REKLAMA
Kryzys gospodarczy bezlitośnie ujawnił gorzką prawdę: Warszawy nie stać na wszystkie planowane linie tramwajowe.
Na Żeraniu wciąż przybywa nowych bloków. Zmienia się nawet krajobraz najbardziej ruchliwej arterii dzielnicy.
W czwartek warszawscy radni mają zdecydować o serii cięć budżetowych, dyplomatycznie zwanych "przesunięciami".
W przyszłym roku główna ulica Tarchomina wydłuży się o kilometr. Co dalej?
Na 12-hektarowej działce na Białołęce powstanie piąta zajezdnia tramwajowa w mieście.
Nareszcie poznaliśmy datę powrotu pechowego skweru na wysokości Aluzyjnej.
Najtańszy lokal w pobliżu stacji SKM można kupić w tym roku za 240 tys. zł. Chętnych nie brakuje.
Przebudowa zabytku przy Modlińskiej na dom kultury wciąż nie może ruszyć.
Oczekiwane przez mieszkańców białołęckie atrakcje dla dzieci wreszcie zaczęły powstawać. Czy możemy liczyć na szybkie otwarcie?
W EC Żerań trwa modernizacja, która pozwoli na znaczne zwiększenie produkcji prądu. Energia zostanie wyprowadzona poza zakład za pomocą całkiem nowej linii.
Jedna z najważniejszych inwestycji w Warszawie potrwa dłużej, niż zakładano.
Zaledwie osiem lat po przebudowie linii kolejowej rozpoczęły się prace nad jej "wersją 3.0".
Obiecywana od lat inwestycja wciąż nie może ruszyć, ale sytuacja nie jest tak zła, jak mogłoby się wydawać.
Na terenie naszej dzielnicy powstanie druga atrakcja wykorzystująca obieg solanki. Zdecydowali o tym sami mieszkańcy.
Do białołęckich urzędników wreszcie uśmiechnęło się szczęście. Wszystko wskazuje na to, że oczekiwana przez dzieci atrakcja powstanie w tym roku.
Zielony teren w sercu osiedla ma zostać w najbliższych latach zagospodarowany. Umowa na projekt jest już podpisana.
Budowa tramwaju stoi pod ogromnym znakiem zapytania, ale deweloperzy nie przestają interesować się wschodnią Białołęką.
Już tylko do końca maja można wyrazić swoją opinię w trwających zdalnie konsultacjach społecznych na temat projektu planu budowy ogólnodostępnych stacji ładowania pojazdów elektrycznych na obszarze Warszawy. W naszej dzielnicy ma powstać aż 21 nowych stacji.
Tegoroczny budżet inwestycyjny Białołęki zmniejszy się aż o 21,5 mln zł. Choć wszyscy doskonale wiedzą, że w miejskiej kasie brakuje pieniędzy, białołęccy urzędnicy wyjaśniają, że chodzi o "urealnienie terminów".
Francuski deweloper rusza ze swoją trzecią inwestycją na terenie naszej dzielnicy.
LINKI SPONSOROWANE