REKLAMA
Bardzo małe zainteresowanie, najwięcej pieniędzy na drogi rowerowe. Kolejne głosowanie nad budżetem partycypacyjnym za nami.
Umowa dzierżawy wygasła w 2009 roku, wyrok nakazujący eksmisję zapadł w roku... 2018. Słynny na całą Polskę hotel ma zostać zastąpiony przez wieżowiec.
"Będziemy heblować, przycinać, piłować aż ... polecą wióry!" - zapowiadają organizatorzy.
Zaskakujące ogłoszenie ratusza: po otwarciu metra jezdnie będą węższe, niż kiedyś, jednak tylko na pewnym odcinku i kosztem w dużej mierze pasa dla autobusów.
Drewniane ławki zaprojektowane tak, by można było wygodnie nakarmić, przewinąć lub przebrać dziecko zostaną ustawione w sześciu miejscach naszej dzielnicy.
Czy to koniec 30-złotowej rocznej opłaty dla mieszkańców strefy płatnego parkowania? Obietnica wyborcza PO i Nowoczesnej przeszła praktycznie bez echa.
Ze względu na problemy z procedurami administracyjnymi dawny Fort Wola jeszcze na długo może pozostać czarnym punktem handlowym na mapie Warszawy.
Kolejarze zmienili decyzję w sprawie targu pod chmurką. Impreza wraca w piątek.
Kolejny głos w sprawie losów ulic na Woli po zakończeniu budowy metra. Tym razem poznaliśmy opinię Woli Mieszkańców.
Przez godzinę znaczna część naszej dzielnicy była pozbawiona zasilania.
Dwa sezony i... koniec. Jedno z ciekawszych miejsc ostatnich lat znika z gastronomicznej mapy Warszawy.
Nietypowa interwencja strażników miejskich na Młynowie. Patrol ujął mężczyznę, który w biały dzień katował "latającego szczura".
Wielu polityków zapowiada, że 10 kwietnia wybierze się pod pomnik ofiar katastrofy lotniczej na Cmentarzu Powązkowskim.
Okolica zmienia się coraz szybciej, ale "salon Woli" nadal nie został dokończony. Kiedy na Mirów wróci wielkomiejskie życie?
Propozycja urządzenia pionowego ogrodu przepadła. Będzie tradycyjnie: z grafiką wielkiego formatu.
Jeszcze w latach 90. ta ulica na Mirowie cieszyła się złą sławą. Teraz odzyskuje... kształt.
Znajdowała się prawie 10 metrów pod ziemią i może mieć nawet 300 lat. To...
Czy każdy budynek sprzed II wojny światowej jest wart ratowania? Wolski ratusz nie ma wątpliwości i planuje kolejne milionowe wydatki.
Biurowce i apartamentowce wysokiej klasy, a obok zaniedbane pawilony z sex-shopami, barami i sklepami motoryzacyjnymi. Tak za kilka lat będzie wyglądać Chłodna.
W linii prostej to 100 metrów, ale samochodem trzeba pokonać... 5,5 kilometra. "Widzimy sklep z okna, ale nie mamy jak do niego dojechać" mówią nasi czytelnicy z Koła.
LINKI SPONSOROWANE