REKLAMA
Stołeczni policjanci dostaną w tym roku 4,6 mln zł na dodatkowe, nadobowiązkowe patrole, finansowane z miejskiej kasy.
W ciągu dziesięciu miesięcy w województwie mazowieckim doszło do 28 wypadków i incydentów na przejazdach kolejowych oraz 37 potrąceń osób, które przechodziły w niedozwolonym miejscu.
To najprostsza droga, by zginąć na ulicach własnego miasta. "Odłóżcie smartfony!" - apelują Tramwaje Warszawskie.
Chodzi o jedno z najbardziej niebezpiecznych zachowań, jakich dopuszczają się warszawscy kierowcy. Każdy z nich może być współwinny śmiertelnego wypadku.
Jak szybko można jechać rowerem po wydzielonej drodze albo pasie? Odpowiedzi na to pytanie nie zna większość warszawiaków.
Czy straż miejska to powszechnie znienawidzona formacja? Niekoniecznie. Wielu warszawiaków dziękuje za ostatnie działania.
Trwają poszukiwania firm, które zbudują ostatnie odcinki metra z Bródna na Karolin. Tymczasem istniejące stacje nadal borykają się z problemem...
- Polskie przepisy o przechodzeniu na czerwonym nie mają najmniejszego sensu - uważa czytelnik. - Wynika z nich, że światła przeszkadzają pieszym!
Zarówno każdy patrol, jak i samochód straży miejskiej już wkrótce zostanie wyposażony w kamerę.
W takich miejscach bezpieczny powinien być nawet idący bez opieki pięciolatek. Kierowcy są gośćmi, ale praktyka pokazuje, że wielu z nich nie umie korzystać z gościny.
Po ponad piętnastu miesiącach przerwy włączone zostaną urządzenia rejestrujące prędkość. Liczba czynnych fotoradarów wzrośnie niemal pięciokrotnie.
Każdy lubi podróżować w spokoju, bez głośnych zachowań, odoru alkoholowego i nachalnych zaczepek współpasażerów. Wiele osób boi się jednak w takich przypadkach interweniować. Dla nich straż miejska uruchomiła platformę, dzięki której szybko i dyskretnie można poinformować funkcjonariuszy, że czujemy się zagrożeni.
LINKI SPONSOROWANE