REKLAMA
W latach dziewięćdziesiątych w pędzącym ulicami Warszawy autobusie regularnie można było spotkać mieszkańców Muranowa "porwanych" na Modlińską. E-4 zapewniało Tarchominowi rewelacyjne połączenie ze Śródmieściem.
Radny Dariusz Ostrowski apeluje o dodatkowy przystanek na trasie arcypopularnej linii autobusowej.
W reklamowaniu zalet komunikacji miejskiej Tramwaje Warszawskie zagalopowały się tym razem wyjątkowo daleko.
W sobotę pasażerowie z Winnicy po raz pierwszy wsiądą do tramwajów. Prawdziwym testem rozkładu jazdy będzie oczywiście poniedziałkowy poranek.
Po otwarciu pętli tramwajowo-autobusowej w Winnicy czeka nas zmiana nazwy pobliskiego przystanku.
Jeszcze w tym tygodniu nastąpi długo oczekiwane otwarcie nowego odcinka torów tramwajowych i dwóch jezdni Światowida.
Warszawscy urzędnicy całkowicie zmienili zdanie na temat przedłużenia pasa dla autobusów na najruchliwszej arterii Białołęki.
Nietypowe utrudnienia zapowiedział na wtorek 31 sierpnia Zarząd Transportu Miejskiego.
Dopiero po dziewięciu dniach wyszło na jaw skandaliczne zachowanie kierowcy, który wiózł pasażerów przez Choszczówkę.
Już w przyszłym miesiącu na nową pętlę autobusową ma trafić pierwsza linia. Wybór padł na oblegane połączenie z Dworcem Wileńskim i Gocławiem.
Budowa przedłużenia linii do Winnicy wymusza wyłączenie ruchu tramwajowego do przystanków Štefánika i Nowodwory.
Zniesienie części rządowych zakazów poskutkuje większą liczbą pasażerów w komunikacji miejskiej. ZTM reaguje.
Żeby "zagonić" pasażerów do metra jadącego ze Stadionu pod rondem Wiatraczna na Gocław, urzędnicy powinni m.in. skrócić 509 - wynika z analizy przygotowanej na zlecenie warszawskiego ratusza.
Prawdopodobnie latem otwarty zostanie przystanek tramwajowy przy Dzierzgońskiej oraz nowa pętla. Mieszkańcy zbierają podpisy za przedłużeniem linii 17.
Podczas przebudowy mostu Grota autobusy jadące Jagiellońską i Modlińską stawały bezpośrednio pod wiaduktem. Teraz pasażerowie muszą wędrować.
Przed nami utrudnienia dla pasażerów komunikacji miejskiej oraz kierowców.
Według Tramwajów Warszawskich nowa technologia pozwoliła skrócić czas przejazdu z Nowodworów na Młociny aż o 25%.
O obniżenie maksymalnych stawek za kilometr jazdy taksówką walczy stowarzyszenie Razem dla Białołęki. Czy tym razem się uda?
Drogowcy zabierają się za dokończenie prac rozpoczętych cztery lata temu.
Rządowa decyzja o obniżeniu limitu pasażerów do 30% najbardziej uderzyła w Białołękę. W czołówce najsłabiej radzących sobie linii są aż trzy kursujące na terenie dzielnicy.
LINKI SPONSOROWANE