REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bezpieczeństwo

Wincentego-Kondratowicza: Skrzyżowanie do zaorania
REKLAMA

źródło: Państwowa Straż Pożarna / asp. sztab. Rafał Laskowski


REKLAMA

Wincentego-Kondratowicza: Skrzyżowanie do zaorania

Na przebudowanej w 2002 roku krzyżówce ruchliwych dróg regularnie dochodzi do wypadków i stłuczek. Dziś wiemy już, że nie doczeka ona dwudziestej rocznicy otwarcia.

REKLAMA
8 września ok. 8:00 rano w skręcający w lewo autobus linii 126 wbiła się ciężarówka. Kierowca ZTM może mówić o wielkim szczęściu, ponieważ prawa połowa kabiny została rozbita. Wewnątrz autobusu nie było wówczas pasażerów. Jedyną poszkodowaną osobą był kierowca ciężarówki.

Było to drugie groźne zdarzenie na skrzyżowaniu Wincentego z Kondratowicza w ciągu zaledwie kilku dni.

- 29 sierpnia trzy zastępy z jednostki przy Młodzieńczej zostały zadysponowane do wypadku dwóch samochodów osobowych na Wincentego - informuje Państwowa Straż Pożarna. - Ze zgłoszenia wynikało, że jedna z osób znajduje się pod samochodem. Na miejsce udał się również dowódca jednostki.

Po dotarciu na miejsce strażacy zastali dwa rozbite auta i leżącą na wysepce kobietę, którą zajmowali się już ratownicy medyczni. Zderzenie wyglądało groźnie, ale kierowcy bez problemu opuścili pojazdy i nie było konieczności używania ciężkiego sprzętu.

Metro rozwiąże problem

Skrzyżowanie Wincentego i Kondratowicza przez lata było wymieniane wśród najbardziej niebezpiecznych w Warszawie. Straż miejska rozważała ustawienie tam fotoradaru, robiącego zdjęcia kierowcom wjeżdżającym za sygnalizator zbyt późno. Dziś jest to już niemożliwe, bo strażnicy stracili możliwość montowania takich urządzeń.

- Fotoradar w tym miejscu niewiele pomoże - komentuje jeden z naszych stałych czytelników. - To skrzyżowanie jest po prostu zbyt wielkie. Powinno być przerobione na rondo albo zawężone do co najwyżej dwóch pasów ruchu. Lewo- i prawoskręty są niepotrzebne. One tylko potęgują zagrożenie, zwłaszcza dla pieszych i rowerzystów.

Gdy skrzyżowanie było projektowane i budowane, na wschodniej Białołęce nie było jeszcze większości bloków, których mieszkańcy są codziennymi gośćmi na Wincentego. Co istotniejsze, nie planowano wtedy także metra pod Kondratowicza. Dziś linia podziemnej kolei ma już pozwolenie na budowę, co oznacza ogromne zmiany w okolicy ratusza na Bródnie. Będą one polegały nie tylko na budowie stacji pod Kondratowicza, ale też linii tramwajowej na Wincentego. Wszystko to wymusi kapitalną przebudowę niebezpiecznego skrzyżowania. W nowej formie zostanie ono otwarte prawdopodobnie pod koniec 2021 roku.

(dg)


  • Poleć
  • Udostępnij
  • Polub Tu Targówek

Wincentego-Kondratowicza: Skrzyżowanie do zaorania

źródło: Państwowa Straż Pożarna / asp. sztab. Rafał Laskowski


Wincentego-Kondratowicza: Skrzyżowanie do zaorania

źródło: Państwowa Straż Pożarna / asp. sztab. Rafał Laskowski






23.09.2018 16:39 #mtirala
>> Będą one polegały nie tylko na budowie stacji pod Kondratowicza, ale też linii tramwajowej na Wincentego. [..] W nowej formie zostanie ono otwarte prawdopodobnie pod koniec 2021 roku. <<

Sądząc z braku jakichkolwiek konkretów (planów skrzyżowania, informacji na jakim etapie są obecnie prace) artykuł ten traktuję jako skrzyżowanie kaczki dziennikarskiej z kiełbasą wyborczą. Autor (dg) niestety jakoś tak dziwnie zawsze nawołuje to lubienia to co serwują nam władze miasta, nawet jeśli sam uważa, że to co robi miasto jest bez sensu (proszę sprawdzić dyskusję jego artykułu o trasie metra na Bródnie).

Pod koniec 2021 nie będzie ani linii tramwajowej (to chyba warunek przebudowy skrzyżowania??), ani nowej formy skrzyżowania. W warunkach warszawskich to zupełnie nierealne. Będzie za to totalny chaos komunikacyjny spowodowany przez tysiące ludzi z całej północno wschodniej części aglomeracji warszawskiej, którzy będą chcieli uniknąć korków na TT i dostać się do metra. W okolicy stacji metra Kondratowicza nie ma i nie będzie "pod koniec 2021" wystarczającego miejsca dla autobusów docierających z chętnymi do metra, autobusy nie będą miały jak zawracać, Głębocka będzie stać od rana do wieczora.

Na pewno będzie wielu zaskoczonych tym, że metro z Rembielińskiej przyjeżdża prawie puste i tylu ludzi wsiada do niego na stacji Kondratowicza.

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (tj. adresu IP, który zapisze się automatycznie) przez Echo Media Plus sp. z o.o. z siedzibą w Legionowie, ul. Wspólna 3.
Niniejsza zgoda jest warunkiem koniecznym do skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Dane osobowe są przetwarzane w sposób zapewniający ich bezpieczeństwo i poufność. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się mailowo pod adresem poczty elektronicznej: rodo@gazetaecho.pl.
Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie celu ich podania, tj. skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl.
W tym wypadku nie jest możliwe wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych w postaci adresu IP.
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

komentarz: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 



REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


więcej
REKLAMA

 



REKLAMA

LINKI SPONSOROWANE
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Wyprzedaż Wakacyjna -70%

Ogłoszenia drobne

Kursy, szkolenia
 17.12. Szkolenia UDT: wózki,żurawie,hds,suwnice,zwyżki,dźwigi,podesty. Nasze szkolenia dopasowane do twoich potrzeb: - Wózki jezdniowe podnośnikowe kat. I WJO - ładowarka teleskopowa, operator podnoszony wraz z ładunkiem, - Wózki jezdniowe podnośnikowe kat. II WJO - wózek widłowy, - Wózki jezdniowe podnośnikowe kat. III WJO - prowadzone, - Podesty ruchome kat. I P - wolnobieżne, przewoźne - zwyżki, nożycowe, montowane na pojeździe - podnośnik koszowy, - Podesty ruchome kat. II P - wiszące, masztowe, stacjonarne, - Żuraw przenośny kat. II Ż - hds, dźwig samojezdny, - Żurawia kat. I Ż: wieżowy oraz szybkomontujący - żuraw budowlany, - Suwnice kat. I S - suwnice sterowanych z poziomu roboczego lub z kabiny, - Suwnice kat. II S - suwnice sterowane z poziomu roboczego, - Urządzenia do manipulacji kontenerami kat. I K - kalmary, - Konserwacja UDT. Dowiedź się więcej na www.kursylektor.pl. Masz pytania - Zadzwoń - Tel.503 903 303.

Różne
 Główną działalnością "UAB Coscrete" jest szkolenie zawodowe dla dorosłych, przekwalifikowanie i doskonalenie kwalifikacji. Nasza firma zajmuje się badaniem potrzeb osób dorosłych w zakresie kwalifikacji i szkoleń zawodowych, organizuje formalne i nieformalne szkolenia zgodnie z życzeniami uczestników rynku pracy, utrzymuje kontakty z pracodawcami, przedsiębiorstwami, organizacjami, opracowuje nowe, niezbędne programy rynku pracy, uczestniczy w różnych projektach mających na celu poprawę szkolenie zawodowe dla dorosłych. Instytucja edukacyjna opiera się na zasadach wysokiej jakości pracy i łączy potrzeby rynku pracy z dostarczaniem opłacalnych programów szkoleniowych. Zapraszamy do rejestracji przez telefon: +37061637777 pod adresem: www.dsa.lt pod adresem info@cos.lt Po zarejestrowaniu się na stronie internetowej skontaktujemy się z Tobą.

Działkę budowlaną sprzedam
 Oferta wypożyczenia 24h Oferuję pożyczki bez protokołu od 5 000 do 15 000 000 EUR przy rozsądnej stawce 2% dla wszystkich poważnych osób. Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z: rosedupenn@gmail.com

Usługi transportowe
 Transport/Przeprowadzki 500-349-713


TU dodaj swoje ogłoszenie
ZA DARMO w necie
ZA GROSZE w gazetach lokalnych
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Najnowsze wydanie

REKLAMA
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
REKLAMA
REKLAMA