REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


18.12.2017 15:05 #lookie
Doszedł jeszcze przystanek Śreniawitów oraz korek tramwajowy na Młocinach i mieszkańcy zaczęli tęsknić za E8. Przystanek Zajezdnia Żoliborz powinien być na żądanie!!!
19.12.2017 14:13 Do rzeczy
Gołym okiem widać, że możliwości tej linii, przynajmniej w wersji "szybki tramwaj" są na wyczerpaniu. I nie pomogło nawet, że aby przewieźć jak najwięcej ludzi, zafundowano nam bydlęce wagony, prawie bez miejsc siedzących. To sympatyczne, że pan radny walczy o przywrócenie priorytetu, ale już niedługo i z tej maki proszę Pana chleba nie będzie. Nie można bez końca bezkarnie zwiększać częstotliwości tramwajów, szczególnie w terenie mocno zurbanizowanym. Nie da się, by osiedle było tylko tramwajownią! I nie bądźmy naiwni. Sprawy nie załatwi powrót E8 itp. W dzisiejszych warunkach te autobusy utkną w korkach w drodze na Most M.S.C. A najgorsze jest to, że nasi decydenci widząc narastający problem nie mają innej koncepcji niż budowa najpierw kilkuset miejsc parkingowych w okolicach Młocin (to już), a w przyszłości - o czym można przeczytać - przebudowaniu węzła Młociny (pewnie dojdzie co najmniej kilkaset miejsc parkingowych. Tylko ja się pytam, którędy te samochody będą jeździły i komu smrodziły?
19.12.2017 14:42 #drw
Artykuł jest niestety mało rzetelny i nie do końca zgodny z prawdą. Otóż ZDM odpisał radnemu, że to nie ich instytucja jest odpowiedzialna za bałagan związany z likwidacją priorytetu, lecz nowo utworzona przy HGW jednostka - Biuro Polityki Mobilności i Transportu (d. Inżynier ruchu). To właśnie w tej mega "tajnej" instytucji zapadła niezgodna z prawem decyzja o przerzuceniu odpowiedzialności za organizację ruchu na skrzyżowaniu Światowida/Trakt Nadwiślański. Innymi słowy, ta jednostka ODDAŁA w nadzór całą organizację ruchu....inwestorowi, czyli Biedronce. To ewidentne przekroczenie uprawnień gdyż podjęta decyzja jest na korzyść inwestora kosztem interesu publicznego. Przed podjęciem decyzji żaden z urzędników nie skonsultował tego z ZTM czy TW, nie wspominając o UD Białołęka. Wszystkie ww. instytucje potwierdziły, że nikt z BPMiT nie pytał ich o zdanie w sprawie wyłączenia priorytetu dla tramwajów. Inna rzecz, że priorytet został wyłączony już pod koniec czerwca br., a nie jak podał autor - w sierpniu.
19.12.2017 14:54 #normalny_
"Wpływ na płynność przejazdu tramwajem ma także budowa Biedronki."

Kiedy zostaja zwolnieni ludzie odpowiedzialni za ten skandal?
19.12.2017 15:55 Do rzeczy
To oczywiście interesujące i wkurzające, że jedna instytucja warszawska nie konsultuje czegoś z drugą itd., ale nie to jest najważniejsze. Prawdziwie wielki problem to, że powtórzę:
1. Gołym okiem widać, że możliwości tej linii, przynajmniej w wersji "szybki tramwaj" są na wyczerpaniu. I nie pomogło nawet, że aby przewieźć jak najwięcej ludzi, zafundowano nam bydlęce wagony, prawie bez miejsc siedzących.
2. Sprawy nie załatwi powrót E8 itp. W dzisiejszych warunkach te autobusy utkną w korkach w drodze na Most M.S.C.
3. Nasi decydenci widząc narastający problem nie mają innej koncepcji niż budowa najpierw kilkuset miejsc parkingowych w okolicach Młocin (to już), a w przyszłości - o czym można przeczytać - przebudowaniu węzła Młociny (pewnie dojdzie co najmniej kilkaset miejsc parkingowych). Pewnie po to, żeby zachęcić nas do wysiadki z tych tramwajów i podróżowania do metra własnym samochodem. Bo przecież i tak do nich nie wsiądziemy na Nowodworach i na Tarchominie, gdy zrealizowana zostanie idea dociągnięcia linii tramwajowej do Modlińskiej i zbudowania tam węzła przesiadkowego dla mieszkańców najdalszych okolic, Jabłonnej, Legionowa itd.
I wreszcie problemem jest, że z jednej strony ze względów finansowych nie ma co myśleć podobno o budowie metra w nasze strony, choćby nie wiem jak miało to sens, a z drugiej strony proszę bardzo:
- dodatkowe miejsca parkingowe - kasa jest!
- przebudowa Młocin (!) - kasa jest!
- bezsensowne wydłużenie linii tramwajowej - kasa jest (!)
- bezsensowna budowa węzła przesiadkowego przy Modlińskiej - kasa jest (!)
REKLAMA
20.12.2017 09:12 #Kiełbasa wyborcza
Do rzeczy napisał 19.12.2017 15:55

