REKLAMA
Po otwarciu pętli tramwajowo-autobusowej w Winnicy czeka nas zmiana nazwy pobliskiego przystanku.
Jeszcze w tym tygodniu nastąpi długo oczekiwane otwarcie nowego odcinka torów tramwajowych i dwóch jezdni Światowida.
Warszawscy urzędnicy całkowicie zmienili zdanie na temat przedłużenia pasa dla autobusów na najruchliwszej arterii Białołęki.
Nietypowe utrudnienia zapowiedział na wtorek 31 sierpnia Zarząd Transportu Miejskiego.
Dopiero po dziewięciu dniach wyszło na jaw skandaliczne zachowanie kierowcy, który wiózł pasażerów przez Choszczówkę.
Już w przyszłym miesiącu na nową pętlę autobusową ma trafić pierwsza linia. Wybór padł na oblegane połączenie z Dworcem Wileńskim i Gocławiem.
Budowa przedłużenia linii do Winnicy wymusza wyłączenie ruchu tramwajowego do przystanków Štefánika i Nowodwory.
Zniesienie części rządowych zakazów poskutkuje większą liczbą pasażerów w komunikacji miejskiej. ZTM reaguje.
Żeby "zagonić" pasażerów do metra jadącego ze Stadionu pod rondem Wiatraczna na Gocław, urzędnicy powinni m.in. skrócić 509 - wynika z analizy przygotowanej na zlecenie warszawskiego ratusza.
Prawdopodobnie latem otwarty zostanie przystanek tramwajowy przy Dzierzgońskiej oraz nowa pętla. Mieszkańcy zbierają podpisy za przedłużeniem linii 17.
Podczas przebudowy mostu Grota autobusy jadące Jagiellońską i Modlińską stawały bezpośrednio pod wiaduktem. Teraz pasażerowie muszą wędrować.
Przed nami utrudnienia dla pasażerów komunikacji miejskiej oraz kierowców.
Według Tramwajów Warszawskich nowa technologia pozwoliła skrócić czas przejazdu z Nowodworów na Młociny aż o 25%.
O obniżenie maksymalnych stawek za kilometr jazdy taksówką walczy stowarzyszenie Razem dla Białołęki. Czy tym razem się uda?
Drogowcy zabierają się za dokończenie prac rozpoczętych cztery lata temu.
Rządowa decyzja o obniżeniu limitu pasażerów do 30% najbardziej uderzyła w Białołękę. W czołówce najsłabiej radzących sobie linii są aż trzy kursujące na terenie dzielnicy.
Czy w tramwajach kursujących z Nowodworów na Młociny panuje tłok? Zdania są podzielone.
Przed PKP PLK wielka szansa na naprawienie błędów z przeszłości i stworzenie wygodnych przesiadek dla pasażerów.
Miesiąc po przedłużeniu linii na osiedle Derby czas na podsumowanie pierwszych opinii pasażerów.
Jak donosi czytelniczka, jeden z kierowców linii 133 pozwolił sobie na "edukowanie" pasażerów w kwestii szczepień.
LINKI SPONSOROWANE