REKLAMA
Od czwartku 21 kwietnia skrzyżowanie na wschodniej Białołęce będzie całkowicie zamknięte. Kierowcy zostaną skierowani na objazdy. Autobusy komunikacji miejskiej zmienią swoje trasy.
Radny Filip Pelc apeluje do burmistrza o montaż na nowej ulicy spowalniaczy. A wystarczyło sprawdzić w urzędzie dzielnicy, jak wygląda projekt.
25 marca 2012 roku pierwsze samochody przejechały przeprawą z Tarchomina na Młociny i Wrzeciono.
Drogowcy uruchomili sygnalizację świetlną, wybudowaną przez dewelopera na skrzyżowaniu Płochocińskiej z Krzyżówki i Spedycyjną.
Projekt zmian na niebezpiecznym, ruchliwym skrzyżowaniu czeka już na zatwierdzenie.
Do naszej redakcji napisał mieszkaniec Białołęki Dworskiej, który nie zgadza się z planami budowy kolejnych progów, tym razem na ulicy Zegarynki. Oczekuje natychmiastowego remontu i odwodnienia fatalnej ulicy. Czy coś się w końcu zmieni?
Zarząd Dróg Miejskich zdecydował się na uspokojenie ruchu na jednej z najruchliwszych ulic Białołęki.
Na Kątskiego, Pułaskiego i poprzecznych ulicach trwa akcja uspokajania ruchu. Kierowcy pojadą najwyżej 30 km/h.
"Kolejarze blokują przebudowę Szynowej, więc nie przebudujemy Kołacińskiej" - taką logiką kieruje się warszawski samorząd w sprawie oczekiwanej od lat inwestycji.
Białołęcki ratusz zablokował kierowcom możliwość parkowania na chodniku obok nowych bloków, które wyrosły przy skrzyżowaniu ze Światowida.
Na sobotę 23 października zaplanowano prace na skrzyżowaniu Płochocińskiej z Krzyżówki i Spedycyjną. Objazdami pojadą także autobusy.
Prowizoryczna droga serwisowa miała być przebudowana już kilka lat temu.
Na rozwiązanie problemów na przejeździe przez Świderską rowerzyści i kierowcy czekają od 2013 roku. To jedno z najbardziej niebezpiecznych miejsc na rowerowej mapie Warszawy.
Urząd dzielnicy podsumowuje akcję utwardzania dróg, mieszkańcy krytykują i domagają się budowy prawdziwych ulic. Taka sytuacja powtarza się w północnej części Warszawy od lat.
W grudniu minie pięć lat, od kiedy Rada Warszawy przyznała pieniądze na przebudowę Kołacińskiej i Szynowej. Prace wciąż się nie zaczęły.
Wciąż nie widać początku zapowiadanej od lat przebudowy jednej z najważniejszych ulic Białołęki. Na jakim etapie są prace przygotowawcze?
Białołęcki ratusz zabierze się wkrótce za wyrównanie bitej drogi, łączącej północny kraniec dzielnicy z gminą Nieporęt.
Drogowcy wykorzystali długi weekend 3-6 czerwca na frezowanie odcinka ulicy, na której docelowo musi powstać jeszcze droga rowerowa i chodnik.
W piątek 4 czerwca rano na rozpocznie się nowy etap prac na głównej ulicy Nowodworów.
ZDM hurtowo nie dopuścił do głosowania mieszkańców wszystkich propozycji budowy miejsc parkingowych.
LINKI SPONSOROWANE