To oczywiście interesujące i wkurzające, że jedna instytucja warszawska nie konsultuje czegoś z drugą itd., ale nie to jest najważniejsze. Prawdziwie wielki problem to, że powtórzę:
1. Gołym okiem widać, że możliwości tej linii, przynajmniej w wersji "szybki tramwaj" są na wyczerpaniu. I nie pomogło nawet, że aby przewieźć jak najwięcej ludzi, zafundowano nam bydlęce wagony, prawie bez miejsc siedzących.
2. Sprawy nie załatwi powrót E8 itp. W dzisiejszych warunkach te autobusy utkną w korkach w drodze na Most M.S.C.
3. Nasi decydenci widząc narastający problem nie mają innej koncepcji niż budowa najpierw kilkuset miejsc parkingowych w okolicach Młocin (to już), a w przyszłości - o czym można przeczytać - przebudowaniu węzła Młociny (pewnie dojdzie co najmniej kilkaset miejsc parkingowych). Pewnie po to, żeby zachęcić nas do wysiadki z tych tramwajów i podróżowania do metra własnym samochodem. Bo przecież i tak do nich nie wsiądziemy na Nowodworach i na Tarchominie, gdy zrealizowana zostanie idea dociągnięcia linii tramwajowej do Modlińskiej i zbudowania tam węzła przesiadkowego dla mieszkańców najdalszych okolic, Jabłonnej, Legionowa itd.
I wreszcie problemem jest, że z jednej strony ze względów finansowych nie ma co myśleć podobno o budowie metra w nasze strony, choćby nie wiem jak miało to sens, a z drugiej strony proszę bardzo:
- dodatkowe miejsca parkingowe - kasa jest!
- przebudowa Młocin (!) - kasa jest!
- bezsensowne wydłużenie linii tramwajowej - kasa jest (!)
- bezsensowna budowa węzła przesiadkowego przy Modlińskiej - kasa jest (!)
To ja jeszcze do tej wyliczanki dodam powrót do koncepcji poszerzenia do 2 pasów w każdym kierunku Światowida - widać na to też jest kasa. Gdyby zebrać te wszystkie środki to można już byłoby zapewne sfinansować w części budowę linii metra z Młocin z ostatnią stacją przy Modlińskiej. Pośrednie stacje można byłoby dobudowywać później.
20.12.2017 14:17 #lookie
Na Nowodwory można poprowadzić I linię M pod Wisłą z przystankami przy skrzyżowaniu Pułkowa/ Papirusów oraz Światowida/ Mehoffera, bo na II linię M nie mamy co liczyć.
21.12.2017 23:25 #Priorytet
Ja jestem za priorytetem dla tych, którzy oklamali nas najpierw w sprawie metra, a następnie tramwaju, który miał być prawie tak dobry jak metro. Priorytetowo bym ich wykopaliska że stolików.
22.12.2017 09:38 jerzy
To jakieś jaja . Inwestor Biedronki dostał wpływ na organizację ruchu. Co się dzieje do licha.
31.12.2017 19:56 tarantula01
Ja też nie wiem . Dlatego o to ciągle pytam.

