REKLAMA

biedronka019 1biedronka019 2
Targówek

zdrowie »

 

Głuchy telefon w przychodni przy Dąbrowszczaków. "Jesteś 22 w kolejce"

  29 kwietnia 2021

alt='Głuchy telefon w przychodni przy Dąbrowszczaków. "Jesteś 22 w kolejce"'
źródło: mazovia.pl

- Chciałem się zapisać do lekarza telefonicznie. Proszę sobie wyobrazić, że trwało to ponad dwie i pół godziny, a i tak się nie zapisałem - skarży się pacjent przychodni przy Dąbrowszczaków 5A. Jak się okazuje, problemów z telefonicznym kontaktem z przychodnią jest dużo więcej.

REKLAMA

biedronka020 2

- Usłyszałem komunikat "jesteś 22 w kolejce", więc czekałem, czekałem, a gdy miała być już moja kolej usłyszałem "jesteś 23 w kolejce", więc znów cierpliwie czekałem, czekałem i ponownie to samo! Zamiast połączenia z recepcją, trzykrotne wyrzucono mnie z kolejki - poskarżył się pod koniec marca pan Roman, mieszkaniec Bródna.

"Otrzymujemy sygnały o złej jakości połączeń"

Poprosiliśmy dyrekcję przychodni przy Dąbrowszczaków o pilne wyjaśnienie sprawy. Niestety, podobnie jak pacjent, my również musieliśmy uzbroić się w cierpliwość, gdyż odpowiedź dotarła do nas po ponad... miesiącu.

- Od pewnego czasu SZPZLO Warszawa Praga Północ otrzymuje sygnały o złej jakości połączeń telefonicznych. Problemy polegają na przerywaniu i ucinaniu połączeń, co uniemożliwia prawidłowe prowadzenie rozmów - informuje nas zastępca dyrektora do spraw pielęgniarstwa Marzena Romańska.

Zapraszamy na zakupy

Komunikaty w języku angielskim

Przez jakiś czas część komunikatów była podawana w języku angielskim, co zapewne zniechęciło, zwłaszcza starszych pacjentów, do podjęcia próby kontaktu z przychodnią. - Zgłosiliśmy to do operatora i ten problem został rozwiązany. Mogło to mylić pacjentów, szczególnie tych, którzy nie znają angielskiego. Od momentu poprawienia tego ustawienia, nie zanotowaliśmy już więcej zgłoszeń o złej pozycji w kolejce - informuje Marzena Romańska, która dodaje, że zarówno SZPZLO Warszawa Praga Północ, jak i operator, przeprowadzili wiele prac mających na celu wyeliminowanie różnych problemów występujących podczas rozmów telefonicznych. Jednak pomimo tych starań sytuacja nie uległa znaczącej poprawie.

REKLAMA

biedronka021 2

Zmienią operatora, zatrudnią personel, wymienią sprzęt...

- Z racji braku możliwych innych działań technicznych, które pozwoliłyby na wyeliminowanie problemów z połączeniami telefonicznymi, a co za tym idzie, brakiem możliwości korzystania z pełnowartościowej usługi telefonicznej, kolejnym krokiem ze strony SZPZLO będzie zmiana operatora świadczącego usługi telefonii stacjonarnej - przekonuje wicedyrektor Romańska. Ponadto przychodnia jest w trakcie reorganizacji działu telefonicznej obsługi pacjenta. Wkrótce nastąpi zwiększenie zatrudnienia i zakup sprzętu, co pozwoli poprawić jakość pracy rejestracji.

Pomimo utrudnień, dyrekcja przychodni podpiera się statystykami - np. 29 marca br. 532 pacjentów było zapisanych na wizyty lekarskie, odebrano 1472 telefony.

(DB)

 

REKLAMA

san giovani ogolny 2021-09-29 nowy 2san giovani ogolny 2021-09-29 nowy 0

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy...

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

cemat box 3cemat box 0
Wstąp do księgarni

REKLAMA

refleks chlodnictwo 2024-11-21 1refleks chlodnictwo 2024-11-21 2refleks chlodnictwo 2024-11-21 0

Najnowsze informacje na TuTargówek

REKLAMA

smaki zycia 2024-09-03 2smaki zycia 2024-09-03 0

REKLAMA

Promocje Cyfrowe.pl
Promocje Cyfrowe.pl

REKLAMA

REKLAMA

Lato 2025
Lato 2025
Lato 2025

Najchętniej czytane na TuTargówek

Misz@masz

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni