REKLAMA

Białołęka

Komunikacja

 

Autobus E-9: Derby - Marymont. Znamy listę przystanków

  17 grudnia 2015

alt='Autobus E-9: Derby - Marymont. Znamy listę przystanków'
źródło: ZTM Warszawa

Wiadomo już, z jaką częstotliwością będą kursować autobusy ekspresowe na Marymont i gdzie będą się zatrzymywać.

REKLAMA

E-9 będzie kursować analogicznie do E-7, a więc jednokierunkowo - rano na Marymont, po południu na Białołękę - z około 10-minutową częstotliwością. Autobusy będą rozpoczynać trasę na pętli "Os. Derby" i pojadą ulicami Skarbka z Gór, Berensona i Głębocką, zatrzymując się na przystankach "Os. Derby III", "Os. Derby VI", "Skarbka z Gór", "Kąty Grodziskie", "Grodzisk", "Okrągła", "Os. Lewandów I" i "Jesiennych Liści". Następnie E-9 zatrzyma się dopiero 7,8 km dalej, na przystanku "Park Kaskada". Pętla znajdzie się oczywiście przy stacji metra Marymont.

Wschodnia Białołęka będzie jedyną częścią miasta, obsługiwaną przez dwie linie ekspresowe. Linia zostanie uruchomiona na początku przyszłego roku.

Dominik Gadomski

 

REKLAMA

Czytaj na ten temat

Komentarze (51)

 platformers

18.12.2015 07:27

To ten ekspres będzie docierał na Marymont dłużej niż 132

# abrakadabra

18.12.2015 08:10

Też tak myślę. Powinien jechać Ostródzką. Po co identyczną trasą jak E-7? No ale trudno, zobaczymy w praktyce. Nie napisali tylko jak będzie w odwrotnym kierunku, ale pewnie też Głębocką.

# msaga

18.12.2015 08:59

"Ekspres" przez Głębocką hahaha To sobie postoi.

REKLAMA

# niezadowolona

18.12.2015 10:34

a tymczasem mieszkańcy z terenów pomiędzy Kobiałką a Derbami nadal skazani na "wycieczkowe" 120

# Maro

18.12.2015 10:43

Najlepszym rozwiązaniem jest zbudowanie pętli w okolicach przystanku Grodzisk, skąd autobusy by wyruszały w trasę, zarówno E9 jak i E7. Mogłyby jeździć taką trasą jak podczas remontu Głębockiej, czyli Grodzisk->Kąty Grodziskie->Berensona->Skarbka z Gór->Magiczna->(dalej tak jak jest obecnie). Powrót analogicznie w przeciwnym kierunku. Dla 132 i 527 mogłyby zostać obecne trasy. To jest chyba najbardziej optymalne rozwiązanie, co o tym sądzicie?

# raz

18.12.2015 11:21

#Maro napisał(a) 18.12.2015 10:43
Najlepszym rozwiązaniem jest zbudowanie pętli w okolicach przystanku Grodzisk, skąd autobusy by wyruszały w trasę, zarówno E9 jak i E7. Mogłyby jeździć taką trasą jak podczas remontu Głębockiej, czyli Grodzisk->Kąty Grodziskie->Berensona->Skarbka z Gór->Magiczna->(dalej tak jak jest obecnie). Powrót analogicznie w przeciwnym kierunku. Dla 132 i 527 mogłyby zostać obecne trasy. To jest chyba najbardziej optymalne rozwiązanie, co o tym sądzicie?
najbardziej optymalne a dla kogo? dla mnie najbardziej optymalne zeby w ogole nie wjezdzal w osiedla

REKLAMA

# Maro

18.12.2015 12:03

#raz napisał(a) 18.12.2015 11:21

najbardziej optymalne a dla kogo? dla mnie najbardziej optymalne zeby w ogole nie wjezdzal w osiedla

Najbardziej optymalne dla większości mieszkańców ZB. Przecież wiadomo, że wszystkich na raz nie da się uszczęśliwić. W pierwszej kolejności trzeba zapewnić transport obszarom najbardziej zaludnionym.
Jak powstaną nowe ulice, takie jak np. Sieczna, to można jedną z linii ekspresowych przesunąć na osiedla Lewandów. Głębocka byłaby w dalszym ciągu obsługiwana przez 527 i 120. Komunikacja w rejonach na północ od Berensona powinna być wzmacniana w miarę dogęszczania osiedli i budowy nowych dróg.

# xyz

18.12.2015 12:21

To jest skandal. Kolejny PKS do Metra. Słoiki to jest MIASTO a nie WIEŚ!

# wars

18.12.2015 12:26

#xyz napisał(a) 18.12.2015 12:21
To jest skandal. Kolejny PKS do Metra. Słoiki to jest MIASTO a nie WIEŚ!
ej, do tej pory zawsze twierdziliście, że Białołęka to wieś. Zdecydujcie się!

