REKLAMA
Przebudowa za 18 mln zł może ruszać. Drogowcy zawarli kontrakt z hiszpańską firmą Balzola.
4 kwietnia sieć metra powiększa się o stacje Płocka, Młynów i Księcia Janusza. Przejazd z ostatniej z nich na Targówek trwa ok. 20 minut.
Czy po przebudowie ulicy autobusy utkną w korkach? Przekonamy się o tym dopiero po zakończeniu stanu epidemii.
Sieć warszawskiego metra powiększa się o trzy stacje, ale z wycieczkami musimy jeszcze poczekać.
Ratusz zapowiedział oddanie do ruchu pierwszego fragmentu przebudowanej arterii. Na razie lepiej powstrzymać się od wycieczek.
Wszystko wskazuje na to, że otwarcie stacji metra Płocka, Młynów i Księcia Janusza przejdzie do historii Warszawy.
Na wolskich stacjach trwają już odbiory techniczne. Największą przeszkodą może jednak okazać się epidemia.
Kolejarze muszą albo powiększyć budżet o kilkaset milionów, albo zrezygnować z przebudowy dworca.
Czyżby niemożliwe stało się możliwe? W zamkniętym od dwóch lat obiekcie rozpoczynają się pierwsze prace.
To miejsce częściej od warszawiaków odwiedzają turyści z Izraela. Samorząd chce zainwestować w promocję historii Warszawy, ale w kasie jest pusto.
Termin zakończenia prac na Woli minął w listopadzie, ale jego przekroczenie nie wzbudziło wielkiego zainteresowania.
Za sprawą słowackiego dewelopera krajobraz ronda "Radosława" zmieni się nie do poznania.
Wszystko wskazuje na to, że będziemy mieć nie tylko bardziej uczęszczany, ale i najdroższy dworzec w naszej części Europy.
Miejska ulica u stóp najwyższego wieżowca Europy - tak ma za kilka lat wyglądać al. Jana Pawła II między rondami ONZ i Czterdziestolatka.
Jedna z najpilniejszych inwestycji w naszej dzielnicy może startować. Dzielnica zapłaci za nią 37,6 mln zł.
Obok stacji Młynów widać już wyraźny zarys nowej ulicy.
Trzy wolskie szkoły zyskały hale pneumatyczne, umożliwiające korzystanie z boisk przez cały rok.
Państwowy bank jest kolejną wielką firmą, która podjęła decyzję o przeprowadzce do dzielnicy Wola.
Na odcinku kilkudziesięciu metrów rowerzyści będą musieli przeprowadzać jednoślady. Mamy kolejne złe wieści o budowie ważnego połączenia dla cyklistów.
Warszawscy podatnicy zapłacą 1,4 mln zł za "przycięcie" budynku przy Okopowej do legalnych rozmiarów.
LINKI SPONSOROWANE