REKLAMA
Żeby nie wycinać drzew, warszawscy urzędnicy sięgnęli po nowe rozwiązanie, spotykane przede wszystkim w parkach.
Szczegółowe zapisy planu zagospodarowania nie zatrzymały inwestycji przy Światowida. Właściciel terenu będzie budować na podstawie specustawy mieszkaniowej.
Mieszkańcy Dąbrówki Wiślanej pytają, dlaczego przy okazji budowy chodnika nie powstają miejsca postojowe. Odpowiedź jest zaskakująca.
Największe osiedle na Białołęce potrzebuje jeszcze co najmniej jednej podstawówki. Na razie jest ona na etapie projektowania.
Drogowcy rozpoczęli przebudowę skrzyżowania Płochocińskiej ze Spedycyjną, gdzie Marvipol dociągnie ulicę Krzyżówki.
Patrząc na wizualizację można pomyśleć, że wkrótce ruszy budowa kolejnego bloku mieszkalnego. Nic bardziej mylnego.
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji zabrało się na odtwarzanie nawierzchni na Bukowie po budowie kanalizacji.
Tramwaje linii 2 miały wrócić na Nowodwory 31 lipca. Minęła połowa sierpnia a pasażerowie odnoszą wrażenie, że na nowym odcinku torów nie dzieje się nic.
Po latach obietnic i zapowiedzi przebudowa ważnego skrzyżowania wreszcie nabrała realnych kształtów.
Warszawscy urzędnicy stają na głowie, próbując wyjaśnić sens umieszczenia w jednym budynku żłobka i domu opieki. Mówią nawet o "integracji" 2-latków z 80-latkami. W rzeczywistości przy Ceramicznej będą działać trzy całkowicie oddzielne placówki.
"Przełomowy projekt mieszkaniowy zmieniający oblicze Tarchomina" - tak reklamuje swój najnowszy budynek Kompania Domowa.
Nie było źle, a będzie jeszcze lepiej. Dyrektor Białołęckiego Ośrodka Sportu Tomasz Kuczborski podpisał z firmą Eversport umowę na modernizację zewnętrznego kompleksu sportowego przy Światowida 56.
Sejmik mazowiecki zdecydował o przyznaniu białołęckiemu samorządowi ponad 1,3 mln zł na urządzenie dodatkowych pomieszczeń dla dzieci.
Gdyby wierzyć obietnicom niektórych samorządowców, rondo przy Zdziarskiej powinno być gotowe przed wyborami samorządowymi... trzy lata temu.
Budowa Centrum Rozwoju i Produkcji Leków Onkologicznych potrwa dwa lata i będzie kosztować ponad 400 mln zł.
Za sprawą deweloperów historyczne nazwy wędrują po mapie Warszawy ruchami szachowego skoczka.
Do 2025 roku Tramwaje Warszawskie mają dostać z budżetu miasta 761 mln zł, głównie na zakup nowych pojazdów i budowę trasy do Wilanowa. Zajezdnia na Annopolu będzie ogromnym ciężarem finansowym.
Po półrocznej przerwie znowu możemy zabrać głos w sprawie przebudowy linii kolejowej biegnącej przez Żerań, Płudy i Choszczówkę. Tym razem wariantów jest aż siedem.
Jeśli warszawski samorząd chce zbudować na Białołęce nowoczesną bazę dla komunikacji miejskiej, musi przygotować się na gigantyczny wydatek.
Na Nowodworach zabudowana zostanie jedna z ostatnich długich i wąskich działek między głównymi ulicami osiedla.
LINKI SPONSOROWANE