REKLAMA
Wsiadamy do pociągu przy Strąkowej i po pięciu minutach jesteśmy na Dworcu Zachodnim - tak wyglądałoby połączenie z Ochotą, gdyby zrealizowano program wyborczy Hanny Gronkiewicz-Waltz z roku... 2006.
Na skrzyżowaniu Radiowej z Wrocławską bardzo często dochodzi do kolizji. Zapowiadane od lat zmiany w organizacji ruchu wciąż pozostają jedynie na papierze.
Najbardziej uciążliwy etap budowy przejść podziemnych obok bemowskiego ratusza jest prawie za nami.
Budowa metra wymusi zamknięcie torowiska w rejonie ratusza. Jak pojadą linie tramwajowe?
Budowa stacji przy bemowskim ratuszu zakończy się już w przyszłym roku. Sprawdzamy zapowiadane przez ZTM czasy przejazdu.
Wbrew nadziejom miłośników popularna linia pozostanie na trasie ze Śródmieścia do Wilanowa.
Pod naporem argumentów płynących z Bródna, Bielan, Bemowa i Jelonek ZTM zrezygnował z propozycji skrócenia popularnej linii.
Jak pasażerowie z Chomiczówki, Bemowa i Woli ocenią decyzję ZTM? Nie sposób odgadnąć.
Po otwarciu nowych stacji metra popularna linia z Jelonek będzie dojeżdżać tylko do ronda Daszyńskiego.
Za nami półmetek najważniejszych warszawskich konsultacji. Przed nami jeszcze trzy okazje do spotkania z pracownikami ZTM.
Każda pogłoska o zmianach trasy lub rozkładu tej linii elektryzuje pasażerów z trzech dzielnic: Bemowa, Bielan i Targówka. Temat właśnie powrócił.
Od wycofania E-2 z Bemowa minęły trzy lata, ale dawni pasażerowie wciąż tęsknią.
Podczas gdy na Górczewskiej trwa likwidowanie buspasa, ZTM przymierza się do przywrócenia tam bardzo popularnej linii.
W tramwaju jest tłok, w pociągu jest tłok, a autobus dojeżdża tylko na Wolę. Taka może przyszłość połączenia Bemowa ze stadionem Legii i Torwarem.
Pasażerowie z Bemowa tęsknią za szybkim, bezpośrednim połączeniem z Dworcem Gdańskim. Zapytaliśmy ZTM o szanse na jego przywrócenie.
Po otwarciu metra na rogu Górczewskiej i Księcia Janusza ZTM chciałby wydłużyć linię jadącą z Kocjana i Lazurowej aż na Wolę.
Co przedłużenie metra pod Górczewską ma wspólnego z autobusem jadącym Połczyńską i Wolską? Wraca dyskusja o popularnej linii obsługującej Jelonki i Odolany.
Po ponad dwóch latach przerwy komunikacja szynowa wraca na Prostą, Kasprzaka i Skierniewicką.
Propozycja budowy w tym miejscu torowiska brzmi dziś jak wyjęta z opowiadania science-fiction. Za 10, 20 czy 50 lat sytuacja może się radykalnie zmienić.
Przez ostatnich kilkanaście lat urzędnicy przyznawali, że wyznaczanie pasów dla autobusów obok torowisk tramwajowych jest bez sensu. Teraz zmienili zdanie.
LINKI SPONSOROWANE