REKLAMA
150 uczniów z klas I-III uczy się już w nowym obiekcie podstawówki przy Samarytance.
Amerykańska firma Panattoni zbuduje obiekt o łącznej powierzchni 18 tys. m2.
Na budowę bloku komunalnego na Bródnie ratusz wydał 53 mln zł - kwotę pozwalającą na zbudowanie w pełni wyposażonej podstawówki z boiskiem.
Warszawski ratusz chce, by najpóźniej w grudniu przyszłego roku pasażerowie mogli przejechać metrem z Bródna na Górce.
Na pograniczu Targówka i Pragi trwają prace na budowie nowego przystanku kolejowego. Pasażerowie będą mieć zagwarantowane niewygodne przesiadki w każdym kierunku.
Na Targówku stanęły dwa nowe bloki mieszkalne. Tym razem nie jest to owoc działalności deweloperów, ale spółki należącej do miejskiego ratusza.
Dopóki 25 pracowników nie zakończy kwarantanny związanej z SARS-CoV-2, prace na Bródnie nie będą mogły ruszyć.
Według stowarzyszenia Miasto Jest Nasze oczekiwana od dekad droga nie powinna być trasą szybkiego ruchu, lecz zwykłą ulicą, węższą od Łodygowej czy Targowej.
Tarcza drążąca tunel wystartowała z Zacisza na Targówek, by wykonać już ostatni, 650-metrowy fragment.
30 listopada podpisano umowę na budowę obiektu, jakiego nie ma jeszcze nikt w Polsce.
Po raz pierwszy od lat samorząd wyemituje papiery wartościowe, dzięki którym planuje zdobyć pieniądze na ważną inwestycję.
To będzie bez wątpienia najdziwniejszy parking w Warszawie. 24 listopada poznaliśmy pierwsze detale dotyczące garażu planowanego obok stacji metra.
Ponad 27 mln zł będzie kosztować budowa publicznego domu opieki dla osób niepełnosprawnych intelektualnie. Rada Warszawy przyznała pieniądze na ten cel.
Na Bródnie rozpoczyna się pierwszy etap modernizacji 25-hektarowego parku w serca osiedla.
Budowa metra jak magnes przyciąga nowe inwestycje. Nowe budynki wznoszą nie tylko deweloperzy.
To już ostatnie dni prac przy drewnianym pomoście w Lesie Bródnowskim. Mieszkańcy przyglądają się temu z wątpliwościami. - Przecież rowerzyści zderzą się tu czołowo - uważa pan Mirek.
Prace nad nową stacją kolejową w Warszawie złapały ogromne opóźnienie.
Drążenie tuneli pod Kondratowicza, choć opóźnione, przebiega bardzo sprawnie.
Prace pod Kondratowicza nie zakończą się we wrześniu przyszłego roku. Największa inwestycja w dzielnicy potrwa znacznie dłużej.
Piętnaście miesięcy przed planowanym zakończeniem prac wykonawca negocjuje zmianę harmonogramu.
LINKI SPONSOROWANE