platformers 18.12.2015 07:27 |
|
To ten ekspres będzie docierał na Marymont dłużej niż 132
|
# abrakadabra 18.12.2015 08:10 |
|
Też tak myślę. Powinien jechać Ostródzką. Po co identyczną trasą jak E-7? No ale trudno, zobaczymy w praktyce. Nie napisali tylko jak będzie w odwrotnym kierunku, ale pewnie też Głębocką.
|
# msaga 18.12.2015 08:59 |
|
"Ekspres" przez Głębocką hahaha To sobie postoi.
|
# niezadowolona 18.12.2015 10:34 |
|
a tymczasem mieszkańcy z terenów pomiędzy Kobiałką a Derbami nadal skazani na "wycieczkowe" 120
|
# Maro 18.12.2015 10:43 |
|
Najlepszym rozwiązaniem jest zbudowanie pętli w okolicach przystanku Grodzisk, skąd autobusy by wyruszały w trasę, zarówno E9 jak i E7. Mogłyby jeździć taką trasą jak podczas remontu Głębockiej, czyli Grodzisk->Kąty Grodziskie->Berensona->Skarbka z Gór->Magiczna->(dalej tak jak jest obecnie). Powrót analogicznie w przeciwnym kierunku. Dla 132 i 527 mogłyby zostać obecne trasy. To jest chyba najbardziej optymalne rozwiązanie, co o tym sądzicie?
|
# raz 18.12.2015 11:21 |
|
#Maro napisał(a) 18.12.2015 10:43 najbardziej optymalne a dla kogo? dla mnie najbardziej optymalne zeby w ogole nie wjezdzal w osiedlaNajlepszym rozwiązaniem jest zbudowanie pętli w okolicach przystanku Grodzisk, skąd autobusy by wyruszały w trasę, zarówno E9 jak i E7. Mogłyby jeździć taką trasą jak podczas remontu Głębockiej, czyli Grodzisk->Kąty Grodziskie->Berensona->Skarbka z Gór->Magiczna->(dalej tak jak jest obecnie). Powrót analogicznie w przeciwnym kierunku. Dla 132 i 527 mogłyby zostać obecne trasy. To jest chyba najbardziej optymalne rozwiązanie, co o tym sądzicie? |
# Maro 18.12.2015 12:03 |
|
#raz napisał(a) 18.12.2015 11:21 najbardziej optymalne a dla kogo? dla mnie najbardziej optymalne zeby w ogole nie wjezdzal w osiedla Najbardziej optymalne dla większości mieszkańców ZB. Przecież wiadomo, że wszystkich na raz nie da się uszczęśliwić. W pierwszej kolejności trzeba zapewnić transport obszarom najbardziej zaludnionym. Jak powstaną nowe ulice, takie jak np. Sieczna, to można jedną z linii ekspresowych przesunąć na osiedla Lewandów. Głębocka byłaby w dalszym ciągu obsługiwana przez 527 i 120. Komunikacja w rejonach na północ od Berensona powinna być wzmacniana w miarę dogęszczania osiedli i budowy nowych dróg. |
# xyz 18.12.2015 12:21 |
|
To jest skandal. Kolejny PKS do Metra. Słoiki to jest MIASTO a nie WIEŚ!
|
# wars 18.12.2015 12:26 |
|
#xyz napisał(a) 18.12.2015 12:21 ej, do tej pory zawsze twierdziliście, że Białołęka to wieś. Zdecydujcie się!To jest skandal. Kolejny PKS do Metra. Słoiki to jest MIASTO a nie WIEŚ! |
# derbowicz 18.12.2015 12:31 |
|
Magiczna stoi w korku, więc cokolwiek pojedzie Magiczną do centrum utknie z rana. E-9 powinno lecieć ostródzką, bo na Głębockiej do będzie stało przy szkole. Start z pętli na os. Derby dobrze.
|
# Taltos2 18.12.2015 12:58 |
|
Rozumiem, że na Berensona do skrętu w Ostródzką korków brak? Zresztą, jeździ już tędy 132, po co dublować taki długi odcinek... Poza tym co z osiedlami na wschód od Głębockiej? Tam zaludnienie jest wielokrotnie większe niż wzdłuż Ostródzkiej....
A może odwrócić trasę, niech rano zaczyna od Głębockiej/Lewandów (w tę stronę korka nie ma), Berensona, Skarbka, Magiczną - tak wiem, tu też jest korek, ale mimo wszystko mniejszy niż na Głębockiej w stronę S8 - a w przyszłym roku mają zrobić przedłużenie Skarbka do Jesiennych, więc chociażby ruch samochodowy się podzieli... |
# buahaha 18.12.2015 13:31 |
|
Tak, jak pisze Taltos2.
Nie powinno się aż tak dublować linii i to dwóch linii ekspresowych, jeśli nie Ostródzką, to faktycznie E-9 mogłoby jeździć w odwrotnym kierunku - przez Głębocka-Berensona-Skarbka-Magiczna, po dobudowaniu Skarbka do ronda Jesiennych Liści Magiczna nie powinna być aż tak zakorkowana. Ludzie mieliby szerszy wybór. Maro też ma rację - autobusy szybciej pokonywały trasę, jak była pętla przy Grodzisku (a nie na końcu Derb) i jechały od Grodziska prosto Skarbka, Magiczną itd., ale z tym będzie problem, bo tymczasowa wówczas pętla Grodzisk była na gruncie prywatnym i tylko dzierżawionym, miasto nie zechce wykupić gruntu pod pętlę na stałe, a szkoda, bo to faktycznie byłoby najlepsze rozwiązanie=najszybszy przejazd autobusów. |
# mieszkanieć Derby 18.12.2015 14:21 |
|
Powinien jechac przez Ostrodzką......ech, nadal będziemy stac w korku
|
# kl1 18.12.2015 14:33 |
|
Dobrze, że będzie przystanek Park Kaskada, będzie się można przesiąść do 186 lub 414.
