REKLAMA
Przy przystankach "Młynarska" na ul. Leszno przejścia dla pieszych przez obie jezdnie zostaną wyposażone w sygnalizację świetlną. Inwestycja jest efektem audytu bezpieczeństwa, który wskazał na konieczność montażu świateł.
Zarząd Dróg Miejskich otworzył oferty na zaprojektowanie nowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Ordona i Jana Kazimierza. To miejsce znane z dwóch niebezpiecznych przejść dla pieszych.
W środę, 12 listopada, rozpoczyna się kolejny etap przebudowy ulicy Grzybowskiej. Na odcinku od Żelaznej do Towarowej wprowadzony zostanie jeden kierunek ruchu, a kierowcy w stronę Śródmieścia pojadą objazdami.
W alei "Solidarności" trwa budowa nowej drogi dla rowerów. Od poniedziałku, 3 listopada, kierowcy odzyskają wszystkie pasy ruchu przed skrzyżowaniem z Żelazną. Prace przeniosą się bliżej ulicy Leszno.
Zarząd Dróg Miejskich podpisał umowę na budowę drogi rowerowej wzdłuż alei Jana Pawła II, między rondem ONZ a aleją "Solidarności". W ramach inwestycji powstanie blisko kilometr nowej trasy i trzy parki kieszonkowe. Posadzonych zostanie niemal 100 nowych drzew.
Od piątku (17 października) wieczorem do poniedziałku (20 października) rano drogowcy zamkną jezdnię ulicy Górczewskiej w stronę centrum - od Ciołka do Prymasa Tysiąclecia. Prace obejmą skrzyżowanie z Elekcyjną, a autobusy pojadą objazdami.
Jak obiecują warszawscy urzędnicy - na ulicy Grzybowskiej będzie zielono, wygodnie i bezpiecznie. Od ponad dwóch tygodni trwa przebudowa, a wraz z nią zmiany w organizacji ruchu. Ulica została zamknięta między Przyokopową a Siedmiogrodzką. Do kiedy potrwają utrudnienia?
Budowa drogi dla rowerów w alei Solidarności oznacza spore zmiany dla kierowców i pasażerów. Od poniedziałku, 22 września, zwężone zostaną jezdnie, a przez tydzień tramwaje nie będą kursowały między Okopową a aleją Jana Pawła II.
W najbliższy weekend kierowców czekają zmiany na Woli. Drogowcy wymienią nawierzchnię ulicy Wolskiej między al. Prymasa Tysiąclecia a ul. Kasprzaka. Tramwaje pojadą bez zmian.
Zarząd Dróg Miejskich rozstrzyga przetarg na budowę drogi rowerowej między rondem ONZ a aleją "Solidarności". W ramach inwestycji powstanie blisko kilometr nowej trasy i trzy parki kieszonkowe. Posadzonych zostanie niemal 100 nowych drzew. Dzięki temu aleja Jana Pawła II zyska bardziej zielony i przyjazny charakter.
Choć Żelazna, jak większość ulic w centralnej części Warszawy, z każdym rokiem pod względem estetyki zmienia się na lepsze, to jednak jej wizerunek psuje nieuporządkowany charakter nierównych, często wręcz bardzo wąskich i pourywanych chodników. Czy jest szansa na kompleksową przebudowę tej ulicy w najbliższej przyszłości?
Drogowcy przenieśli się na drugą jezdnię przebudowywanej ulicy Ordona - ważnej arterii Odolan. Kierowcy jeżdżą drugą nitką i drogą tymczasową. Co się zmieni?
Montaż lustra dla poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym, to - zdawać by się mogło - sprawa do załatwienia "od ręki". W świecie warszawskiej biurokracji jest inaczej.
Wolski ratusz robi kolejne podejście do remontu ul. Gibalskiego. Kompleksową modernizację przejdzie odcinek od ul. Żytniej do Mireckiego, a dzielnica otworzyła właśnie koperty z ofertami firm, które chcą wykonać dokumentację projektową inwestycji.
Ordona była do niedawna jedną z najbardziej zaniedbanych ulic w Warszawie. Przy okazji budowy nowych bloków deweloperzy rozpoczęli długo oczekiwany remont odcinka jezdni wyłożonego trylinką. Teraz drogowcy planują naprawę krótkiego, ale bardzo ruchliwego fragmentu.
Jak wiadomo, każde miejsce parkingowe w Warszawie jest na wagę złota. Zmotoryzowani mieszkańcy coraz dotkliwiej odczuwają ich likwidację.
Wolscy radni jednogłośnie uchwalili stanowisko, w którym domagają się jak najszybszego znalezienia pieniędzy w budżecie miasta na kompleksowy remont ulicy Obozowej. Jak bardzo zbliża to nas do tej pilnej inwestycji?
Czy tzw. słupkoza powinna przy okazji eliminować każde dodatkowe miejsce parkingowe, które już teraz na Woli jest na wagę złota? Warszawski Zarząd Dróg Miejskich konsekwentnie robi swoje, kierowcy zaś się łapią za głowy.
Rusza gruntowna przebudowa ulicy Jana Kazimierza. Wiąże się to z kilkumiesięcznymi utrudnieniami komunikacyjnymi. Co się zmieni i kiedy?
Mieszkańcy okolic Płockiej zastanawiają się, dlaczego na wyspie oddzielającej dwa przeciwne pasy ruchu przy stacji, wykonawcy metra pozostawili betonowe żółto-czarne klocki, które mogą stwarzać zagrożenie na tej ulicy. Czyżby urzędnicy o nich zapomnieli?
LINKI SPONSOROWANE