REKLAMA
Utrudnienia czas zacząć. Na pierwszy ogień idzie ulica biegnąca wzdłuż Cmentarza Bródnowskiego.
Szara "piramida" zdominowała okolicę ul. Matki Teresy. Jeśli powstanie trasa mostu Krasińskiego, mieszkańcy będą mieć lepszy dojazd na Żoliborz, niż do własnego urzędu dzielnicy.
Rowerzyści muszą jeszcze poczekać na budowę połączenia Bródna i Targówka. Drogowcom znów brakuje pieniędzy.
Bloki na dawnym polu PGR przy Wincentego rosną jak grzyby po deszczu. Tymczasem budowa publicznej placówki wciąż nie może ruszyć.
Brakuje kilkuset metrów, by zapewnić mieszkańcom Bródna bezpieczny i wygodny dojazd na dwóch kółkach do centrum.
Ta ulica powinna być gotowa razem ze stacją metra, ale do dziś nie ruszyły nawet prace nad projektem.
Przy Wincentego może powstać pierwszy od kilkudziesięciu lat tak duży teren zielony. Działkowcy nie będą zadowoleni.
Jak informują drogowcy, budowa cywilizowanego przejścia pod wiaduktem wymagała dwóch lat rozmów z kolejarzami.
Długi Warszawy to ponad 4,5 mld zł, ale ratusz regularnie marnuje okazje do zarobku.
Przebudowa Ossowskiego, Handlowej i Myszkowskiej miała skończyć się 15 listopada. Teraz drogowcy podali nową, odległą datę zakończenia prac.
Na dwa dni przed terminem oddania gotowej ulicy wykonawca poinformował, że... trwa przebudowa kanalizacji.
Projekt przeprawy z dwoma pasami ruchu i dwoma buspasami już ostatecznie trafił do kosza.
Nagły zwrot akcji w sprawie rozbudowy zakładu, na którą czeka cała Warszawa. Zwycięzca przetargu został z niego wykluczony.
Do rosnących w szybkim tempie osiedli na polach PGR pomiędzy ulicami Wincentego a Gilarską już niebawem wprowadzą się setki rodzin z dziećmi. Władze Targówka ogłaszają kolejny przetarg na publiczną szkołę w tej okolicy.
Drugie podejście, drugie rozczarowanie. Projektanci nadal chcą więcej, niż mają w budżecie drogowcy.
Na stacji pod Ossowskiego trwa już montaż oznakowania i oświetlenia. Podziemna kolej na 99% ruszy wiosną.
Nie ma już najmniejszych szans, by oczekiwana przez mieszkańców Targówka ulica powstała jednocześnie z podziemną koleją.
Brak nowoczesnej hali widowiskowo-sportowej sprawia, że Warszawa regularnie traci okazję do organizacji prestiżowych imprez.
Nasza akcja "STOP likwidacji autobusów 160, 162 i 517" okazała się strzałem w dziesiątkę.
Obok Szpitala Bródnowskiego fundacja "Akogo?" wybuduje specjalistyczną placówkę dla pacjentów w śpiączce.
LINKI SPONSOROWANE