|
platformers 18.12.2015 19:30 |
|
#xyz napisał(a) 18.12.2015 12:21 To jest skandal. Kolejny PKS do Metra. Słoiki to jest MIASTO a nie WIEŚ! A co to jest PKS? |
# zedek 19.12.2015 18:31 |
|
Magiczna nie nadaje się do ciągłej jazdy autobusów. Musieliby ją przebudować. Już w tej chwili nawierzchnia miejscami zaczyna się sypać. Nie wiadomo czy przetrwa remont głębockiej lub mroźniejszą zimę.
|
# niecha 21.12.2015 10:37 |
|
a nie mogłyby jedzieć w obie strony nie rozumiem jazdy autobusu na pustą w droge powrotną ?
|
# Taltos2 21.12.2015 14:31 |
|
A ile osób o 7.00 rano będzie chciało jechać z Marymontu na Derby?
|
# Brushevsky 28.12.2015 13:55 |
|
"Wschodnia Białołęka będzie jedyną częścią miasta, obsługiwaną przez dwie linie ekspresowe"? Kpiny. Powinno być napisane - Derby będą jedynym osiedlem obsługiwanym przez dwie linie ekspresowe, bo Regaty, Olesin czy Zielona Dolina jak zwykle olane. Gratuluję...
|
# Warszawiak23 10.01.2016 21:58 |
|
Uważam, że linia autobusowa E-9 powinna rozpoczynać swoją strasę z Osiedla Derby - ulicami Olesin - Ruskowy Bród - Zdziarska - Ostródzka - Berensona - Skarbka z Gór - Jesiennych Liści - Trasa Toruńska (S8) - Park Kaskada - Powązkowska - Obrońców Grodna - Lazurowa - Osiedle Górczewska - Nowolazurowa - Ulica 4 czerwca 1989r. - Nowolazurowa - Aleje Jerozolimskie - Centrum Handlowe Reduta. Linia E-7 i 527 zaczynają już swój bieg od Osiedla Derby, więc normalną rzeczą jest wydłużenie trasy E-9 do Osiedla Regaty (Kobiałka)
|
# buahaha 11.01.2016 07:42 |
|
Warszawiak 23 - zamów sobie taksówkę ;)))
|
# Lew II 11.01.2016 09:20 |
|
Wydłużenie na Kobiałkę ma sens ale trasa do Górczewskiej mija się z celem.
Jechał ktoś E-9 dziś rano? jaki jest czas dojazdu? #Warszawiak23 napisał(a) 10.01.2016 21:58 Uważam, że linia autobusowa E-9 powinna rozpoczynać swoją strasę z Osiedla Derby - ulicami Olesin - Ruskowy Bród - Zdziarska - Ostródzka - Berensona - Skarbka z Gór - Jesiennych Liści - Trasa Toruńska (S8) - Park Kaskada - Powązkowska - Obrońców Grodna - Lazurowa - Osiedle Górczewska - Nowolazurowa - Ulica 4 czerwca 1989r. - Nowolazurowa - Aleje Jerozolimskie - Centrum Handlowe Reduta. Linia E-7 i 527 zaczynają już swój bieg od Osiedla Derby, więc normalną rzeczą jest wydłużenie trasy E-9 do Osiedla Regaty (Kobiałka) |
# Ber 11.01.2016 10:16 |
|
LewII - Czas dojazdu ponoć 17 minut.
|
# Lew II 11.01.2016 11:08 |
|
Dzieki :) 17 minut - brzmi dobrze :)
|
# abrakadabra 11.01.2016 12:02 |
|
Zależy z którego przystanku i o której godzinie. Trzeba na stronie ZTM w rozkładzie jazdy kliknąć w daną godzinę odjazdu autobusu z danego przystanku i będzie widać, ile czasu jedzie. Generalnie ze Skarbka jedzie min. 20 min.
A 19 min. jedzie też 132 od przystanku "Skarbka z Gór", więc tak, jak przypuszczaliśmy - ulicą Ostródzką linia E jechałaby szybciej niż Głębocką. |
# Ber 11.01.2016 12:07 |
|
Po szóstej rano ponoć autobus przemknął nawet w 13 minut. Później już podjeżdżał na przystanki z opóźnieniem.
|
# Derby VI 11.01.2016 12:12 |
|
Z przystanku "Derby VI" o godz. 6:35 - do Marymontu jechał dokładnie 17 min (był o 6:52), wg rozkładu powinien jechać 20 min i być o 6:55.
Wszystko zależy od przystanku i godziny. |
# Skarbek 11.01.2016 12:13 |
|
13 min to chyba z Jesiennych Liści, bo na pewno nie ze Skarbka.
|
# nie chcemy idiotów 11.01.2016 12:30 |
|
#buahaha napisał(a) 11.01.2016 07:42 a ty zamów sobie rozum.Warszawiak 23 - zamów sobie taksówkę ;))) |
# buahaha 11.01.2016 13:54 |
|
nie chcemy idiotów-
no właśnie, nie chcemy! Naucz się lepiej czytać ze zrozumieniem, widzisz, co ten "warszawiak23" napisał??? - żeby autobus zaczynał z osiedla derby, potem jechał na Olesin, a potem wracał Ostródzką do TT. Trzeba puknąć się w pusty kaczan, żeby robić sobie każdego dnia z rana wycieczki objazdowo-krajoznawcze. To, że 'warszawiak23" mieszka na Olesinie, a pracuje na Bemowie, to jeszcze nie jest powód, żeby autobus odbierał go i przywoził pod dom. ŻENADA |
# Warszawiak23 11.01.2016 14:35 |
|
#buahaha - Ty IDIOTO.
