REKLAMA
Białołęka, najprężniej rozwijająca się dzielnica Warszawy, to miasto jakby w pół drogi. Dlaczego w pół? Niewygody miasta Białołęka już ma - wielu ludzi na niewielkiej przestrzeni. Ostatnie szacunki mówią o 140 tysiącach mieszkańców. Gorzej z wygodami, czyli łatwością przemieszczania się. Potrzebujemy kolejnych linii tramwajowych i metra.
O tym, że na Zielonej Białołęce potrzebne są nowe linie komunikacji publicznej, nie trzeba nikogo przekonywać. To obszar o niezwykle szybkim przyroście liczby mieszkańców. Za kilka tygodni autobus zawita na kolejnych ulicach, gdzie do tej pory go brakowało.
Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na budowę odcinka linii tramwajowej między pętlą Tarchomin Kościelny a Nowodworami.
Złe wieści dla mieszkańców Regat i Olesina. Na bezpośredni autobus do Marymontu poczekają do 2016 roku.
ZTM planuje uruchomienie w przyszłym roku autobusowej linii ekspresowej, łączącej osiedle Derby z Marymontem.
Rowerzyści boją się korzystać z jezdni na ul. Klasyków i podjeżdżać na wiadukt w Płudach razem z samochodami. Czy da się temu jakoś zaradzić?
Po skierowaniu linii 518 na Marymont autobusy pękają w szwach.
Trwają konsultacje społeczne w sprawie przyszłości Veturilo. Propozycje nowych stacji można zgłaszać do 13 października.
Po otwarciu mostu Grota-Roweckiego na wschodniej Białołęce wróciły marzenia o linii ekspresowej, dowożącej do stacji metra Marymont.
Wraca temat P+R Żerań. ZTM szuka firmy, która przygotuje wstępną koncepcję parkingu.
W nocy z niedzieli na poniedziałek zostanie otwarty zjazd z mostu Grota-Roweckiego na ul. Modlińską. Oznacza to zmiany w kursowaniu kilku linii autobusowych.
To już informacja oficjalna: 511 zostaje na moście Skłodowskiej-Curie i pętli Młociny. Zmian w układzie linii autobusowych po otwarciu mostu Grota będzie więcej.
Na YouTube pojawił się film, na którym widać przejazd drogą rowerową po wschodniej stronie ul. Światowida. Rowerzysta nie zostawia na projektantach suchej nitki.
Zapotrzebowanie na komunikację miejską łączącą Tarchomin i Modlińską z Dworcem Wileńskim jest ogromne. Co robić?
Poszerzanie mostu Grota-Roweckiego dobiegło końca, trwają odbiory techniczne. Co oznacza to dla pasażerów komunikacji miejskiej?
Popularna linia z Choszczówki na razie nie pojedzie częściej. Czemu? Przez remont torów na Bródnie i eksplozję w fabryce w Chinach.
Od 7 do 20 września linia 17 nie będzie dojeżdżać na Tarchomin.
Na północnym Żeraniu komunikacja miejska to jedna linia, kursująca co kwadrans, obsługiwana przez minibusy. Kiedy będzie lepiej?
Petycja w sprawie budowy rozgałęzienia linii metra M2 w kierunku wschodniej Białołęki złożona. Jeśli władze miasta zignorują 9000 podpisów, organizatorzy zapowiadają marsz na pl. Bankowy.
Tramwaje na moście Skłodowskiej-Curie i Tarchominie są najszybsze w Warszawie, ale będzie jeszcze lepiej. Jak to możliwe?
LINKI SPONSOROWANE