REKLAMA
Warszawski Transport Publiczny po raz drugi przechodzi w "tryb wakacyjno-epidemiczny". Kilkadziesiąt linii będzie kursować na zmienionych zasadach.
W niedzielę 13 czerwca weszły w życie zmiany w kursowaniu pociągów obu samorządowych przewoźników.
Wraz z powrotem części uczniów klas I-III podstawówek ZTM przywróci na ulice kursujące w pobliżu szkół autobusy.
Urzędnicy upierają się, że pasażerowie muszą mieć możliwość kupowania biletów przez komórkę na zapas i nie zamierzają rezygnować z obowiązku kasowania kodu QR.
Kupione przez aplikacje bilety komunikacji miejskiej trzeba teraz kasować. W praktyce oznacza to wyścig z czasem, przepychanie i trochę gimnastyki.
Od 2 kwietnia pasażerowie korzystający z aplikacji do zakupu biletów komunikacji miejskiej będą musieli przyzwyczaić się do zmiany zwyczajów.
Uczniowie klas I-III wracają do nauki zdalnej, autobusy przejeżdżające obok szkół znikają.
Przebudowa Dworca Zachodniego wymusi bardzo duże zmiany w kursowaniu pociągów.
Reaktywację stacji zamkniętej w 1997 roku wyobrażaliśmy sobie zupełnie inaczej. Z dworca przy pl. Zawiszy nie skorzysta nawet Szybka Kolej Miejska.
Nowe pociągi zapewnią ponad 1600 miejsc, czyli o około 60% więcej niż elfy i impulsy, którymi teraz dysponuje Szybka Kolej Miejska.
Od około godz. 9:30 linia M1 kursuje na dwóch odcinkach.
W piątek 12 lutego osoby wypożyczające rowery dostały maile z zaskakującymi informacjami.
Pierwszy duży eksperyment polegający na promocji wśród warszawiaków samochodów elektrycznych zakończył się klęską z powodu działań rządu, który... chce promować "elektryki".
Pierwszy tramwaj firmy Hyundai Rotem przybędzie do Warszawy latem. W pojeździe trwa obecnie montaż foteli z dobrze znaną pasażerom tapicerką.
Elektryczne hulajnogi wreszcie zostaną objęte przepisami ruchu drogowego. Stracą na tym zarówno ich użytkownicy, jak i rowerzyści.
Epidemia trwa, ale przyciski w autobusach już nie są uznawane za siedlisko wirusów. Mróz okazał się większym problemem, niż covid-19.
Otwarty w 1959 roku dworzec wreszcie doczekał się rozwiązań, które powinny być zastosowane wiele lat temu. Przebudowa trwa.
O problemach z kursowaniem pociągów tradycyjnie poinformował miejski przewoźnik.
Jeden pociąg zepsuty na Powiślu sparaliżował powrót z pracy tysiącom mieszkańców. Pasażerowie donoszą o ogromnych opóźnieniach.
Ferie się kończą, ale rozkłady jazdy nie wracają do normy. Zainteresowanie pasażerów wciąż jest małe.
LINKI SPONSOROWANE