REKLAMA
Mieszkańcy Woli skarżą się na fuszerkę organizacyjną przy budowie centralnego odcinka II linii metra. - Obok placu budowy brakuje przejścia dla pieszych przez ul. Kasprzaka.
Mieszkańcy bloków przy ul. Wolskiej 69 i 75 poprosili "Echo" o interwencję w sprawie drogi dojazdowej do swoich bloków. Spółdzielni i dzielnica mają sprzeczne informacje na temat właności gruntów.
- Przedstawione zmiany w komunkacji są ewidentnie wprowadzane zza biurka. Urzędnicy chyba z przyjemnością skazują nas na liczne przesiadki - skarżą się "Echu" mieszkańcy Woli.
11 września 2010 r. ruszyła długo wyczekiwana budowa centralnego odcinka II linii metra. Po jej ukończeniu na przełomie lat 2013/2014 podróż ze Śródmieścia na Pragę zajmie nam raptem kilka minut.
Zakończony niedawno remont na przejściu dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Leszno z Karolkową skończył się według naszych czytelników pełną kompromitacją wykonawcy.
W bieżącym roku Zarząd Dróg Miejskich zaplanował odnowić nawierzchnię aż 67 odcinków zarządzanych przez siebie ulic.
Mieszkańcy bloków przy ul. Wolskiej 69 i 75 poprosili "Echo" o interwencję w sprawie drogi dojazdowej do swoich bloków.
Niezwykle popularna linia tramwajowa nr 26, kursująca na trasie osiedle Górczewska - Wiatraczna, niebawem ma zostać zawieszona. Powód? Konieczność zamknięcia skrętu z al. Solidarności w ul. Targową na czas budowy II linii metra.
Dewastacja klatek schodowych, wind, demolowanie drzwi, wyrywanie klamek i hydrantów - to tylko niektóre problemy, z jakimi borykają się mieszkańcy trzech nowych bloków komunalnych na osiedlu Piaskowa. - Dlaczego nikt z urzędników nie reaguje? - pytają oburzeni.
- Nie rozumiem, dlaczego do tej pory nie wróciła na miejsce zabrana rok temu wiata z przystanku autobusowego Szpital Płocka 03. Zadaszenia nie ma również na przystanku Szpital Płocka 06.
Kiedy w październiku pisaliśmy o problemie parkowania na ulicy Jana Olbrachta, Zarząd Dróg Miejskich zapewniał, że przygotowywany projekt zmiany organizacji ruchu dla tej ulicy uwzględni poprawę widoczności i wymusi na kierowcach zakaz parkowania bezpośrednio przed przejściem dla pieszych.
Mieszkańcy ul. Ringelbluma od lat czekają na generalny remont swojej ulicy.
Mieszkańcy ul. Bielskiego mają dość bezkarności kierowców nagminnie łamiących przepisy ruchu drogowego w tej okolicy. - Nie dość że parkują w niedozwolonych miejscach, to notorycznie jeżdżą pod prąd - pomstuje pan Bronisław.
Ulica Żelazna na Woli nie ma szczęścia do remontów. Choć dwa lata temu była tu wymieniana nawierzchnia, w tym roku trzeba było ją znowu zrywać, bo remontowano magistralę wodociągową.
Pierwszą łopatę na budowie centralnego odcinka II linii metra wbito 11 września.
Mieszkańcy apelują o przejście dla pieszych przez ul. Księcia Janusza na skrzyżowaniu z Małego Franka.
O trudnościach z parkowaniem na Woli można mówić bez końca. Władze nie mają pomysłów na rozwiązanie problemu, a służby przymykają oko na rażące łamanie prawa - tak jak ma to miejsce na ul. Olbrachta.
Wolskie przedszkole przy ul. Twardej jest tak zastawione autami, że maluchy nie mają jak bezpiecznie dostać się do placówki. - Nie dojedzie tu karetka, ani straż pożarna - załamują ręce rodzice.
Przy ul. Młynarskiej, tuż przy budynku dawnego PDT Wola (obecnie Wola Plaza), znajduje się podziemne przejście, które od lat stanowi barierę dla osób z wózkami oraz niepełnosprawnych.
Cztery miesiące po remoncie ul. Deotymy w odnowionym chodniku zapadła się już studzienka. Od miesięcy na ul. Obozowej przechodnie ryzykują złamanie nogi na ogromnej wyrwie niedaleko przystanku Deotymy 01. - Czy Zarząd Dróg Miejskich w ogóle pilnuje swoich dróg? - pytają "Echo" mieszkańcy.
LINKI SPONSOROWANE