Linia E-9 wyjedzie na ulice Białołęki 11 stycznia.
REKLAMA
E-9 będzie linią kursującą jednokierunkowo, w godzinach porannego szczytu na trasie Os. Derby - Marymont, zaś po południu na trasie Marymont - Os. Derby. Takie rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić pieniądze, bo Zarząd Transportu Miejskiego płaci przewoźnikom znacznie mniej za powroty pustych autobusów, niż regularne kursy.
Autobusy będą rozpoczynać trasę na pętli "Os. Derby" i pojadą ulicami Skarbka z Gór, Berensona i Głębocką, zatrzymując się na przystankach "Os. Derby III", "Os. Derby VI", "Skarbka z Gór", "Kąty Grodziskie", "Grodzisk", "Okrągła", "Os. Lewandów I" i "Jesiennych Liści", a następnie "Park Kaskada" i "Marymont".
Skończcie już z tym burmistrzem, dosłownie :-)Ale zgadzam się że warto wspomnieć za czyją sprawą to zostało zrobione. Panie redaktorze, można uzupełnić?
Są 2 alternatywy:Pierwsza: Męczyć się i narzekać na obecne rozwiązania, które wiemy jakie są. Dodatkowo liczyć na to, że może ZTM i władze dzielnicy w swej łaskawości kiedyś zapewnią coś lepszegoDruga: Skorzystać z tego co jest, a co wywalczyli mieszkańcy ze wsparciem radnych (niektórych). Rozwiązanie na pewno nie idealne, ale lepsze niż obecne.Co wybierasz?
do Bartłomieja Janowskiego - po drodze jest jeszcze wiele innych przystanków, ale nie po to wprowadza się linię ekspresową, żeby zatrzymywała się na wszystkich przystankach po drodze. Od tego jest 132.Oczywiście dobrze, że ta linia powstanie, chociaż wg mnie, jak już ktoś wyżej wspomniał, powinna ona lecieć Ostródzką - tam mimo wszystko jest mniejszy korek niż na Głębockiej, która po południu stoi już od wiaduktu nad TT, poza tym trasa Ostródzką jest krótsza (przynajmniej w kierunku Marymontu), ale zobaczymy.Poza tym myślę, że ZTM zlikwiduje w bliższej lub dalszej przyszłości E-7, bo E-9 przejmie większość pasażerów "siódemki". Zobaczymy tylko, co będzie szybsze E-9 czy 132.