REKLAMA
Bilety ZTM będą ważne w pociągach KM w granicach Wawra. Ma to zachęcić do zostawienia samochodu w domu podczas utrudnień w Międzylesiu.
Dziesięć lat po uruchomieniu pierwszego połączenia warszawska SKM-ka jest jednym z największych przewoźników w Polsce. Najwięcej pasażerów korzysta z linii S1.
ZTM podjął decyzję w sprawie przyszłości jednej z najdłuższych linii autobusowych w mieście. Z Marysina dojedziemy nią tylko na Służewiec.
Za pięć lat rozpocznie się modernizacja linii kolejowej w Wawrze. Powstanie dodatkowy tor, co stworzy możliwość zwiększenia liczby pociągów na trasie Warszawa Wschodnia-Otwock. Spore zmiany szykują się w rejonie przystanku PKP Gocławek.
Dziś i jutro dużą część dzielnicy czeka paraliż. Wszystko przez fatalny stan przejazdu w Aninie.
Pociągi Szybkiej Kolei Miejskiej zostaną wyposażone w gniazda USB, umożliwiające ładowanie smartfonów, laptopów i innego sprzętu elektronicznego.
Minęła 10. rocznica uruchomienia SKM-ki z Falenicy do centrum Warszawy. Początki były trudne.
Szykują się zmiany w kursowaniu autobusu 401. ZTM chce też uruchomić nową linię - 402.
Na czas budowy tunelu w Międzylesiu na nowo otworzono przejazd w Aninie. Szybko okazało się, że przeprawa przez tory znacznie ułatwia komunikację w dzielnicy. Czy można utrzymać przejazd po zakończeniu inwestycji?
Od piątku szykują się utrudnienia w Międzylesiu - budowa tunelu pod torami wymusi nowy układ drogowy.
Międzylesie ma swój pierwszy publiczny rower transportowy. Można go wypożyczać bezpłatnie w klubokawiarni przy Zwoleńskiej.
Trwa zły sen pasażerów związany z budową tunelu w Międzylesiu i remontem linii kolejowej. Od niedzieli część SKM-ek nie będzie obsługiwać odcinka Wawer - Otwock.
Czy szykuje się mała rewolucja w komunikacji miejskiej w Wawrze? Wszystko na to wskazuje, że chcą tego sami mieszkańcy. Zarząd Transportu Miejskiego nie chce uruchomić pospiesznej linii do Zerznia, dlatego radni sami obmyślili, jak skrócić czas połączenia tego osiedla z cywilizacją. Po prostu skrócić trasę autobus 147.
Potrzeba wybudowania przystanku autobusowego przy PKP Gocławek jest bezsporna, dlaczego więc od wielu lat, mimo ponagleń mieszkańców, radnych, a nawet Zarządu Transportu Miejskiego, urząd dzielnicy znajduje kolejne powody, by nie zorganizować wawerczykom wygodnej przesiadki do stacji?
Z cyklu "Budowa bezsensownych węzłów przesiadkowych": Tramwaje Warszawskie planują przedłużenie linii na Grochowskiej do granicy Wawra, do ronda Mościckiego.
Na powitanie lata czeka nas paraliż komunikacyjny dzielnicy. Przez tydzień od 19 do 26 czerwca nie będzie możliwości przejazdu przez tory kolejowe od Czecha aż do Panny Wodnej i Izbickiej.
W tegorocznej edycji budżetu partycypacyjnego mamy wysyp projektów, dzięki którym na terenie całej dzielnicy doszłoby do znacznej poprawy warunków ruchu rowerowego. Gdzie mogą powstać nowe drogi rowerowe?
Mieszkańcy Wawra, pracujący przy Świętokrzyskiej lub na Woli, codziennie korzystają z węzła przesiadkowego przy Stadionie Narodowym. Co się udało a co można było zrobić lepiej?
Jak małym kosztem usprawnić przejazdy ulicą Płowiecką? Wytyczyć buspas. ZTM właśnie analizuje takie rozwiązanie.
Władze Wawra poszły po rozum do głowy i przy stacji kolejowej w Falenicy powstanie kolejny parking. - Bardzo dobrze. Mimo że parę lat temu powstał parking przy Walcowniczej, to samochodów przybywa i trzeba szukać miejsc do postoju - cieszą się mieszkańcy.
LINKI SPONSOROWANE