REKLAMA
Rozmawiamy z Arkadiuszem Rosińskim, inspektorem w Dziale Utrzymania Taboru, pracownikiem SKM od 2005 roku.
Wykazanie związku między popularnością linii kolejowej a wysoką falą na Wiśle to z pozoru zadanie karkołomne, ale w Warszawie nie mamy z jego rozwiązaniem żadnego problemu.
Podczas pierwszych kursów pasażerów SKM woziły legendarne lub - jak kto woli - niesławne pociągi typu EN57.
W najbliższy weekend czeka nas mnóstwo zmian w komunikacji miejskiej.
Sam projekt nowych stacji metra będzie kosztować 7,36 mln zł. Na dziś nie ma żadnej gwarancji, że kiedykolwiek zostanie zrealizowany.
Poniedziałek to pierwszy dzień powszedni, w którym liczba dostępnych miejsc w metrze, SKM, tramwajach i autobusach może być zdecydowanie za mała.
Poseł z okręgu warszawskiego w wyjątkowo ekscentryczny sposób skomentował podwyżkę opłat za parkowanie.
Po zaostrzeniu rządowych obostrzeń Warszawa nie będzie w stanie zapewnić pasażerom odpowiedniej liczby pojazdów. Czeka nas masowy powrót do aut?
W poniedziałek 3 października 2005 roku pierwszy pociąg Szybkiej Kolei Miejskiej odjechał do Falenicy. Co zmieniło się przez tych 15 lat? Rozmawiamy z Alanem Beroud, prezesem SKM.
Umowa na obsługę systemu od marca wciąż nie jest podpisana. Miejskim rowerom grozi lockdown.
Lider Koalicji Obywatelskiej w radzie miasta zapowiada, że nie będzie zgody na wyższe ceny w komunikacji miejskiej.
Kryzys gospodarczy rozwiewa kolejne złudzenia warszawskich samorządowców. Przed nami trudna debata o wysokości podwyżki.
Wraz z autobusami na prąd pojawiło się w Warszawie zjawisko, które uważaliśmy za wyeliminowane dekady temu.
Wielu pasażerów ma już chyba dość stanu epidemii, ale wciąż pojawiają się także opinie radykalne.
Kolejarze z PKP PLK na dziewięć miesięcy uniemożliwili kursowanie SKM normalną trasą i... nie zdążyli skończyć swojej inwestycji.
Automatyczne i bezdotykowe urządzenia do dezynfekcji rąk stały się elementem wyposażenia pojazdów komunikacji miejskiej w Poznaniu, Szczecinie i Stargardzie. Do warszawskich autobusów i wagonów chciała wprowadzić je radna z Targówka.
- Kierowcy autobusów w Warszawie ostatnio nieustannie rozmawiają przez telefony komórkowe. Nieważne, czy to przez zestaw słuchawkowy czy komórkę. Nie mówię tu o sytuacji krótkiego odebrania telefonu - alarmuje pasażerka na fanpage'u Warszawskiego Transportu Publicznego.
Prace na pętli tramwajowej Młociny spowodują problemy z dojazdem dla pasażerów z kilku dzielnic.
- Autobusy pełne, wiecznie spóźnione, wszyscy blisko siebie, niektóre osoby bez masek, a wy dalej zatrzymujecie się na każdym przystanku, przyciski na żądanie zawinięte a ludzie dotykają poręczy albo siedzą obok siebie. Również plakat o limitach to fikcja. Śmiech i jednym słowem żenada - pisze wzburzony pasażer do Warszawskiego Transportu Publicznego (WTP).
Hiszpański Solaris dostarczy 70 pojazdów z silnikami gazowymi, które zastąpią część starego taboru.
LINKI SPONSOROWANE