Nie mieszkam na Olesinie, nie pracuje na Bemowie i nie mieszkam w Warszawie. A wycieczki objazdowo - krajoznawcze autobusem są dla mnie jak najbardziej OK. ZTM mógłby również skierować jakąś jedną linię autobusową podmiejską (700 setkę lub L-kę) ulicą Ostródzką (przez Kobiałkę) do Zalewu Zegrzyńskiego (Nieporęt, Zegrze, Serock) - np. tylko w weekendy. Jeśli chodzi o linię ekspresową: Uważam, że linia autobusowa E-9 powinna rozpoczynać swoją strasę z Osiedla REGATY - ulicami Olesin - Ruskowy Bród - Zdziarska - Ostródzka - Berensona - Skarbka z Gór - Jesiennych Liści - Trasa Toruńska (S8) - Park Kaskada - Powązkowska - Obrońców Grodna - Lazurowa - Osiedle Górczewska - Nowolazurowa - Ulica 4 czerwca 1989r. - Nowolazurowa - Aleje Jerozolimskie - Centrum Handlowe Reduta. Ponieważ wzdłuż ulic Lazurowej, Nowo - Lazurowej na Jelonkach (BEMOWO) powstało nowych dużo osiedli mieszkaniowych, w okolicy Ursusa Północnego powstały kolejne nowe osiedla mieszkaniowe, powstał wiadukt drogowy nad torami, o co zabiegało Bemowo od 40 lat a teraz bardzo ułatwia i skraca przemieszkanie się z Bemowa do Alei Jerozolimskich. Ta LINIA AUTOBUSOWA NIE WOZIŁA BY POWIETRZA. Poza tym wiem, ze ta linia właśnie powstała po to żeby dowozić ludzi z Białołęki Wschodniej właśnie na Bemowo - połączenie z liniami autobusowymi 122 (Gwiaździsta - Osiedle Górczewska, z 112 (CH Marki - Bródno - Podgrodzie - Jelonki - CH Karolin - Granica Dzielnicy Ursus) i 197 (Gwiaździsta - Ursus-Niedźwiadek). albo w zamian tych trzech linii autobusowych. W przyszłości i tak ta linie zostania wydłużona z METRA MARYMONT właśnie przez Jelonki do Alei Jerozolimskich - być może, że przez Powstańców Sląskich i ulicą Dźwigową i Popularną do Centrum Handlowego Reduta. NIE KAŻDY MIESZKANIEC STOLICY MUSI JEŹDZIĆ CODZIENNIE DO PRACY SAMOCHODEM Z BIAŁOŁĘKI WSCHODNIEJ DO CENTRUM JAK TY JEŁOPIE. |
# Warszawiak23 11.01.2016 14:36 |
|
TY IDIOTO #buahaha.
Nie mieszkam na Olesinie, nie pracuje na Bemowie i nie mieszkam w Warszawie. A wycieczki objazdowo - krajoznawcze autobusem są dla mnie jak najbardziej OK. ZTM mógłby również skierować jakąś jedną linię autobusową podmiejską (700 setkę lub L-kę) ulicą Ostródzką (przez Kobiałkę) do Zalewu Zegrzyńskiego (Nieporęt, Zegrze, Serock) - np. tylko w weekendy. Jeśli chodzi o linię ekspresową: Uważam, że linia autobusowa E-9 powinna rozpoczynać swoją strasę z Osiedla REGATY - ulicami Olesin - Ruskowy Bród - Zdziarska - Ostródzka - Berensona - Skarbka z Gór - Jesiennych Liści - Trasa Toruńska (S8) - Park Kaskada - Powązkowska - Obrońców Grodna - Lazurowa - Osiedle Górczewska - Nowolazurowa - Ulica 4 czerwca 1989r. - Nowolazurowa - Aleje Jerozolimskie - Centrum Handlowe Reduta. Ponieważ wzdłuż ulic Lazurowej, Nowo - Lazurowej na Jelonkach (BEMOWO) powstało nowych dużo osiedli mieszkaniowych, w okolicy Ursusa Północnego powstały kolejne nowe osiedla mieszkaniowe, powstał wiadukt drogowy nad torami, o co zabiegało Bemowo od 40 lat a teraz bardzo ułatwia i skraca przemieszkanie się z Bemowa do Alei Jerozolimskich. Ta LINIA AUTOBUSOWA NIE WOZIŁA BY POWIETRZA. Poza tym wiem, ze ta linia właśnie powstała po to żeby dowozić ludzi z Białołęki Wschodniej właśnie na Bemowo - połączenie z liniami autobusowymi 122 (Gwiaździsta - Osiedle Górczewska, z 112 (CH Marki - Bródno - Podgrodzie - Jelonki - CH Karolin - Granica Dzielnicy Ursus) i 197 (Gwiaździsta - Ursus-Niedźwiadek). albo w zamian tych trzech linii autobusowych. W przyszłości i tak ta linie zostania wydłużona z METRA MARYMONT właśnie przez Jelonki do Alei Jerozolimskich - być może, że przez Powstańców Sląskich i ulicą Dźwigową i Popularną do Centrum Handlowego Reduta. NIE KAŻDY MIESZKANIEC STOLICY MUSI JEŹDZIĆ CODZIENNIE DO PRACY SAMOCHODEM Z BIAŁOŁĘKI WSCHODNIEJ DO CENTRUM JAK TY JEŁOPIE. |
# Warszawiak23 11.01.2016 14:38 |
|
#buahaha - Ty IDIOTO.
