REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Parkingowa pułapka pod Ferio Wawer? Można zapłacić za "powolne ruchy"
REKLAMA

REKLAMA

Parkingowa pułapka pod Ferio Wawer? Można zapłacić za "powolne ruchy"

Mieszaniec dzielnicy alarmuje, że w Ferio Wawer można otrzymać mandat, jeśli nie dość szybko obsłuży się parkomat i dostarczy parkingowy bilet.

REKLAMA

Mieszkaniec dowodzi, że pracownicy wynajętej przez Ferio Wawer firmy natychmiast po opuszczeniu przez klientów samochodu wkładają za szyby mandaty w wysokości 80 zł, nawet jeśli kierowca jest w drodze do parkomatu. Sprawę opisał fanpage "Twój Wawer".



REKLAMA

Powolne ruchy kosztują

Jeden z mieszkańców zaparkował samochód przy Ferio Wawer i ustawił się w kolejce po bilet parkingowy. Stojący przed nim senior miał problem z obsługą ekranu urządzenia w słońcu. W tej samej chwili kierowca zauważył przy swoim samochodzie młodego człowieka wkładającego za szybę mandat za parkowanie.

- Kierowca natychmiast wrócił do auta i na nic zdało się wskazywanie na dwie osoby stojące przy parkomacie, za którymi czekał w kolejce po bilet. Przedstawiciel firmy w chamski i arogancki sposób argumentował, że to nie jego wina, że ktoś ma powolne ruchy i że "to żaden problem wejść na stronę internetową firmy, podać swoje dane osobowe i czekać na rozpatrzenie wniosku o anulowanie mandatu". Poza tym strażnik parkingu się spieszył i "miał ważniejsze sprawy niż udzielanie dalszych wyjaśnień" - czytamy na fanpage'u "Twój Wawer".



REKLAMA

Parkometr sposobem na kierowców

Z przedstawionej na Facebooku sprawy wynika, że kierowca nie miał szans pobrać biletu szybko, a wystarczyłaby zwykła życzliwość i zrozumienie sytuacji klienta, żeby kontroler mógł odstąpić od wystawienia mandatu. Poprosiliśmy o komentarz przedstawicieli wawerskiej galerii handlowej. - Specyficzna lokalizacja centrum handlowego Ferio Wawer - a więc bliska odległość stacji SKM oraz Urzędu Dzielnicy - spowodowała, że od otwarcia obiektu w 2015 roku centrum borykało się z olbrzymim problemem braku wolnych miejsc parkingowych dla klientów. Głównym powodem było pozostawianie aut na terenie Ferio Wawer na wiele godzin i dalsza podróż do pracy w centrum koleją miejską. Właściciel obiektu podjął zatem decyzję o wprowadzeniu systemu parkingowego, który da klientom możliwość bezpłatnego parkowania podczas zakupów, przy jednoczesnym rozwiązaniu problemu zapełnienia parkingu przez auta pozostawiane na cały dzień roboczy. Zarządzanie systemem powierzono firmie Europark - wyjaśnia powody utworzenia strefy biletowej Aleksandra Łapińska z Ferio Wawer.



REKLAMA

Karę anulowano, pomimo braku biletu

Jak się dowiedzieliśmy, kontrolerzy firmy Europark pojawiają się na terenie parkingu dwa lub trzy razy dziennie. Zatem kontrola nie jest prowadzona nieustannie w godzinach otwarcia centrum. Po przybyciu na teren obiektu kontrolerzy dokonują obchodu parkingu w celu sprawdzenia biletów. Dopiero po tym czasie przystępują do czynności prowadzących do wystawienia opłaty dodatkowej w przypadku braku biletu za szybą auta.

- Opisana sytuacja została uwieczniona na kamerach monitoringu. Zapis potwierdza respektowanie wszystkich zasad obowiązujących kontrolerów Europark podczas wykonywanej pracy na terenie Ferio Wawer oraz brak biletu parkingowego w momencie kontroli. Ze względu na chęć polubownego rozwiązania sprawy firma Europark postanowiła opłatę anulować, mimo że została wystawiona zgodnie z obowiązującym regulaminem parkingu - twierdzi Aleksandra Łapińska, w żaden sposób nie odnosząc się do zachowania pracownika Europark wobec klienta Ferio Wawer.

(DB)


  • Poleć
  • Udostępnij
  • Polub Tu Wawer





12.08.2020 14:43 #klient ferio
Można było zrobić system ze szlabanem, jak w Klifie. To co obecnie dzieje się w Ferio uderza również w klientów centrum handlowego, którzy po prostu się zagapili. Mało ma wspólnego z budowaniem dobrego wizerunku firmy.
12.08.2020 15:56 #Happy
Na początku nie było biletomatów i chetnie tam robiliśmy zakupy. Pewnego dnia żona dostała wezwanie, ponieważ wjeżdżając po zmierzchu nie zauważyła nowo zainstalowanych biletomatomatów. To były nasze ostatnie zakupy.
12.08.2020 16:19 #zmotoryzowany
Nie przzejmujcie się, zmieńcie miejsce zakupów !
13.08.2020 09:14 #krisnap
Zgadzam sie z #Happy: bywalem tam dosc czesto do momentu pojawienia sie parkometrow. Teraz juz nie pamietam, kiedy byl ostatni raz...
14.08.2020 06:43 #Magi
Miałam podobna sytuację jak opisana powyżej. Kontrolerzy na prawdę mege hamscy. Też omijam to miejsce
REKLAMA
15.08.2020 12:14 #Ikad
Kartki z -animacją- widać że trzeba bilet wziąć wszędzie wiszą
18.08.2020 11:10 #klient ferio
@Ikad Tylko po co tracić czas na wracanie z kartką do samochodu, jak można załatwić opłatę przy wyjściu z centrum handlowego, lub wcale, jeśli się nie przekroczyło czasu. Czy naprawdę system z kamerą, szlabanem i odczytem numerów rejestracyjnych jest droższy, niż panowie parkingowi?
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze.
12.09.2020 23:10 #OlgaBB
Bylam w 8smym mc ciąży, zaparkowałam a nie znając dobrze rozlokowania parkomatow poszłam w stronę restauracji, nie głównego wejscia, zawróciłam od razu widząc, że biletomat jest w innym miejscu. Po 30 sek mandacik byl za szybą. Chamidło czekało, aż tylko pójdę w złą stronę. Kiedy zaczęłam nagrywać zajście Oprych wyszarpał mi telefon, zbijając szybkę i uderzył w brzuch. Obaj z kolegą uciekli więc po przyjezdzie policji dowiedziałam się, że zapraszają na komisariat jak chce złożyć zawiadomienie. Niestety pojechałam na ostry dyżur sprawdzić czy z dzieckiem wszystko w porządku i odpuściłam czego żałuję do dziś. Stop PATOLOGII

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (tj. adresu IP, który zapisze się automatycznie) przez Echo Media Plus sp. z o.o. z siedzibą w Legionowie, ul. Wspólna 3.
Niniejsza zgoda jest warunkiem koniecznym do skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Dane osobowe są przetwarzane w sposób zapewniający ich bezpieczeństwo i poufność. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się mailowo pod adresem poczty elektronicznej: rodo@gazetaecho.pl.
Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie celu ich podania, tj. skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl.
W tym wypadku nie jest możliwe wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych w postaci adresu IP.
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

komentarz: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 

więcej



REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


więcej


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Wyprzedaż -55%!

Najczęściej czytane

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Nowości do -45%

Najnowsze wydanie

REKLAMA
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
REKLAMA
REKLAMA