REKLAMA
By uniknąć tłoku we Wszystkich Świętych i Zaduszki, wielu warszawiaków wybrało się na groby w miniony weekend. Na Ostroroga tradycyjnie zabrakło miejsc parkingowych.
Radni Kamil Giemza i Magdalena Huszno apelują do Tramwajów Warszawskich o wycofanie się z pomysłu przebudowy fragmentu jednej z głównych ulic Woli.
Prywatna firma rozpoczęła oczekiwany od wielu lat remont ulicy na Odolanach. Przy okazji powstanie nowe przejście dla pieszych.
Obok otwartej w ubiegłym roku stacji metra Księcia Janusza piesi wychodzą zza ściany wprost pod koła mających pierwszeństwo rowerzystów.
Podczas gdy zwykli kierowcy przyjeżdżający na Chmielną są odsyłani na płatne parkingi, drogowcy dysponują własnym, całkowicie bezpłatnym.
Aż trudno uwierzyć: słupki uniemożliwiające nielegalne parkowanie naprzeciwko Zarządu Dróg Miejskich stanęły dopiero w sierpniu 2021 roku.
Wolski samorząd apeluje do Rady Warszawy o przyznanie pieniędzy na remont zabytkowej ulicy. Potrzeba milionów.
Przebudowa Dworca Zachodniego jeszcze przez długi czas będzie powodować utrudnienia na pograniczu Woli i Ochoty.
Jedni się cieszą, że chodniki nie będą pozastawiane przez zaparkowane samochody. Inni narzekają, że słupkowanie dotyka zbyt dużej liczby miejsc a słupki często stawia się gdzie popadnie.
Przez ponad tydzień pasażerowie m.in. z Woli, Mokotowa, Bielan i Białołęki muszą liczyć się z utrudnieniami.
ZDM przeprasza kierowców, którzy chcąc zjechać na Obozową muszą skręcić dopiero w Górczewską. Zapewniają jednak, że najważniejsze jest bezpieczeństwo.
Wbrew woli wolskich radnych drogowcy postanowili odciąć jeden ze zjazdów z ruchliwej trasy. Przekonują, że tak będzie bezpieczniej.
Biegnąca obok nowego kompleksu Browarów Warszawskich ulica miała zostać wyremontowana wspólnymi siłami przez dewelopera i samorząd. Firma zrobiła swoje, ratusz zostawił rozgrzebany chodnik.
Decyzja zapadła. Żeby zjechać z trasy Prymasa na Koło, kierowcy będą musieli jechać przez Górczewską i Deotymy.
Przebudowa Dworca Zachodniego skutkuje utrudnieniami także dla kierowców i pasażerów autobusów.
Skrzyżowanie Wolskiej ze łącznicami trasy Prymasa Tysiąclecia znalazło się na liście miejsc, które będą frezowane tej wiosny.
"Kalendarzowo wciąż jesteśmy w zimie, ale w sercu i na termometrach już wczesna wiosna" - piszą drogowcy, relacjonując pierwszą w tym roku tak poważną przebudowę na Woli.
Ruchliwa arteria biegnąca przez ścisłe centrum Warszawy znalazła się pod lupą drogowców. Burmistrz Woli uważa także, że jest na niej za głośno.
Gdzie na terenie naszej dzielnicy kierowcy powinni najbardziej uważać na pieszych? Po zbadaniu 299 przejść dla pieszych specjaliści wytypowali najbardziej niebezpieczne z nich.
Kontrole radarowe w czterech dodatkowych miejscach na mapie Warszawy - takie plany mają GITD i ZDM.
LINKI SPONSOROWANE