Nie mieszkam na Olesinie, nie pracuje na Bemowie i nie mieszkam w Warszawie. A wycieczki objazdowo - krajoznawcze autobusem są dla mnie jak najbardziej OK. ZTM mógłby również skierować jakąś jedną linię autobusową podmiejską (700 setkę lub L-kę) ulicą Ostródzką (przez Kobiałkę) do Zalewu Zegrzyńskiego (Nieporęt, Zegrze, Serock) - np. tylko w weekendy. Jeśli chodzi o linię ekspresową: Uważam, że linia autobusowa E-9 powinna rozpoczynać swoją trasę z Osiedla REGATY - ulicami Olesin - Ruskowy Bród - Zdziarska - Ostródzka - Berensona - Skarbka z Gór - Jesiennych Liści - Trasa Toruńska (S8) - Park Kaskada - Powązkowska - Obrońców Grodna - Lazurowa - Osiedle Górczewska - Nowo-lazurowa - Ulica 4 czerwca 1989r. - Nowo-lazurowa - Aleje Jerozolimskie - Centrum Handlowe Reduta. Ponieważ wzdłuż ulic Lazurowej, Nowo - Lazurowej na Jelonkach (BEMOWO) powstało nowych dużo osiedli mieszkaniowych, w okolicy Ursusa Północnego powstały kolejne nowe osiedla mieszkaniowe, powstał wiadukt drogowy nad torami, o co zabiegało Bemowo od 40 lat a teraz bardzo ułatwia i skraca przemieszkanie się z Bemowa do Alei Jerozolimskich. Ta LINIA AUTOBUSOWA NIE WOZIŁA BY POWIETRZA. Poza tym wiem, ze ta linia właśnie powstała po to żeby dowozić ludzi z Białołęki Wschodniej właśnie na Bemowo - połączenie z liniami autobusowymi 122 (Gwiaździsta - Osiedle Górczewska, z 112 (CH Marki - Bródno - Podgrodzie - Jelonki - CH Karolin - Granica Dzielnicy Ursus) i 197 (Gwiaździsta - Ursus-Niedźwiadek). albo w zamian tych trzech linii autobusowych. W przyszłości i tak ta linie zostania wydłużona z METRA MARYMONT właśnie przez Jelonki do Alei Jerozolimskich - być może, że przez Powstańców Sląskich i ulicą Dźwigową i Popularną do Centrum Handlowego Reduta. NIE KAŻDY MIESZKANIEC STOLICY MUSI JEŹDZIĆ CODZIENNIE DO PRACY SAMOCHODEM Z BIAŁOŁĘKI WSCHODNIEJ DO CENTRUM JAK TY JEŁOPIE. |
# Warszawiak123 11.01.2016 14:38 |
|
#buahaha - Ty IDIOTO.
Nie mieszkam na Olesinie, nie pracuje na Bemowie i nie mieszkam w Warszawie. A wycieczki objazdowo - krajoznawcze autobusem są dla mnie jak najbardziej OK. ZTM mógłby również skierować jakąś jedną linię autobusową podmiejską (700 setkę lub L-kę) ulicą Ostródzką (przez Kobiałkę) do Zalewu Zegrzyńskiego (Nieporęt, Zegrze, Serock) - np. tylko w weekendy. Jeśli chodzi o linię ekspresową: Uważam, że linia autobusowa E-9 powinna rozpoczynać swoją strasę z Osiedla REGATY - ulicami Olesin - Ruskowy Bród - Zdziarska - Ostródzka - Berensona - Skarbka z Gór - Jesiennych Liści - Trasa Toruńska (S8) - Park Kaskada - Powązkowska - Obrońców Grodna - Lazurowa - Osiedle Górczewska - Nowolazurowa - Ulica 4 czerwca 1989r. - Nowolazurowa - Aleje Jerozolimskie - Centrum Handlowe Reduta. Ponieważ wzdłuż ulic Lazurowej, Nowo - Lazurowej na Jelonkach (BEMOWO) powstało nowych dużo osiedli mieszkaniowych, w okolicy Ursusa Północnego powstały kolejne nowe osiedla mieszkaniowe, powstał wiadukt drogowy nad torami, o co zabiegało Bemowo od 40 lat a teraz bardzo ułatwia i skraca przemieszkanie się z Bemowa do Alei Jerozolimskich. Ta LINIA AUTOBUSOWA NIE WOZIŁA BY POWIETRZA. Poza tym wiem, ze ta linia właśnie powstała po to żeby dowozić ludzi z Białołęki Wschodniej właśnie na Bemowo - połączenie z liniami autobusowymi 122 (Gwiaździsta - Osiedle Górczewska, z 112 (CH Marki - Bródno - Podgrodzie - Jelonki - CH Karolin - Granica Dzielnicy Ursus) i 197 (Gwiaździsta - Ursus-Niedźwiadek). albo w zamian tych trzech linii autobusowych. W przyszłości i tak ta linie zostania wydłużona z METRA MARYMONT właśnie przez Jelonki do Alei Jerozolimskich - być może, że przez Powstańców Sląskich i ulicą Dźwigową i Popularną do Centrum Handlowego Reduta. NIE KAŻDY MIESZKANIEC STOLICY MUSI JEŹDZIĆ CODZIENNIE DO PRACY SAMOCHODEM Z BIAŁOŁĘKI WSCHODNIEJ DO CENTRUM JAK TY JEŁOPIE. |
# Warszawiak23 11.01.2016 14:39 |
|
#buahaha - Ty IDIOTO.
Nie mieszkam na Olesinie, nie pracuje na Bemowie i nie mieszkam w Warszawie. A wycieczki objazdowo - krajoznawcze autobusem są dla mnie jak najbardziej OK. ZTM mógłby również skierować jakąś jedną linię autobusową podmiejską (700 setkę lub L-kę) ulicą Ostródzką (przez Kobiałkę) do Zalewu Zegrzyńskiego (Nieporęt, Zegrze, Serock) - np. tylko w weekendy. Jeśli chodzi o linię ekspresową: "Uważam, że linia autobusowa E-9 powinna rozpoczynać swoją strasę z Osiedla REGATY - ulicami Olesin - Ruskowy Bród - Zdziarska - Ostródzka - Berensona - Skarbka z Gór - Jesiennych Liści - Trasa Toruńska (S8) - Park Kaskada - Powązkowska - Obrońców Grodna - Lazurowa - Osiedle Górczewska - Nowolazurowa - Ulica 4 czerwca 1989r. - Nowolazurowa - Aleje Jerozolimskie - Centrum Handlowe Reduta". Ponieważ wzdłuż ulic Lazurowej, Nowo - Lazurowej na Jelonkach (BEMOWO) powstało nowych dużo osiedli mieszkaniowych, w okolicy Ursusa Północnego powstały kolejne nowe osiedla mieszkaniowe, powstał wiadukt drogowy nad torami, o co zabiegało Bemowo od 40 lat a teraz bardzo ułatwia i skraca przemieszkanie się z Bemowa do Alei Jerozolimskich. Ta LINIA AUTOBUSOWA NIE WOZIŁA BY POWIETRZA. Poza tym wiem, ze ta linia właśnie powstała po to żeby dowozić ludzi z Białołęki Wschodniej właśnie na Bemowo - połączenie z liniami autobusowymi 122 (Gwiaździsta - Osiedle Górczewska, z 112 (CH Marki - Bródno - Podgrodzie - Jelonki - CH Karolin - Granica Dzielnicy Ursus) i 197 (Gwiaździsta - Ursus-Niedźwiadek). albo w zamian tych trzech linii autobusowych. W przyszłości i tak ta linie zostania wydłużona z METRA MARYMONT właśnie przez Jelonki do Alei Jerozolimskich - być może, że przez Powstańców Sląskich i ulicą Dźwigową i Popularną do Centrum Handlowego Reduta. NIE KAŻDY MIESZKANIEC STOLICY MUSI JEŹDZIĆ CODZIENNIE DO PRACY SAMOCHODEM Z BIAŁOŁĘKI WSCHODNIEJ DO CENTRUM JAK TY JEŁOPIE. |
# Warszawiak23 11.01.2016 14:40 |
|
Nie mieszkam na Olesinie, nie pracuje na Bemowie i nie mieszkam w Warszawie. A wycieczki objazdowo - krajoznawcze autobusem są dla mnie jak najbardziej OK.
