REKLAMA

Białołęka

różne »

 

Targi niezgody

  24 września 2010

- Dzielnica reklamuje się na targach mieszkaniowych, a na Białołęce infrastruktura jest w powijakach. Brakuje żłobków, basenów, szkół, a komunikacja pozostawia wiele do życzenia. Czy urzędnicy chcą, żeby zalała nas fala nowych mieszkańców i żyło nam się jeszcze gorzej? - pytają oburzeni mieszkańcy.

REKLAMA


Burmistrz Jacek Kaznowski reklamuje Białołękę na targach Murator Expo.
(źrodło: www.bialoleka.waw.pl)

Na targach Murator Expo dzielnica miała wyjątko-wą okazję dobrze się zaprezentować. - W sobotę 11 września zorganizowano "Dzień Białołęki". Dzielnicę reprezentował burmistrz Jacek Kaznow-ski, który opowiedział o jej historii, osiągnięciach i planach. Odwiedzający mogli nie tylko zapoznać się z ofertami wystawców, ale również obejrzeć film o dzielnicy i wystawę fotograficzną, a nawet posłuchać opowieści znanego varsavianisty, Je-rzego Stanisława Majewskiego i posłuchać Biało-łęckiej Orkiestry Romantica. Także najmłodsi uczestnicy targów nie mogli narzekać na brak atrakcji. Białołęcki Ośrodek Kultury przygotował dziecięcą wersję spektaklu "Oj, przydałby się ktoś na przyczepkę" w aranżacji Teatru 13.

Po co to wszystko?

Niektórzy mieszkańcy są jednak zbulwersowani takim pomysłem na promocję. - Dobre sobie, oni się reklamują, a przecież Białołęka nie ma nic do zaoferowania, no może poza korkami - ironizuje jeden z mieszkańców. Niezadowoleni mieszkańcy uważają, że urzędnicy powinni bardziej skupić się na poprawianiu istniejącej infra-struktury, a nie na przyciąganiu nowych nabywców mieszkań w betonowych gara-żo-sypialniach. - Nie wiem, po co to wszystko, bo Białołęka kuleje pod każdym względem. Na przykład na tak ogromną dzielnicę mamy tylko jeden basen i do te-go z poprzedniej epoki - żali się pani Monika, mieszkanka Tarchomina. Ciekawe, ile dzielnicę kosztowały te targi? - zastanawia się.

Wstąp do księgarni

Darmowa promocja i porada

Urzędnicy jednak bronią pomysłu. - Targi to bardzo dobry sposób na uzyskanie rzetelnej informacji o tym, jak rozwija się dzielnica i jakie inwestycje planujemy. Potencjalni mieszkańcy mogą tu skonfrontować ofertę deweloperów z rzeczywistoś-cią - argumentuje wiceburmistrz Piotr Smoczyński i dodaje, że właśnie ten ostatni element targów cieszył się sporą popularnością. Urzędnicy podkreślają też, że targi nic nie kosztowały. Potwierdzają to organizatorzy. - Promocja warszawskich dziel-nic na targach Muratora jest elementem naszego najnowszego projektu. W marcu prezentowany był Ursynów. Teraz Białołęka - mówi Katarzyna Ostrowska, przed-stawicielka Muratora Expo, zajmująca się promocją targów. - Wybraliśmy Biało-łękę, bo to "młoda" dzielnica, która bardzo szybko się rozwija.

Marzena Zemlich

Problem w tym, że rozwija się głównie budownictwo najtańszych mieszkań w stoli-cy, a infrastruktura jest gorsza niż w Legionowie i Nieporęcie. Brakuje żłobków, przedszkoli, szkoły są przepełnione, a za kilka lat zabraknie miejsc w podstawów-kach dla kilku tysięcy uczniów. Już dziś pojawiają się pomysły, by wynajmować bu-dynki szkolne np. na Żoliborzu i tam dowozić dzieci. Brakuje boisk, placów zabaw, parków, basenów, a układ drogowy jest niewydolny, o czym ostatnio mogli przeko-nać się telewidzowie z całej Polski. I to była prawdziwa i obiektywna "promocja" Białołęki...

Bartek Wołek

 

REKLAMA

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy...

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Najchętniej czytane na TuBiałołęka

Misz@masz

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy