REKLAMA
Biegnąca przez Żerań i Choszczówkę linia kolejowa została wytypowana do rozbudowy. To część wieloletniego planu PKP PLK.
Kolejne ulice dzielnicy zostały wyposażone w nowe, energooszczędne latarnie. Zużycie prądu powinno spaść aż o 60%.
Jedna z najważniejszych inwestycji w Warszawie potrwa dłużej, niż zakładano. Powód jest wyjątkowo egzotyczny.
49.088 zł 18 gr - dokładnie tyle zapłacą podatnicy za stworzenie jednego miejsca parkingowego przy stacji SKM.
Francuski deweloper Bouygues Immobilier ogłasza początek prac budowlanych. Mieszkańcy odbiorą klucze już w przyszłym roku.
Wszystko wskazuje na to, że przedłużanie trasy tramwajowej na Światowida rozpocznie się w ciągu kilku miesięcy.
Bloki i biurowce, ale też park, podstawówki, przedszkola i szkoła średnia. Warszawski ratusz chce, by Białołęka rozrosła się na tereny po tzw. fabryce domów.
Czy na Białołęce powstanie... skocznia narciarska? Wszystko zależeć będzie od woli mieszkańców.
Jest ziemia, ale nie ma pieniędzy. By zbudować pływalnię, dzielnicowy samorząd będzie musiał postarać się o pełne finansowanie.
Kolejny kawałek Białołęki zacznie wyglądać jak miasto. Powstanie nowy fragment ulicy wraz z drogą rowerową.
Budżet na budowę nowego parkingu P+R na Białołęce urósł o kolejne miliony.
Obok parku Picassa od lat niszczeje teren sportowy. I na tym właściwie można byłoby zakończyć temat.
Białołęka to druga co do wielkości dzielnica Warszawy, której powierzchnia wynosi ponad 70 km2. Ze względu na dostępność terenów inwestycyjnych, to również rejon miasta, gdzie bardzo intensywnie rozwija się budownictwo mieszkaniowe.
Deweloper zbuduje ulicę, prowadzącą do nowych bloków, a w przyszłości także szkoły. Część sąsiadów mówi: "nie!".
Budowa nowej szkoły podstawowej dobiegła końca z dwuletnim opóźnieniem.
W budżecie zabrakło kilkuset tysięcy na budowę wodnego placu zabaw. Rada Warszawy mogłaby rozwiązać ten problem, gdyby tylko zechciała.
To największa w okolicy inwestycja od lat 50. ubiegłego wieku, a więc od czasów budowy Kanału Żerańskiego.
Wiadukty zbudowane od nowa, dodatkowy tor i... rozwidlenie. Kolej na Białołęce czeka prawdziwa rewolucja.
Rząd planuje budowę bloków na 30 hektarach bez dojazdu komunikacją miejską i podstawowej infrastruktury. Wieloletnie starania samorządu o "ucywilizowanie" dzielnicy mogą wziąć w łeb.
Białołęka będzie mieć nową świątynię. Na placu budowy wreszcie zaczął powstawać dach nawy głównej.
LINKI SPONSOROWANE