ZTM mógłby również skierować jakąś jedną linię autobusową podmiejską (700 setkę lub L-kę) ulicą Ostródzką (przez Kobiałkę) do Zalewu Zegrzyńskiego (Nieporęt, Zegrze, Serock) - np. tylko w weekendy. Jeśli chodzi o linię ekspresową: Uważam, że linia autobusowa E-9 powinna rozpoczynać swoją strasę z Osiedla REGATY - ulicami Olesin - Ruskowy Bród - Zdziarska - Ostródzka - Berensona - Skarbka z Gór - Jesiennych Liści - Trasa Toruńska (S8) - Park Kaskada - Powązkowska - Obrońców Grodna - Lazurowa - Osiedle Górczewska - Nowolazurowa - Ulica 4 czerwca 1989r. - Nowolazurowa - Aleje Jerozolimskie - Centrum Handlowe Reduta. Ponieważ wzdłuż ulic Lazurowej, Nowo - Lazurowej na Jelonkach (BEMOWO) powstało nowych dużo osiedli mieszkaniowych, w okolicy Ursusa Północnego powstały kolejne nowe osiedla mieszkaniowe, powstał wiadukt drogowy nad torami, o co zabiegało Bemowo od 40 lat a teraz bardzo ułatwia i skraca przemieszkanie się z Bemowa do Alei Jerozolimskich. Ta LINIA AUTOBUSOWA NIE WOZIŁA BY POWIETRZA. Poza tym wiem, ze ta linia właśnie powstała po to żeby dowozić ludzi z Białołęki Wschodniej właśnie na Bemowo - połączenie z liniami autobusowymi 122 (Gwiaździsta - Osiedle Górczewska, z 112 (CH Marki - Bródno - Podgrodzie - Jelonki - CH Karolin - Granica Dzielnicy Ursus) i 197 (Gwiaździsta - Ursus-Niedźwiadek). albo w zamian tych trzech linii autobusowych. W przyszłości i tak ta linie zostania wydłużona z METRA MARYMONT właśnie przez Jelonki do Alei Jerozolimskich - być może, że przez Powstańców Sląskich i ulicą Dźwigową i Popularną do Centrum Handlowego Reduta. NIE KAŻDY MIESZKANIEC STOLICY MUSI JEŹDZIĆ CODZIENNIE DO PRACY SAMOCHODEM Z BIAŁOŁĘKI WSCHODNIEJ DO CENTRUM JAK TY JEŁOPIE. |
# Warszawiak23 11.01.2016 14:40 |
|
#buahaha
Nie mieszkam na Olesinie, nie pracuje na Bemowie i nie mieszkam w Warszawie. A wycieczki objazdowo - krajoznawcze autobusem są dla mnie jak najbardziej OK. ZTM mógłby również skierować jakąś jedną linię autobusową podmiejską (700 setkę lub L-kę) ulicą Ostródzką (przez Kobiałkę) do Zalewu Zegrzyńskiego (Nieporęt, Zegrze, Serock) - np. tylko w weekendy. Jeśli chodzi o linię ekspresową: Uważam, że linia autobusowa E-9 powinna rozpoczynać swoją strasę z Osiedla REGATY - ulicami Olesin - Ruskowy Bród - Zdziarska - Ostródzka - Berensona - Skarbka z Gór - Jesiennych Liści - Trasa Toruńska (S8) - Park Kaskada - Powązkowska - Obrońców Grodna - Lazurowa - Osiedle Górczewska - Nowolazurowa - Ulica 4 czerwca 1989r. - Nowolazurowa - Aleje Jerozolimskie - Centrum Handlowe Reduta. Ponieważ wzdłuż ulic Lazurowej, Nowo - Lazurowej na Jelonkach (BEMOWO) powstało nowych dużo osiedli mieszkaniowych, w okolicy Ursusa Północnego powstały kolejne nowe osiedla mieszkaniowe, powstał wiadukt drogowy nad torami, o co zabiegało Bemowo od 40 lat a teraz bardzo ułatwia i skraca przemieszkanie się z Bemowa do Alei Jerozolimskich. Ta LINIA AUTOBUSOWA NIE WOZIŁA BY POWIETRZA. Poza tym wiem, ze ta linia właśnie powstała po to żeby dowozić ludzi z Białołęki Wschodniej właśnie na Bemowo - połączenie z liniami autobusowymi 122 (Gwiaździsta - Osiedle Górczewska, z 112 (CH Marki - Bródno - Podgrodzie - Jelonki - CH Karolin - Granica Dzielnicy Ursus) i 197 (Gwiaździsta - Ursus-Niedźwiadek). albo w zamian tych trzech linii autobusowych. W przyszłości i tak ta linie zostania wydłużona z METRA MARYMONT właśnie przez Jelonki do Alei Jerozolimskich - być może, że przez Powstańców Sląskich i ulicą Dźwigową i Popularną do Centrum Handlowego Reduta. NIE KAŻDY MIESZKANIEC STOLICY MUSI JEŹDZIĆ CODZIENNIE DO PRACY SAMOCHODEM Z BIAŁOŁĘKI WSCHODNIEJ DO CENTRUM JAK TY JEŁOPIE. |
# Warszawiak23 11.01.2016 14:41 |
|
#buahaha
Nie mieszkam na Olesinie, nie pracuje na Bemowie i nie mieszkam w Warszawie. A wycieczki objazdowo - krajoznawcze autobusem są dla mnie jak najbardziej OK. ZTM mógłby również skierować jakąś jedną linię autobusową podmiejską (700 setkę lub L-kę) ulicą Ostródzką (przez Kobiałkę) do Zalewu Zegrzyńskiego (Nieporęt, Zegrze, Serock) - np. tylko w weekendy. Jeśli chodzi o linię ekspresową: uważam, że linia autobusowa E-9 powinna rozpoczynać swoją trasę z Osiedla REGATY - ulicami Olesin - RUSKOWY Bród - Zdziarska - Ostródzka - Berensona - Skarbka z Gór - Jesiennych Liści - Trasa Toruńska (S8) - Park Kaskada - Powązkowska - Obrońców Grodna - Lazurowa - Osiedle Górczewska - Nowolazurowa - Ulica 4 czerwca 1989r. - Nowo-lazurowa - Aleje Jerozolimskie - Centrum Handlowe Reduta. Ponieważ wzdłuż ulic Lazurowej, Nowo - Lazurowej na Jelonkach (BEMOWO) powstało nowych dużo osiedli mieszkaniowych, w okolicy Ursusa Północnego powstały kolejne nowe osiedla mieszkaniowe, powstał wiadukt drogowy nad torami, o co zabiegało Bemowo od 40 lat a teraz bardzo ułatwia i skraca przemieszkanie się z Bemowa do Alei Jerozolimskich. TA LINIA AUTOBUSOWA NIE WOZIŁA BY POWIETRZA. Poza tym wiem, ze ta linia właśnie powstała po to żeby dowozić ludzi z Białołęki Wschodniej właśnie na Bemowo - połączenie z liniami autobusowymi 122 (Gwiaździsta - Osiedle Górczewska, z 112 (CH Marki - Bródno - Podgrodzie - Jelonki - CH Karolin - Granica Dzielnicy Ursus) i 197 (Gwiaździsta - Ursus-Niedźwiadek). albo w zamian tych trzech linii autobusowych. W przyszłości i tak ta linie zostania wydłużona z METRA MARYMONT właśnie przez Jelonki do Alei Jerozolimskich - być może, że przez Powstańców Sląskich i ulicą Dźwigową i Popularną do Centrum Handlowego Reduta. NIE KAŻDY MIESZKANIEC STOLICY MUSI JEŹDZIĆ CODZIENNIE DO PRACY SAMOCHODEM Z BIAŁOŁĘKI WSCHODNIEJ DO CENTRUM JAK TY JEŁOPIE. |
# Warszawiak223 11.01.2016 14:42 |
|
#buahaha
Nie mieszkam na Olesinie, nie pracuje na Bemowie i nie mieszkam w Warszawie. A wycieczki objazdowo - krajoznawcze autobusem są dla mnie jak najbardziej OK. ZTM mógłby również skierować jakąś jedną linię autobusową podmiejską (700 setkę lub L-kę) ulicą Ostródzką (przez Kobiałkę) do Zalewu Zegrzyńskiego (Nieporęt, Zegrze, Serock) - np. tylko w weekendy. Jeśli chodzi o linię ekspresową: uważam, że linia autobusowa E-9 powinna rozpoczynać swoją trasę z Osiedla REGATY - ulicami Olesin - RUSKOWY Bród - Zdziarska - Ostródzka - Berensona - Skarbka z Gór - Jesiennych Liści - Trasa Toruńska (S8) - Park Kaskada - Powązkowska - Obrońców Grodna - Lazurowa - Osiedle Górczewska - Nowolazurowa - Ulica 4 czerwca 1989r. - Nowo-lazurowa - Aleje Jerozolimskie - Centrum Handlowe Reduta. Ponieważ wzdłuż ulic Lazurowej, Nowo - Lazurowej na Jelonkach (BEMOWO) powstało nowych dużo osiedli mieszkaniowych, w okolicy Ursusa Północnego powstały kolejne nowe osiedla mieszkaniowe, powstał wiadukt drogowy nad torami, o co zabiegało Bemowo od 40 lat a teraz bardzo ułatwia i skraca przemieszkanie się z Bemowa do Alei Jerozolimskich. TA LINIA AUTOBUSOWA NIE WOZIŁA BY POWIETRZA. Poza tym wiem, ze ta linia właśnie powstała po to żeby dowozić ludzi z Białołęki Wschodniej właśnie na Bemowo - połączenie z liniami autobusowymi 122 (Gwiaździsta - Osiedle Górczewska, z 112 (CH Marki - Bródno - Podgrodzie - Jelonki - CH Karolin - Granica Dzielnicy Ursus) i 197 (Gwiaździsta - Ursus-Niedźwiadek). albo w zamian tych trzech linii autobusowych. W przyszłości i tak ta linie zostania wydłużona z METRA MARYMONT właśnie przez Jelonki do Alei Jerozolimskich - być może, że przez Powstańców Sląskich i ulicą Dźwigową i Popularną do Centrum Handlowego Reduta. NIE KAŻDY MIESZKANIEC STOLICY MUSI JEŹDZIĆ CODZIENNIE DO PRACY SAMOCHODEM Z BIAŁOŁĘKI WSCHODNIEJ DO CENTRUM JAK TY JEŁOPIE. |
# Warszawiak223 11.01.2016 14:42 |
|
#buahaha
Nie mieszkam na Olesinie, nie pracuje na Bemowie i nie mieszkam w Warszawie. A wycieczki objazdowo - krajoznawcze autobusem są dla mnie jak najbardziej OK. ZTM mógłby również skierować jakąś jedną linię autobusową podmiejską (700 setkę lub L-kę) ulicą Ostródzką (przez Kobiałkę) do Zalewu Zegrzyńskiego (Nieporęt, Zegrze, Serock) - np. tylko w weekendy.Jeśli chodzi o linię ekspresową: uważam, że linia autobusowa E-9 powinna rozpoczynać swoją trasę z Osiedla REGATY - ulicami Olesin - RUSKOWY Bród - Zdziarska - Ostródzka - Berensona - Skarbka z Gór - Jesiennych Liści - Trasa Toruńska (S8) - Park Kaskada - Powązkowska - Obrońców Grodna - Lazurowa - Osiedle Górczewska - Nowolazurowa - Ulica 4 czerwca 1989r. - Nowo-lazurowa - Aleje Jerozolimskie - Centrum Handlowe Reduta. Ponieważ wzdłuż ulic Lazurowej, Nowo - Lazurowej na Jelonkach (BEMOWO) powstało nowych dużo osiedli mieszkaniowych, w okolicy Ursusa Północnego powstały kolejne nowe osiedla mieszkaniowe, powstał wiadukt drogowy nad torami, o co zabiegało Bemowo od 40 lat a teraz bardzo ułatwia i skraca przemieszkanie się z Bemowa do Alei Jerozolimskich. TA LINIA AUTOBUSOWA NIE WOZIŁA BY POWIETRZA. Poza tym wiem, ze ta linia właśnie powstała po to żeby dowozić ludzi z Białołęki Wschodniej właśnie na Bemowo - połączenie z liniami autobusowymi 122 (Gwiaździsta - Osiedle Górczewska, z 112 (CH Marki - Bródno - Podgrodzie - Jelonki - CH Karolin - Granica Dzielnicy Ursus) i 197 (Gwiaździsta - Ursus-Niedźwiadek). albo w zamian tych trzech linii autobusowych.W przyszłości i tak ta linie zostania wydłużona z METRA MARYMONT właśnie przez Jelonki do Alei Jerozolimskich - być może, że przez Powstańców Sląskich i ulicą Dźwigową i Popularną do Centrum Handlowego Reduta. NIE KAŻDY MIESZKANIEC STOLICY MUSI JEŹDZIĆ CODZIENNIE DO PRACY SAMOCHODEM Z BIAŁOŁĘKI WSCHODNIEJ DO CENTRUM JAK TY JEŁOPIE. |
