REKLAMA
Mimo dziury budżetowej w wysokości 1,9 mld zł ratusz nie rezygnuje z budowy kładki między bulwarami a Pragą. Drogowcy wybrali wykonawcę.
Most Anny Jagiellonki i wawerski odcinek trasy są czynne od grudnia, ale na lewym brzegu Wisły wciąż trwają prace na budowie tzw. południowej obwodnicy Warszawy.
Drogowcy poszukują firmy, która przygotuje projekt zwężenia ulicy między rondami Dmowskiego i de Gaulle'a. Dla prywatnych aut zostanie jeden pas w każdym kierunku.
Najbardziej kontrowersyjna inwestycja warszawskiego ratusza złapała zadyszkę. Koszt budowy przekroczy 420 mln zł.
Wbrew optymistycznym zapowiedziom ZDM nie zdołał przebudować skrzyżowania z Królewską w dziewięć dni.
Rewolucja w centrum Warszawy trwa. Drogowcy rozpoczęli prace związane z budową przejść przez Marszałkowską i Al. Jerozolimskie.
Przygotowania do budowy kolei dużych prędkości między Dworcem Zachodnim a planowanym w Baranowie lotniskiem i Łodzią można uznać za rozpoczęte.
Planowana jako komunikacyjny kręgosłup prawobrzeżnej Warszawy trasa może powstać w połowie stulecia. Drogowcy przyznali to przy okazji... zapowiedzi zwężenia Al. Jerozolimskich.
Ceniona pracownia Kuryłowicz&Associates zaprojektuje dwie nowe stacje na kolejowej linii średnicowej, które zastąpią przeznaczone do likwidacji Powiśle.
Instytut Prymasowski już nie blokuje rozbudowy węzła Marsa z Żołnierską. Pierwsza łopata za kilka tygodni.
Żeby przejść przez Marszałkowską lub Aleje Jerozolimskie, nie trzeba już będzie schodzić po schodach. Drogowcy szukają firmy, która przebuduje fragmenty obu arterii.
Most i wawerski odcinek południowej obwodnicy Warszawy są czynne od grudnia, ale dopiero po zakończeniu prac na budowie ursynowskiego tunelu na trasę trafi cały planowany ruch.
Na dwóch odcinkach jednej z głównych ulic Warszawy ubędzie asfaltu, ale przybędzie zieleni. Sam projekt będzie kosztować co najmniej kilkaset tysięcy.
Upór ratusza, by zbudować metro jadące z Gocławia wielkim łukiem i zmusić pasażerów do dodatkowej przesiadki na Stadionie, jest zadziwiający i niezrozumiały.
Choć dziura w tegorocznym budżecie sięga 3 miliardów, samorząd przymierza się do budowy pieszo-rowerowego połączenia rejonu apartamentowców na Pradze z bulwarami wiślanymi.
Oczekiwana od 24 lat reaktywacja Warszawy Głównej zmieniła się w farsę. Efekty opóźniającej się przebudowy są wręcz śmieszne, zważywszy na jej ogromne koszty.
Złe wieści dla kierowców oczekujących na szybki dojazd z Wawra na Służewiec i w stronę w Poznania. Astaldi chce więcej czasu na dokończenie prac.
Drogowcom udało się znaleźć firmę, która dokończy projekt trasy S17, ale decyzja środowiskowa dla inwestycji została cofnięta po protestach w najmłodszej dzielnicy Warszawy.
Pod Wisłą rusza budowa drugiej nitki rurociągu, który ma odciążyć psujący się kolektor do Czajki.
Na czterech miejskich parkingach P+R ruszyły ładowarki dla samochodów elektrycznych. Na ich montaż zrzucili się m.in. ci warszawiacy, których... nie stać na zakup auta z takim napędem.
LINKI SPONSOROWANE