REKLAMA
Od długiego czasu śledzimy burzliwą historię ul. Współczesnej. Po usunięciu barykady droga jest w coraz gorszym stanie. Tysiące mieszkańców południowego rejonu Ostródzkiej, którzy tędy jeżdżą, muszą uzbroić się w cierpliwość. Zmiany będą, jednak trzeba jeszcze na nie poczekać.
Udało się. W wakacje rusza budowa ulicy Marcina z Wrocimowic. Będzie też długo oczekiwany remont ul. Chudoby.
Na najbliższe dwa lata Zarząd Dróg Miejskich zaplanował dwa etapy frezowania Modlińskiej na odcinku od Kanału Żerańskiego do Aluzyjnej. Radny Wojciech Tumasz postuluje, aby na najważniejszej arterii na Białołęce podnieść dopuszczalną prędkość, gdy jej nawierzchnia będzie już równa jak stół.
Od lat mieszkańcy osiedli Derby narzekają na niełatwą drogę dojazdową do Trasy Toruńskiej. Dlaczego? Właściwie jedynym rozwiązaniem dla tysięcy kierowców jest wąska ul. Skarbka z Gór, która potem przechodzi w jeszcze węższą ul. Magiczną.
Być może kierowcom od wielu miesięcy wydaje się, że Fletniowa jest już całkowicie przejezdna. Administrator drogi uważa jednak inaczej.
Jaka będzie przyszłość Traktu Nadwiślańskiego? Ostatnio w białołęckim ratuszu zawrzało na wieść o tym, że Mennica Polska wystąpiła do władz miasta o wykreślenie go ze Studium. Na szczęście wszystko wskazuje na to, że osiągnięto kompromis.
Trwa budowa popularnego łącznika do Białołęckiej. Mieszkańcy okolic ul. Brzeziny już niedługo odetchną z ulgą.
- Pomóżcie nam! Wszyscy narzekali na zabarykadowaną ulicę Współczesną, jednak kiedy usunięto przeszkody, zaczął się nasz prawdziwy dramat. Droga jest w coraz bardziej katastrofalnym stanie - piszą do redakcji mieszkańcy prosząc o interwencję. I udało się.
Znamy konkrety dotyczące modernizacji najbardziej niebezpiecznego odcinka ul. Berensona. Wiosną pojawi się przejście dla pieszych na ul. Kąty Grodziskie, a w następnym roku będzie dodatkowy pas ruchu i złagodzony łuk na skrzyżowaniu z ul. Zaułek.
Powoli, od dziury do dziury, od szczeliny do szczeliny, suną ulicą Marywilską panowie drogowcy. Niczym trzej superbohaterowie walczą o lepszą nawierzchnię i równą jezdnię. Tylko na jak długo wystarczą takie łatki?
Słowo oznaczające niespodziewane zdarzenie, zaskoczenie i nagłość dobrze ilustruje miny kierowców, którzy na skrzyżowaniu Majolikowej i Mehoffera natrafili na zabezpieczoną fachowo dziurę w studzience.
W niedzielę w kościele św. Szczepana odbędzie się akcja zbierania podpisów w sprawie poprawy bezpieczeństwa na ul. Głębockiej. 4 marca zginęła tam kobieta.
Dziura po zimie sama nie zginie - stwierdzili warszawscy radni i stworzyli pod tym hasłem projekt, w którym mieszkańcy mogą zgłaszać urzędnikom pozimowe wyrwy, ubytki i dziury.
Są w dzielnicy miejsca, gdzie odrobina dobrej woli ze strony urzędników znacznie ułatwiłaby ludziom życie. Dlaczego więc jej brakuje? - Nieprawda, że brakuje dobrej woli - mówią urzędnicy i obiecują pomoc w konkretnej sprawie.
Nie milkną dyskusje na temat budowy ulicy Marcina z Wrocimowic. Choć zarząd dzielnicy zabezpieczył pieniądze na tę inwestycję, to niestety piętrzą się formalności i problemy.
Do tegorocznych planów remontowych Zarząd Dróg Miejskich wpisał ulicę Modlińską. Całe dwa kilometry.
Od otwarcia wiaduktu w Choszczówce minęło pół roku. Niestety ciągle obowiązuje stara organizacja ruchu i źle ustawione pierwszeństwo przejazdu. Jak długo?
W sierpniu na spotkaniu z mieszkańcami wiceburmistrz Piotr Smoczyński zapewniał, że do końca roku doczekają się oni wreszcie remontu, a właściwie budowy ulicy Marcina z Wrocimowic. Niestety, do dziś nic się nie zmieniło. Dlaczego urzędnicy tak często nie dotrzymują słowa? - pytają czytelnicy.
Zdewastowana Marywilska wciąż czeka na remont, a jednym z głównych hamulców tej inwestycji jest ogromny koszt przebudowy wiaduktu nad bocznicą kolejową na Marcelinie, używaną przez prywatną firmę kilka razy w miesiącu.
Mieszkańcy wschodniej Białołęki od lat nie mogą doprosić się remontu ulicy Artyleryjskiej. Od wielu lat bowiem nie można było ostatecznie ustalić, czy ich domy położone są na Białołęce czy na Targówku.
LINKI SPONSOROWANE