# Warszawiak223 11.01.2016 14:43 |
|
#buahaha
Nie mieszkam na Olesinie, nie pracuje na Bemowie i nie mieszkam w Warszawie. A wycieczki objazdowo - krajoznawcze autobusem są dla mnie jak najbardziej OK. ZTM mógłby również skierować jakąś jedną linię autobusową podmiejską (700 setkę lub L-kę) ulicą Ostródzką (przez Kobiałkę) do Zalewu Zegrzyńskiego (Nieporęt, Zegrze, Serock) - np. tylko w weekendy.Jeśli chodzi o linię ekspresową: uważam, że linia autobusowa E-9 powinna rozpoczynać swoją trasę z Osiedla REGATY - ulicami Olesin - RUSKOWY Bród - Zdziarska - Ostródzka - Berensona - Skarbka z Gór - Jesiennych Liści - Trasa Toruńska (S8) - Park Kaskada - Powązkowska - Obrońców Grodna - Lazurowa - Osiedle Górczewska - Nowolazurowa - Ulica 4 czerwca 1989r. - Nowo-lazurowa - Aleje Jerozolimskie - Centrum Handlowe Reduta. Ponieważ wzdłuż ulic Lazurowej, Nowo - Lazurowej na Jelonkach (BEMOWO) powstało nowych dużo osiedli mieszkaniowych, w okolicy Ursusa Północnego powstały kolejne nowe osiedla mieszkaniowe, powstał wiadukt drogowy nad torami, o co zabiegało Bemowo od 40 lat a teraz bardzo ułatwia i skraca przemieszkanie się z Bemowa do Alei Jerozolimskich. TA LINIA AUTOBUSOWA NIE WOZIŁA BY POWIETRZA.Poza tym wiem, ze ta linia właśnie powstała po to żeby dowozić ludzi z Białołęki Wschodniej właśnie na Bemowo - połączenie z liniami autobusowymi 122 (Gwiaździsta - Osiedle Górczewska, z 112 (CH Marki - Bródno - Podgrodzie - Jelonki - CH Karolin - Granica Dzielnicy Ursus) i 197 (Gwiaździsta - Ursus-Niedźwiadek). albo w zamian tych trzech linii autobusowych.W przyszłości i tak ta linie zostania wydłużona z METRA MARYMONT właśnie przez Jelonki do Alei Jerozolimskich - być może, że przez Powstańców Sląskich i ulicą Dźwigową i Popularną do Centrum Handlowego Reduta. NIE KAŻDY MIESZKANIEC STOLICY MUSI JEŹDZIĆ CODZIENNIE DO PRACY SAMOCHODEM Z BIAŁOŁĘKI WSCHODNIEJ DO CENTRUM JAK TY JEŁOPIE. |
# Warszawiak223 11.01.2016 14:43 |
|
Nie mieszkam na Olesinie, nie pracuje na Bemowie i nie mieszkam w Warszawie. A wycieczki objazdowo - krajoznawcze autobusem są dla mnie jak najbardziej OK. ZTM mógłby również skierować jakąś jedną linię autobusową podmiejską (700 setkę lub L-kę) ulicą Ostródzką (przez Kobiałkę) do Zalewu Zegrzyńskiego (Nieporęt, Zegrze, Serock) - np. tylko w weekendy.Jeśli chodzi o linię ekspresową: uważam, że linia autobusowa E-9 powinna rozpoczynać swoją trasę z Osiedla REGATY - ulicami Olesin - RUSKOWY Bród - Zdziarska - Ostródzka - Berensona - Skarbka z Gór - Jesiennych Liści - Trasa Toruńska (S8) - Park Kaskada - Powązkowska - Obrońców Grodna - Lazurowa - Osiedle Górczewska - Nowolazurowa - Ulica 4 czerwca 1989r. - Nowo-lazurowa - Aleje Jerozolimskie - Centrum Handlowe Reduta. Ponieważ wzdłuż ulic Lazurowej, Nowo - Lazurowej na Jelonkach (BEMOWO) powstało nowych dużo osiedli mieszkaniowych, w okolicy Ursusa Północnego powstały kolejne nowe osiedla mieszkaniowe, powstał wiadukt drogowy nad torami, o co zabiegało Bemowo od 40 lat a teraz bardzo ułatwia i skraca przemieszkanie się z Bemowa do Alei Jerozolimskich. TA LINIA AUTOBUSOWA NIE WOZIŁA BY POWIETRZA.Poza tym wiem, ze ta linia właśnie powstała po to żeby dowozić ludzi z Białołęki Wschodniej właśnie na Bemowo - połączenie z liniami autobusowymi 122 (Gwiaździsta - Osiedle Górczewska, z 112 (CH Marki - Bródno - Podgrodzie - Jelonki - CH Karolin - Granica Dzielnicy Ursus) i 197 (Gwiaździsta - Ursus-Niedźwiadek). albo w zamian tych trzech linii autobusowych.W przyszłości i tak ta linie zostania wydłużona z METRA MARYMONT właśnie przez Jelonki do Alei Jerozolimskich - być może, że przez Powstańców Sląskich i ulicą Dźwigową i Popularną do Centrum Handlowego Reduta. NIE KAŻDY MIESZKANIEC STOLICY MUSI JEŹDZIĆ CODZIENNIE DO PRACY SAMOCHODEM Z BIAŁOŁĘKI WSCHODNIEJ DO CENTRUM JAK TY JEŁOPIE.
