REKLAMA

Wawer

różne »

 

Kraina wyobraźni

  31 sierpnia 2007

Regulamin konkursu plastycznego "Kraina wyobraźni".

REKLAMA

Coś z niczego? Tak, tak, tak. Wystarczy uruchomić wyobraźnię. Stara trzepaczka do piany to przecież trąba powietrzna. To nie wtyczka do kontaktu - tylko głowa żmii rogatej. To nie wyszczerbiona salaterka - tylko wzgórze zamkowe.

Każdy przedmiot lub jego fragment poza swoja funkcją ma jeszcze wygląd kojarzący się z czymś zupełnie innym. Odrzućmy tradycyjną funkcję przedmiotu, zmieńmy go, a stworzymy coś zupełnie nowego. Tym tropem podążał słynny polski artysta Władysław Hasior. Cały świat zna jego rzeźby, collage i chorągwie. Jest w Zakopanem muzeum Władysława Hasiora pełne jego magicznych kompozycji.


Celem naszego konkursu jest pozyskanie ciekawych prac plastycznych, w których użyte będą najróżniejsze materiały odpadowe. Oczekujemy prac w formacie A4-A2 lub prac przestrzennych, indywidualnych lub zbiorowych. Zespół może liczyć maks. trzy osoby. Grupy wiekowe: przedszkolaki, 7-9 lat, 10-13 lat, 14-16 lat, powyżej 16 lat.

Prace indywidualne i zbiorowe muszą być opatrzone metryczką z danymi. Pra-ce należy dostarczyć do 23 października 2007 r. w godz. 13.00-20.00 do Klubu Kul-tury "Marysin", 04-534 Warszawa, ul. Potockich 111, tel. 022 812-01-37.

Uroczyste rozdanie nagród odbędzie się 6 listopada 2007 r. o godz. 14.00 w Klubie Kultury"Marysin".

Zapraszamy do uczestnictwa w konkursie!

 

REKLAMA

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy...

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuWawer

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Misz@masz

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe