REKLAMA
1 sierpnia na Bródnie przestaną jeździć tramwaje. Jest to związane z modernizacją linii na odcinku od Dworca Wileńskiego do pętli Żerań Wschodni. Do 5 października tramwajarze będą wymieniać niektóre odcinki torów, by wozy mogły kursować szybciej. Zmodernizowana zostanie także pętla na Annopolu, która otrzyma dodatkowy tor.
Po przywróceniu ruchu na Głębockiej zmieniły się trasy podstawowe linii 527 i E-7. Zastępczą linię Z32 zlikwidowano.
Świetna wiadomość dla osób dojeżdżających rowerami do SKM-ki. Na stacjach Płudy, Żerań i Choszczówka staną wkrótce stojaki rowerowe.
Nie w 2015, a dopiero w 2016 roku powstanie na Białołęce nowy most.
Wiosną miał być już gotowy, tymczasem obiecywanego, dużego parkingu za białołęckim komisariatem raczej się nie doczekamy.
Kilka dni temu ZTM zmienił rozkład linii 101, która kursuje teraz regularnie co kwadrans.
Na widok jednośladów zaparkowanych przed niektórymi białołęckimi szkołami miłośnikowi rowerów rośnie serce. Niestety nadal nie do wszystkich podstawówek i gimnazjów można dojechać na dwóch kółkach.
Dziś od rana padają kolejne wyborcze obietnice. To dobry dzień na wspomnienia. W 2006 roku prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz obiecała metro do Winnicy. Powstało nie metro, lecz tramwaj, i nie do Winnicy, ale na Tarchomin.
W związku z kolejnym etapem prac przy budowie kanalizacji na Głębockiej od soboty 9 maja wyłączone z ruchu będzie skrzyżowanie ulic Głębockiej i Berensona.
Co niedzielę tłumy tarchomińskich seniorów zmierzają ulicami Myśliborską i Ćmielowską w kierunku kościoła. Są pozbawieni dojazdu autobusem ze względu na wygodę kierowców.
Długo oczekiwany tramwaj linii 17 już kursuje po Tarchominie. Jakie problemy komunikacyjne rozwiązuje? Co trzeba poprawić?
W poniedziałek rano Tarchomin zyska połączenie szynowe z Arkadią, centrum Warszawy i Służewcem. To już oficjalne.
ZTM wciąż nie chce podać oficjalnej daty przedłużenia linii 17, chociaż znamy już jej nowy rozkład. Natomiast dwójka zwiększy częstotliwość już 1 maja.
Na końcu drogi rowerowej przy pętli Tarchomin Kościelny stanął toi-toi.
Rozglądając się po pojazdach komunikacji miejskiej można trafić na przezabawne sytuacje.
Mieszkańcy wschodniej Białołęki mają dość przystanków autobusowych bez wiat. Ulice Lewandów, Berensona czy Kąty Grodziskie wyglądają przez to jak postoje PKS na dalekiej prowincji a nie przystanki w Warszawie.
Nasza dzielnica wciąż nie doczekała się linii autobusowej, łączącej dwa największe osiedla. Pasażerowie muszą przesiadać się pod wiaduktem trasy S8.
Nowodwory, Tarchomin i Żerań należą do nielicznych osiedli Warszawy, dysponujących bezpośrednim autobusem na Starówkę i Trakt Królewski. Warto pamiętać, że linia 518 w weekendy ma teraz inną trasę, niż w dzień powszedni.
Po wakacjach do Warszawy przyjedzie 30 nowych, dziewięciometrowych autobusów. To dobra wiadomość dla pasażerów z Żerania i Zielonej Białołęki.
ZTM rozważa zlikwidowanie pod koniec roku linii 326. Zastąpiłaby ją linia całotygodniowa, dowożąca do stacji Marymont.
LINKI SPONSOROWANE