REKLAMA
Czy okolice ronda na Targówku Fabrycznym u zbiegu ul. Rozwadowskiego z Rzeczną i Księcia Ziemowita stwarzają zagrożenie dla bezpieczeństwa uczniów pobliskiej Szkoły Podstawowej nr 58? ZDM przekonuje, że nie. Jednocześnie namawia dyrekcję szkoły, aby poważnie ograniczyła ruch samochodów w pobliżu placówki.
Często jest tak, że piękne wizualizacje przedstawiane przez projektantów odbiegają od finalnego wykonania danej inwestycji. Niektórzy mieszkańcy Bródna zarzucają urzędnikom, że nawet projekt nie zgadza się z finalnym wykonaniem ulicy Kondratowicza.
Wincentego została wyłączona z ruchu indywidualnego, aby zmniejszyć korki i poprawić punktualność komunikacji miejskiej. Wygląda na to, że nikt nie zna precyzyjnej odpowiedzi, kiedy ponownie zostanie otwarta.
Czy "dziki" plac wzdłuż bloku przy Rembielińskiej 5 na Bródnie, na którym samochody pozostawia mnóstwo mieszkańców ma szansę na metamorfozę? ZDM wskazuje światełko w tunelu.
Choć metro już kursuje, przebudowa ulicy Kondratowicza wciąż nie jest zakończona. W poniedziałek 21 listopada kierowcy będą mogli przejechać całą długością jezdni w stronę Zacisza. Zanim to nastąpi, pasażerów autobusów czekają trzydniowe zmiany związane z frezowaniem skrzyżowania z Chodecką.
ZDM chce przebudować skrzyżowanie Chodeckiej z Matki Teresy z Kalkuty. Problem w tym, że nie ma na to wystarczających pieniędzy. Kiedy zatem mogą ruszyć prace?
Co jakiś czas pojawiają się żądania instalacji fotoradaru na zmodernizowanej ulicy Łodygowej. Jak przekonują autorzy tego pomysłu - jest niebezpiecznie, bo kierowcy notorycznie przekraczają dozwoloną prędkość. Innego zdania są jednak drogowcy z ZDM. Kto ma rację?
Dlaczego, pomimo zakończenia budowy metra, wciąż nie można wjechać samochodem osobowym na ulicę Wincentego? Urzędnicy odpowiadają "naokoło". Radzimy uzbroić się w cierpliwość.
O tym, że na ulicy Śmiesznej mieszkańcom nie jest do śmiechu pisaliśmy przed kilkoma miesiącami. Obiecaliśmy powrócić do tematu i sprawdzić, czy coś się zmieniło. Jak się okazuje: wizualnie - nic, formalnie - tak. Czy jest zatem szansa na pozbycie się drzew, które zwężają ulicę i powodują, że jej fragment nie może zostać wyremontowany?
Rozpoczęło się asfaltowanie południowej jezdni ul. Kondratowicza pomiędzy ulicami Łabiszyńską i Chodecką. Już na początku października nowa droga ma być przejezdna dla autobusów i ruchu lokalnego.
Spodziewanym terminem poszerzenia ruchliwej ulicy Bródna już nie jest rok 2030, ale... "święty nigdy".
Mieszkańcy Bródna i Targówka mają dość podziurawionej i niewygodnej ścieżki rowerowej z kostki przy ul. Odrowąża, na wysokości Cmentarza Bródnowskiego. Z pomocą mógł przyjść budżet obywatelski, ale nie przyjdzie. Dlaczego?
Późną jesienią ul. Chodecka, na odcinku między Wyszogrodzką a Kondratowicza, zyska nową nawierzchnię oraz chodniki i drogę dla rowerów. Przy okazji remontu wprowadzono też pewne korekty, które nie wszystkim się podobają.
Jest dobra wiadomość dla kierowców stale poruszających się ulicami Bródna. Ulica Kondratowicza jest przejezdna - co prawda częściowo - jednak w obu kierunkach. Jakie jeszcze zmiany przed nami?
Drogowcy rozpoczęli duży remont Chodeckiej na odcinku między Wyszogrodzką a Kondratowicza. Po jego zakończeniu mieszkańcy będą mieli do dyspozycji nową nawierzchnię jezdni, chodniki oraz drogę dla rowerów i hulajnóg.
- ZDM ogłasza kolejne przetargi a projektu rewitalizacji Kondratowicza jak nie było, tak nie ma. Nadal nie chcą go upublicznić. Ciekawe dlaczego - zastanawia się na Facebooku jeden z mieszkańców. Inny zaś sugeruje, że zapewne drogowcy mają coś do ukrycia. Czyżby?
Zarząd Dróg Miejskich podpisał umowę na przebudowę ulicy na Bródnie. Zakres prac będzie bardzo duży.
Po cichutku, bez echa, bez komentarzy - rada miasta w styczniu zlikwidowała kilka nazw ulic na Targówku Fabrycznym. Jedna z nich od razu znalazła nową lokalizację w... Wilanowie.
Drogowcy równolegle przygotowują się do prac na dwóch ważnych ulicach osiedla. Zapytaliśmy ich o koordynację terminów i otrzymaliśmy zaskakującą odpowiedź.
Ciąg ulic łączących Targówek z Zaciszem będzie mieć po przebudowie wąskie gardło. Utrudni to uruchomienie autobusów dowożących do metra.
LINKI SPONSOROWANE