|
# miki34 11.01.2016 16:42 |
|
ok, zrozumieliśmy :)
|
# olaboga 12.01.2016 08:54 |
|
Co to za cymbał ten "warszawiak223"???
|
# Warszawiak23 12.01.2016 12:24 |
|
olaboga miki34 zrozumieli. Więcej refleksji. Najpierw pomyśleć trzeba później wyrażać myśli.
|
# miki34 12.01.2016 12:28 |
|
#Warszawiak23 napisał(a) 12.01.2016 12:24 najpierw trzeba nauczyć się dodawać posty, a potem to robić.olaboga miki34 zrozumieli. Więcej refleksji. Najpierw pomyśleć trzeba później wyrażać myśli. Pozdrawiam |
# Warszawiak23 12.01.2016 12:39 |
|
Miki34, Myślisz za bardzo lokalnie, E-9 nie musi być tylko dla Białołęki Wschodniej, jak się pomyśli nad strategią komunikacyjną to taką ekspresową linią autobusową można dowieźć szybko z rana mieszkańców również innych dzielnic takich jak Bemowo, Jelonki, Ursus Północny - do Alej Jerozolimskich.
|
Taltos2 12.01.2016 13:48 |
|
#Warszawiak ileś tam, nie wiem, czym i jak Ty myślisz, ale nie zrozumiałeś kompletnie idei linii ekspresowej.
Ona ma błyskawicznie, z jak najmniejszą ilością przystanków dowozić ludzi z i do dużych osiedli do najbliższej stacji metra. W godzinach szczytu, i jak najszybciej - jednokierunkowo, bez żadnych przystanków wrócić po nowych pasażerów. Ty natomiast proponujesz jakiegoś tasiemca przez pół Warszawy, z mnóstwem przystanków i potencjalnie tkwiącego w korkach. Bez sensu. |
# Warszawiak23 13.01.2016 21:11 |
|
Tak rozumiem ideę Linii Ekspresowych "E". Autobusy ekspresowe zabierają pasażerów z Konkretnego Osiedla Mieszkaniowego i szybko jednokierunkowo dowożą pasażerów do Centrum Stolicy lub do najbliższej STACJI METRA.
Przykłady: Np. E-3 rozpoczynający swoją trasę z Osledla Targówek Mieszkaniowy zabiera pasażerów z tego osiedla z rana i następny ostatni przystanek ma dopieo przy Metro DWORZEC WILEŃSKI. Np. E-7 rozpoczynajacy swoją trasę z Osiedla Derby zabiera pasażerów z tego osiedla z rana i następny ostatni przystanek przy Metro DWORZEC WILEŃSKI. Więc i E-9 rozpoczynający trasę z Osiedla Derby, zabiera pasażerów z tego osiedla z rana i następny przystanek ma przy Parku Kaskada i ostatni przy METRO MARYMONT Jednak są też autobusy Ekspresowe jak E-2 (z Wilanowa przez Centrum - Wolę - do Nowego Bemowa) czy E-5 ( z Ronda Daszyńskiego do Osiedla Górczewska), które jeżdzą rano i popołudniu dwukierunkowo. I tak pomyslalem sobie, że taka trasa E-9 ma sens: od METRA MARYMONT - przystanki autubusowe mogłbyby być dalej przy skrzyżowaniach: Broniewskiego/Trasa S8 (jako stały) - Powązkowa/Generała Maczka (na żądanie) - Górczewska/Lazurowa (jako stały) - wzdłuż ulicy Lazurowej kierowca zabiera pasazerów (przystanki jako stałe), bo sa tutaj bloki mieszkaniowe - NowoLazurowa/Połczyńska (na żądanie) - 4 czerwca 1989r/Świerszcza (na żądanie) przy FACTORY - dalej jedzie Alejami 4 czerwca 1989r. do węzła Samolea - Wolica i dalej Alejami Jerozolimskimi w strone Dworca Zachodniego. |
# Warszawiak23 13.01.2016 21:38 |
|
zapomnialem dodać, ze linia E-9 jechala by jednokierunkowo z Osiedla Regaty (do Alej Jerozolimskich (rano) z Alej Jerozolimskich do Osiedla Derby (popułudniu).
|
# lala 15.01.2016 08:47 |
|
Oczywiście dla 132 mogłyby zostać stare trasy... o wielka łaska!!!! ale ze blokersi zawitali na ostródzka i ludzie zostaja na przystankach to juz nie widać, co Mao??? Najlepiej patrzec na czubek włąsnego nos!! Mam nadzieję, ze Ci świeci!!! TFU!!
|
LINKI SPONSOROWANE