REKLAMA
Od kiedy w lipcu drogowcy zajęli się frezowaniem kolejnego odcinka jezdni, na jednej z najruchliwszych ulic Warszawy pojawił się nowy problem.
Drogowcy zabierają się za następne miejsce z listy najbardziej niebezpiecznych przejść w dzielnicy.
Przed jednym z najbardziej niebezpiecznych przejść dla pieszych na Bemowie zamontowane zostaną spowalniacze.
Żeby dostać się do domu, mieszkańcy bloków przy Jana Olbrachta muszą dojeżdżać do Człuchowskiej i zawracać na ruchliwym skrzyżowaniu przy Hali Wola. Urzędnicy nie widzą problemu.
To nie zdarza się w Warszawie zbyt często. Ze zbudowanej cztery lata temu drogi dla rowerów zerwany został asfalt.
Radny Jarosław Oborski domaga się ustawienia poprawiającego bezpieczeństwo lustra drogowego.
Weekendowy remont jednej z najruchliwszych dróg w Warszawie zakończył się zgodnie z planem.
ZDM przyspiesza frezowanie ruchliwej jezdni, planowane pierwotnie na przyszły miesiąc.
Po wymuszonym oszczędnościami ograniczeniu liczby remontów ZDM wrócił na Jelonki, gdzie zajmuje się naprawą jednej z najruchliwszych dróg w Warszawie.
W czwartek 17 czerwca wieczorem zmienione zostanie oznakowanie skrzyżowania Górczewskiej z Powstańców Śląskich.
Budowa odcinka drogi dla rowerów na Wrocławskiej została zakończona.
Jeszcze w listopadzie ubiegłego roku jeden z radnych zwrócił się do władz dzielnicy w sprawie podjęcia pilnych działań na rzecz dostawienia ekranów akustycznych na ulicy Lazurowej na krótkim, ale newralgicznym odcinku od Połczyńskiej do Chrzanowskiej. Czy jest na to szansa?
Po wymuszonym oszczędnościami ograniczeniu liczby remontów ZDM wróci na Jelonki, gdzie zajmie się naprawą jednej z najruchliwszych dróg w Warszawie.
Z roku na rok ruch na dawnej wiejskiej drodze jest coraz większy. Obok straszy połamany chodnik, a o drodze rowerowej można zapomnieć.
Na Piastów Śląskich pojawił się szpaler słupków o długości około 450 metrów.
Radny Jarosław Oborski zaproponował "przebitkę" z parkingu Lidla do projektowanej ulicy Moździerzy. Zdaniem samorządowca, takie rozwiązanie rozkorkowałoby ulicę Kopalnianą, która jako jedyna prowadzi do marketu. Czy jest na to szansa?
Na dwóch skrzyżowaniach ruchliwej ulicy stanie w najbliższych latach sygnalizacja świetlna.
W których miejscach kierowcy powinni najbardziej uważać na przechodzących przez jezdnię pieszych? Oto lista przygotowana na zlecenie drogowców.
Dlaczego podczas wyznaczania parkingu i drogi rowerowej drogowcy nie zabrali się za problem z rozlewiskami? Sprawdzamy.
Okolica się zmienia, ale wyniki konsultacji sprzed 10 lat wciąż pozostają ważne.
LINKI SPONSOROWANE