REKLAMA

Forum › Wawer

REKLAMA

# Magda

12.03.2013 11:40

na pewno nie mądrzejsi

# Damaria

12.03.2013 13:45

Pomysł może jest niedorzeczny, ale jest szansa, że zwróci uwagę na brak bezpiecznych ciągów komunikacyjnych dla pieszych, np. w Falenicy (zejście z peronów, skrzyżowanie z torami). Dziwi fakt, że dużo tańsze i prostsze rozwiązania (tj. otwarcie przejścia podziemnego w Falenicy na peron w stronę Warszawy) nie może się doczekać realizacji. Może szum wokół nierealnych pomysłów wymusi realizację tych bardziej realnych?
Kto wie...

# AnnaM

13.03.2013 00:02

Pomysł z wydłużeniem tras metra np. do Otwocka korzystając z torów kolei lub z torów dobudowanych wcale nie jest niedorzeczny.
Jest to rozwiązanie, które funkcjonuje w wielu krajach.
Metro w Londynie, Kolonii, Berlinie - poza dzielnicami centralnymi gdzie poprowadzone jest pod ziemią - trasy w dzielnicach peryferyjnych pokonuje jako kolejka naziemna.
Ogranicza to znacznie koszty budowy i spełnia swoje zadanie dobrej i szybkiej komunikacji miejskiej.
Dobre i sprawdzone wzory powinniśmy stosować także u nas.
Nie ma w nich niedorzecznego.

REKLAMA

# Tomek

13.03.2013 14:06

Ciekaw jestem, jak pomysłodawcy widzą zasilanie takiej kolejki (metro ma zupełnie inny system zasilania) oraz pracę w warunkach zimowych - metro jeździ w tunelu i nie potrzebuje praktycznie żadnych zabezpieczeń przed śniegiem i mrozem. Do tego uodpornienie na warunki atmosferyczne wszystkich urządzeń szlakowych, a zwłaszcza SRK.

# enter

13.03.2013 14:26

#AnnaM napisał(a) 13.03.2013 00:02
Pomysł z wydłużeniem tras metra np. do Otwocka korzystając z torów kolei lub z torów dobudowanych wcale nie jest niedorzeczny.
Jest to rozwiązanie, które funkcjonuje w wielu krajach.

Jasne. W Warszawie ten patent nazywa się Szybka Kolej MIejska i jest realizowany także w Wawrze, dlatego pomysł wkopywania torów tylko dla jednej linii to jakaś groteska

# gość

07.04.2013 19:47

siskom, podobnie jak wielu aktywistów najchętniej otoczyłby Wawer murem i zrobił nowe getto.
521 skasować, PKP Wawer skasować, tramwaj niepotrzebny, czy s ma jakąś umowę z prywatnymi przewoźnikami na tzw.linii otwockiej?
Swoje już osiągneli 521 powoli wycofują z obiegu, więcej kursów kończy się na Wiatracznej, potem będą artykuły w prasie jak to obłożenie linii zmalało. Skoro ludzi coraz mniej to skasować linię i tylko miesięczny za 100zł i wszędzie pieszo.

REKLAMA

# eskaemka

15.04.2013 04:05

siskom wbrew nazwie i swoim założeniom faktycznie jest stowarzyszeniem DEZINTEGTACJI STOŁECZNEJ KOMUNIKACJI pasażerskiej, stowarzyszeniem popierającym cięcia i niedorozwój ustami swoich przedstawicieli mieniących się "ekspertami" takimi jak samozwańczy wątpliwej jakości "ekspert" Oleszczuk (występujacy w telewizji) czy wymieniony w powyższym artykule Tumasz.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Zapraszamy na zakupy

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuWawer

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

REKLAMA

Butelki dla dzieci Kambukka
Kambukka Reno

REKLAMA

City Break
City Break

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe