REKLAMA

refleks chlodnictwo 2024-11-21 1refleks chlodnictwo 2024-11-21 2refleks chlodnictwo 2024-11-21 0
Targówek

zdrowie »

 

Głuchy telefon w przychodni

  8 października 2010

- Słucham, rejestracja... - pacjenci bródnowskiej lecznicy przy ulicy Poborzańskiej 6 mogą sobie tylko wyobrażać taki scenariusz. Dlaczego? Dodzwonienie się do przychodni graniczy z cudem.

REKLAMA

biedronka020 2
Z lecznicy korzysta bardzo wielu starszych pacjentów, często są to osoby niepełnosprawne. - Brak możliwości za-rejestrowania się na wizytę telefonicznie jest dużym prob-lemem. Mieszkam przy ul. Bazyliańskiej, a przychodnia mieści się na Poborzańskiej. To kawałek drogi, nie zawsze jestem w stanie dojść na miejsce - żali się pani Maria, i py-ta: - Po co ten telefon, skoro nie można się dodzwonić?!

Przeklęty automat

A może pacjentka przesadza? Okazało się, że niestety nie. Nasz dziennikarz pró-bował się połączyć z przychodnią przez trzy kolejne dni - i, niestety, bez rezultatu. Po wybraniu numeru lecznicy za każdym razem odzywa się automat, który pro-ponuje wybór numerów tonowych do różnych przychodni. I tak, na przykład można wybrać rejestrację dla dorosłych, dzieci albo przychodnię RTG. W czym zatem tkwi problem? - W tym, że po wybraniu numeru tonowo, okazuje się, że połączenie nie może być zrealizowane. I tak w kółko. A ja tracę pieniądze za połączenia - de-nerwuje się inna pacjentka.

Kup bilet

Sami blokujecie centralę!

Co na to szefowa przychodni? - Niestety, nic nie możemy poradzić. Jest tak wiele połączeń, że telefon jest po prostu zablokowany - rozkłada ręce Barbara Sasin, zastępca dyrektora ds. pielęgniarskich. - Niektórzy załatwiają sprawę w kilkanaście sekund, a niektórzy potrzebują nawet kilku minut - dodaje. - Czy zatem nie można nic z tym zrobić? Może po prostu recepcjonistki nie odbierają telefonów? - za-stanawiają się zbulwersowani pacjenci. - Nie ma takiej możliwości - przekonują administratorzy przychodni.

REKLAMA

biedronka021 2

Rozmowy kontrolowane

- Skąd ta pewność? - pytamy. - Telefon jest na podsłuchu.... - zdradza Barbara Sa-sin. - O, proszę, na przykład dziś pierwsze połączenie automat zarejestrował o godz. 7.28. Do południa było już ponad 300 połączeń... - dodaje i zapewnia, że pacjenci są informowani o nagrywaniu rozmów przed połączeniem się z daną re-jestracją. - Mamy nową, nowoczesną centralę, która ma służyć pacjentom, więc nie wiem, co możemy jeszcze zrobić, żeby poprawić tę sytuację. Na pewno zgłoszę ten problem do dyrektora naczelnego - obiecuje dyrektorka.

Marzena Zemlich

 

REKLAMA

biedronka019 2

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy...

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

cemat box 3cemat box 0
Wstąp do księgarni

REKLAMA

san giovani ogolny 2021-09-29 nowy 1san giovani ogolny 2021-09-29 nowy 2san giovani ogolny 2021-09-29 nowy 0

Najnowsze informacje na TuTargówek

REKLAMA

smaki zycia 2024-09-03 2smaki zycia 2024-09-03 0

REKLAMA

Promocje Cyfrowe.pl
Promocje Cyfrowe.pl

REKLAMA

REKLAMA

Lato 2025
Lato 2025
Lato 2025

Najchętniej czytane na TuTargówek

Misz@masz

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni