W tym standardzie nie ma takiej opcji
7 marca 2008
Do punktu obsługi TP SA w Tesco na Bemowie stoi się nieraz w długiej kolejce. Niestety nie ma gdzie usiąść.
- Telekomunikacja Polska SA instaluje siedziska dla klientów w tych salonach sprzedaży, w których pozwala na to ich powierzchnia. We wspomnianym salonie w Tesco do tej pory nie obserwowaliśmy takiego natężenia przepływu klientów, który powodowałby zakłócenia w ich płynnej obsłudze - odpowiada przedstawiciel biura prasowego TP SA. - Sprawdzimy, czy w ostatnim czasie sytuacja w tym konkret-nym salonie się zmieniła i jeśli zajdzie taka potrzeba, zostaną tam zainstalowane siedziska. Jednocześnie chcemy podkreślić, że TP SA nigdy i w żaden sposób nie różnicuje swoich klientów.
Aż przykro słuchać, że firma tej wielkości, co TP SA nie przewidziała, że do sa-lonu obsługi może ustawiać się kolejka. Przecież ludzie nie przychodzą tylko po telefony. Załatwiają tu reklamacje, bilingi, zmieniają abonament, a nawet płacą ra-chunki. Może czas pomyśleć o zmianie "opcji tego standardu". Krzesła nie są dro-gie.
Agnieszka Pająk-Czech