REKLAMA
- Jestem jedną z mieszkanek osiedla Zielone Zacisze. Od półtora roku walczę o utworzenie obok naszego osiedla przystanku na żądanie z kierunku Śródmieścia.
Ulica Św. Wincentego - wąska, kręta, często nieprzejezdna. W dodatku położona tuż przy jednym z największych warszawskich cmentarzy. Jeszcze trochę i handlarze wyjdą ze swoimi straganami na ulicę, bo przystanki komunikacji miejskiej już zdążyli opanować.
Budowa drugiej linii metra spowoduje paraliż miasta?
Lepiej od szamponów - nie dwa w jednym, ale cztery w jednym: przy jednym zamknięciu ronda odbędą się cztery remonty.
ZDM od lat lekceważy niebezpieczne miejsce na Zaciszu.
Ostatnia sesja rady dzielnicy Targówek dała wyraz wątpliwościom dotyczącym rzeczywistej płynności przeprawy przez projektowany most Krasińskiego w kierunku ul. Budowlanej.
- Na ulicy Rzepichy stoi znak zakazu parkowania. Moim zdaniem zupełnie bez sensu. Uliczka jest prawie ślepa i szeroka. Auta mogłyby stawać wzdłuż niej. Niestety nie jest to możliwe. Administracja twierdzi, że zakaz został postawiony na wniosek mieszkańców. Ja takiego wniosku sobie nie przypominam - mówi jeden z Czytelników "Echa".
Ulica Kondratowicza wreszcie doczeka się remontu. Zarząd Dróg Miejskich zacznie prace jeszcze w tym roku.
Władze Ząbek i Targówka chcą rozwiązać problem korków na przejeździe przez tory kolejowe na Łodygowej. Proponują utworzenie tu estakady. Zarząd Dróg Miejskich nie mówi "nie".
Spore emocje wywołała wypowiedź senatora Krzysztofa Piesiewicza dla lokalnego "Informatora Żoliborza", w której sprzeciwił się budowie mostu Krasińskiego w czasie i formie zaproponowanej przez władze Warszawy.
Pomysł budowania wielopoziomowych parkingów w osiedlach Bródna i Targówka wrócił po kilkunastu latach. Pierwszy raz rozpatrywano go w pierwszej kadencji samorządu, jeszcze za czasów Pragi Północ.
Z Bródna na Targówek przez Zacisze będzie jeździł nowy autobus, a właściwie minibus. Co 40 minut będzie startował z pętli Suwalska i jechał przez Kondratowicza do Radzymińskiej.
- Chciałabym zwrócić uwagę na kolejną niekorzystną dla mieszkańców Bródna zmianę w rozkładzie jazdy autobusów z pętli Bródno-Podgrodzie.
Jakiś czas temu postanowiono ziścić marzenia zarówno mieszkańców Bródna, jak i Białołęki i wybudowano kładkę nad Trasą Toruńską. Pomysł świetny, gorzej z wykonaniem. Kładka powstała ładna, nowoczesna, z podjazdami dla osób niepełnosprawnych i rowerów. Sęk w tym, że nie ma jak do niej dojść od strony Bródna.
Piętnaście lat temu niemal wszystkie ulice na Zaciszu wyglądały podobnie. Błoto, dziury, kamienie. Choć w tym rejonie dzielnicy zrobiono bardzo wiele, wciąż są ulice, które nie mogą doczekać się modernizacji. Tak jest na przykład na Bystrej.
Spóźniający się remont estakad Trasy Toruńskiej nad torami na Żeraniu daje się we znaki mieszkańcom. Jadąc od strony Bródna nie można skręcić w Modlińską.
Refleksja przyszła w porę.
Jest decyzja środowiskowa dla wschodniej obwodnicy Warszawy, która będzie przebiegać także przez Marki i Zielonkę. Budowa ma się zacząć w 2009 roku.
Przejście dla pieszych na skrzyżowaniu ulic Krasnobrodzkiej z Chodecką każdy mieszkaniec Bródna chyba zna z autopsji. Położone przy bardzo ruchliwej ulicy, jest bardzo niebezpieczne. Nieraz dochodziło tu do wypadków z udziałem pieszych.
Dowiedziałem się niedawno, że jedna trzecia warszawiaków porusza się po ulicach miasta własnym środkiem lokomocji. Jest to wielka liczba, zważywszy na przepustowość i jakość naszych dróg, a także układ komunikacyjny i możliwości sprawnego przemieszczania się w naszej aglomeracji.
LINKI SPONSOROWANE