REKLAMA
Na początku października informowaliśmy, że tramwaje jadące z Tarchomina nie stoją już na światłach przy Myśliborskiej i Kuklińskiego. Władze stolicy zapowiedziały wprowadzenie na tym skrzyżowaniu priorytetu i skrócenie przejazdu do kilku sekund. Czy były to tylko testy wdrażanego rozwiązania? Tramwaje bowiem znów jadą - a raczej stoją - po staremu.
Zgodnie z zapowiedziami ZTM zmienił rozkład linii 176. Nowymi trasami kursują już także 731 i 741.
Tej zimy odśnieżanych będzie 150 km warszawskich dróg i pasów rowerowych. Na Białołęce przejezdne będą... dwie drogi.
Linia E-9 wyjedzie na ulice Białołęki 11 stycznia.
Linia 104 od soboty 19 grudnia będzie kursować po nowej trasie.
Wiadomo już, z jaką częstotliwością będą kursować autobusy ekspresowe na Marymont i gdzie będą się zatrzymywać.
W związku z przebudową Dworca Gdańskiego i remontem mostu Gdańskiego czekają nas kolejne zmiany w kursowaniu pociągów.
Najpopularniejszy przystanek autobusowy przy Modlińskiej to obraz nędzy i rozpaczy.
Na ulicach Dębowej i Marmurowej wreszcie pojawi się komunikacja miejska.
Mieszkańcy Białołęki, Legionowa i Wieliszewa starają się o dodatkowe kursy linii S3.
ZTM przygotował ankietę, mającą pomóc w wyborze miejsc na kolejne parkingi P+R.
Nie ma już żadnych przeszkód, by linia 176 pojechała częściej. Na początku przyszłego roku Choszczówkę zacznie obsługiwać więcej autobusów.
Wreszcie jakiś postęp w sprawie komunikacji miejskiej na Kępie Tarchomińskiej. Radny Piotr Cieszkowski wynegocjował miejsce pod zawrotkę dla autobusów, zaś zarząd dzielnicy zapowiada budowę nowych dróg.
Wbrew wcześniejszym zapowiedziom Olesin i Regaty dostaną bezpośredni autobus na Marymont już w listopadzie.
Jeśli priorytety władz miasta się nie zmienią, w przyszłej dekadzie nie powstanie nie tylko węzeł przesiadkowy przy stacji metra Grodzisk, ale także Trasa Olszynki Grochowskiej.
Dla kierowców miejsce, w którym spotykają się trasa S8, Modlińska i Jagiellońska, to dobrze zaprojektowany "węzeł Modlińska". Dla znacznie liczniejszych pasażerów autobusów to "Żerań FSO", czyli wielka pomyłka.
Według aktualnych planów inwestycyjnych linia tramwajowa na wschodnią Białołękę powstanie do 2030 roku.
Most tramwajowy nad Kanałem Żerańskim poczeka na przejazd pierwszego składu prawdopodobnie jeszcze 15 lat.
Dzień Wszystkich Świętych coraz bliżej. Władze miasta i ZTM jak co roku apelują o korzystanie w tych dniach z komunikacji miejskiej.
Drogowcy pracują przy budowie chodnika na ulicy Wielkiego Dębu na wschodniej Białołęce. To jednak nie trotuar a peron przystankowy.
LINKI SPONSOROWANE