REKLAMA

# derbowicz

18.12.2015 12:31

Magiczna stoi w korku, więc cokolwiek pojedzie Magiczną do centrum utknie z rana. E-9 powinno lecieć ostródzką, bo na Głębockiej do będzie stało przy szkole. Start z pętli na os. Derby dobrze.

# Taltos2

18.12.2015 12:58

Rozumiem, że na Berensona do skrętu w Ostródzką korków brak? Zresztą, jeździ już tędy 132, po co dublować taki długi odcinek... Poza tym co z osiedlami na wschód od Głębockiej? Tam zaludnienie jest wielokrotnie większe niż wzdłuż Ostródzkiej....
A może odwrócić trasę, niech rano zaczyna od Głębockiej/Lewandów (w tę stronę korka nie ma), Berensona, Skarbka, Magiczną - tak wiem, tu też jest korek, ale mimo wszystko mniejszy niż na Głębockiej w stronę S8 - a w przyszłym roku mają zrobić przedłużenie Skarbka do Jesiennych, więc chociażby ruch samochodowy się podzieli...

# buahaha

18.12.2015 13:31

Tak, jak pisze Taltos2.
Nie powinno się aż tak dublować linii i to dwóch linii ekspresowych, jeśli nie Ostródzką, to faktycznie E-9 mogłoby jeździć w odwrotnym kierunku - przez Głębocka-Berensona-Skarbka-Magiczna, po dobudowaniu Skarbka do ronda Jesiennych Liści Magiczna nie powinna być aż tak zakorkowana. Ludzie mieliby szerszy wybór.
Maro też ma rację - autobusy szybciej pokonywały trasę, jak była pętla przy Grodzisku (a nie na końcu Derb) i jechały od Grodziska prosto Skarbka, Magiczną itd., ale z tym będzie problem, bo tymczasowa wówczas pętla Grodzisk była na gruncie prywatnym i tylko dzierżawionym, miasto nie zechce wykupić gruntu pod pętlę na stałe, a szkoda, bo to faktycznie byłoby najlepsze rozwiązanie=najszybszy przejazd autobusów.

REKLAMA

# mieszkanieć Derby

18.12.2015 14:21

Powinien jechac przez Ostrodzką......ech, nadal będziemy stac w korku

# kl1

18.12.2015 14:33

Dobrze, że będzie przystanek Park Kaskada, będzie się można przesiąść do 186 lub 414.

 platformers

18.12.2015 19:30

#xyz napisał(a) 18.12.2015 12:21
To jest skandal. Kolejny PKS do Metra. Słoiki to jest MIASTO a nie WIEŚ!

A co to jest PKS?

REKLAMA

# zedek

19.12.2015 18:31

Magiczna nie nadaje się do ciągłej jazdy autobusów. Musieliby ją przebudować. Już w tej chwili nawierzchnia miejscami zaczyna się sypać. Nie wiadomo czy przetrwa remont głębockiej lub mroźniejszą zimę.

# niecha

21.12.2015 10:37

a nie mogłyby jedzieć w obie strony nie rozumiem jazdy autobusu na pustą w droge powrotną ?

# Taltos2

21.12.2015 14:31

A ile osób o 7.00 rano będzie chciało jechać z Marymontu na Derby?

REKLAMA

# Brushevsky

28.12.2015 13:55

"Wschodnia Białołęka będzie jedyną częścią miasta, obsługiwaną przez dwie linie ekspresowe"? Kpiny. Powinno być napisane - Derby będą jedynym osiedlem obsługiwanym przez dwie linie ekspresowe, bo Regaty, Olesin czy Zielona Dolina jak zwykle olane. Gratuluję...

# Warszawiak23

10.01.2016 21:58

Uważam, że linia autobusowa E-9 powinna rozpoczynać swoją strasę z Osiedla Derby - ulicami Olesin - Ruskowy Bród - Zdziarska - Ostródzka - Berensona - Skarbka z Gór - Jesiennych Liści - Trasa Toruńska (S8) - Park Kaskada - Powązkowska - Obrońców Grodna - Lazurowa - Osiedle Górczewska - Nowolazurowa - Ulica 4 czerwca 1989r. - Nowolazurowa - Aleje Jerozolimskie - Centrum Handlowe Reduta. Linia E-7 i 527 zaczynają już swój bieg od Osiedla Derby, więc normalną rzeczą jest wydłużenie trasy E-9 do Osiedla Regaty (Kobiałka)
więcej na forum

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Zapraszamy na zakupy

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

REKLAMA

Najchętniej czytane na TuBiałołęka

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

City Break
City Break