REKLAMA
W związku z katastrofą budowlaną podczas prac rozbiórkowych wiaduktu na Marywilskiej zmieniły się trasy autobusów linii 176, 133 i N64. Została uruchomiona linia zastępcza Z76.
Lada dzień dowiemy się, jak białołęckie autobusy będą kursować po otwarciu metra na Bródnie. Mieszkańcy osiedla Viking II ostro krytykują pomysły Zarządu Transportu Miejskiego.
Rada dzielnicy przyjęła stanowisko w sprawie zaproponowanych przez ZTM zmian w komunikacji publicznej, planowanych po uruchomieniu końcowych stacji II linii metra na Bródnie.
Wraz z otwarciem metra na Bródno Zarząd Transportu Miejskiego chciałby zlikwidować linie 25 i 41. Składy odzyskane z drugiej z nich poprawią dojazd z Tarchomina na Bielany, do centrum miasta i na Służewiec.
Zarząd Transportu Miejskiego pracuje nad dodatkowymi kursami, które dowoziłyby mieszkańców nowych bloków przy Marywilskiej do metra, tramwajów i SKM.
PRIMA APRILIS Zarząd Transportu Miejskiego będzie musiał znaleźć inne miejsce dla zawracających przy Ciupagi autobusów linii 152.
Kierowcy nie chcą korzystać z parkingu obok, który powstał obok węzła Płochocińskiej z Marywilską. Utworzenie jednego miejsca kosztowało prawie 46 tys. zł.
Wszystko wskazuje na to, że linia łącząca Choszczówką z Bródnem przestanie dojeżdżać do przystanku Budowlana i zostanie skierowana do nowej stacji metra.
Autobusy z numerem 126 kursują obok cmentarza na Tarchominie dłużej, niż istnieje większość okolicznych bloków. ZTM chciałby zmienić ich trasę pod pretekstem... otwarcia metra na Bródnie.
Przy okazji zbliżającego się otwarcia stacji metra na Bródnie Zarząd Transportu Miejskiego przygotował szereg propozycji, które trudno określić łagodniej niż... kontrowersyjne.
Nie tylko koszt nowego parkingu P+R na Żeraniu jest szokujący. Poraża też brak koordynacji działań między ratuszem a kolejarzami. Tzw. pociągi lotniskowe Kolei Mazowieckich nadal nie będą zatrzymywać się przy Płochocińskiej.
Dokładnie 45.954,89 zł kosztowało utworzenie jednego miejsca parkingowego obok stacji kolejowej Żerań. Od podpisania umowy na projekt do otwarcia miną dwa lata i 240 dni.
W Warszawie jest coraz więcej spośród 123 tramwajów zamówionych w firmie Hyundai Rotem. Tym razem dwa zostały skierowane do obsługi linii 2.
Zarząd Transportu Miejskiego odrzucił apele o dodatkowy przystanek na trasie jednej z najpopularniejszych linii w Warszawie.
Rząd chce wprowadzić przepisy dotyczące środka transportu, który nie występuje jeszcze w Polsce. W 2018 roku jego budowę w Warszawie proponował były wiceprezydent Jacek Wojciechowicz.
Po interwencji burmistrza Białołęki Grzegorza Kucy Zarząd Transportu Miejskiego zapowiedział dodatkowe kursy linii 333.
24 stycznia będzie pierwszym dniem kursowania linii autobusowej 333. Na początek kursy będą odbywać się co 20 minut w godzinach szczytu.
Uruchomienie nowej linii niespodziewanie będzie oznaczać problemy dla mieszkańców Głównej, Gąsiorowskiej i Przyrzecza.
Linie tramwajowe 2 i 17 zostały wytypowane do testów nowych siedzeń, które w przyszłości mogą być montowane w całej komunikacji miejskiej.
Decyzją Zarządu Transportu Miejskiego prezentacja koncepcji nowego węzła przesiadkowego na Białołęce odbędzie się tylko w internecie i... nie będzie wolno zadawać pytań.
LINKI SPONSOROWANE