Pozdrawiam
Wojciech Tumasz
wpis modyfikowany 1 raz, 31.12.2017 19:57 
05.01.2018 13:36 jerzy
A władza uparcie milczy . Być może będzie milczeć aż do zakończenia budowy Biedronki.
06.01.2018 11:30 #ART
Więc ponowię pytanie: którzy z radnych lub kto decyduje o tak gęstej zabudowie sklepów typu Lidl/Biedronka w takim tempie na Tarchominie/Białołęce ???

 194/6574 


  • Poleć
  • Udostępnij
  • Polub Tu Białołęka


treść: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

Jak chcesz autoryzować ten wpis?



nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 

Forum

Lista forów dyskusyjnych:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ogłoszenia drobne

4-pokojowe sprzedam
 Super cena 4783 zł/m2 .Białołęka 5 min od Atrium- Targówek,druga linia zabudowy. Przystanek autobusowy 1 min od bloku ul.Głębocka 54a 146,17m2 . Rozkładowe, przestronne mieszkanie na czwartym piętrze w apartamentowcu z kopertowym dachem co daje w salonie dużą przestrzeń . Trzy sypialnie, salon ,kuchnia z jadalnią a także zabudowana duża garderoba. Dwie łazienki z kabinami prysznicowymi ( jedna nowa, nie używana)i osobne WC. . Komórka lokatorska 2,94 m2(kupiona za 10.000 PLN w cenie mieszkania !), taras o powierzchni 60 m2 . Na terenie osiedla plac zabaw oraz przedszkole .Czynsz z zaliczkami na media 1080,- zł . Mieszkanie zostało całkowicie odnowione - gotowe do wprowadzenia. Cena 700.000,- zł .Można dokupić miejsca garażowe.

Szukam pracy
 Szukam pracy,mężczyzna 56 l. bez nałogów,prawo jazdy. Umiejętności: - obsługa komputera - obsługa elektronarzędzi - naprawy hydrauliczne - naprawy elektryczne - naprawy stolarskie - naprawy ślusarskie Kontakt: tel.722241400 Warszawa.

Usługi inne
 Pożyczki bez weryfikacji zdolności kredytowej bez BIK, KRD umożliwiają otrzymanie gotówki osobom, które z punktu widzenia bankowej teorii nie mają możliwości na spłatę dodatkowego zadłużenia. Takie pożyczki bez sprawdzania w KRD i BIK to wiele możliwości. Między innymi: - Szybka decyzja; - Pieniądze nawet w 15 minut; - Prosty wniosek, szybka decyzja; - Brak ukrytych kosztów. http://pozyczkaklub.pl/chwilowki-na-dowod/

Nauka
 Pomoc w pisaniu a nie kopiowanie! RABATY Oferujemy pomoc w stworzeniu twojej własnej autorskiej pracy magisterskiej i innej poczynając od planu pracy kończąc na statystykach i opracowaniach badań. Wszystkie prace pisane są od podstaw, posiadają przypisy i bibliografię oraz spełniają formalne kryteria wymagane w pracy naukowej. Cena pracy i warunki odbioru zależą od konkretnego tematu pracy i terminu realizacji. Co nas odróżnia: ! wersja multimedialna pracy, pełna dyskrecja, ceny na kieszeń studenta, spotkania indywidualne w razie potrzeby, możliwość odbioru osobistego, przypisy na każdej stronie, najnowsze spisy literatury, sprawdzenie pracy w systemie plagiat, terminowość, rabaty. Świadczone przez nas usługi polegają na realizowaniu zamówienia w zakresie stworzenia materiału, poprawnego w szczególności pod kątem merytorycznym i językowym, w oparciu o ustaloną i zaakceptowaną przez Strony koncepcję (plan opracowania). Tel. 570164710 mail: niedlaplagiatu@wp.pl


TU dodaj swoje ogłoszenie
ZA DARMO w necie
ZA GROSZE w gazetach lokalnych
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.