Forum › Białołęka
# milka 28.06.2012 15:04 |
|
A czy zaplanowano również zajezdnię dla tramwajów? bo gdzieś te tramwaje muszą dojeżdżać i zawracać, a na wysokości ul. Magicznej Głębocka się zwęża i nie ma miejsca na przeprowadzenie dalej torów tramwajowych. Planowanie tej inwestycji przypomina sytuację z mostem północnym, gdzie mieszkańcy tarchomina chcieli oczywiście tramwaje ale przez problemy z lokalizacją pętli nadal ich nie ma. Tu może być podobnie, więc po co te wszystkie drogie analizy? Aby później okazało się, że mieszkańcy poszczególnych osiedli oprotestują każdą decyzję bo nie chcą hałasu? Władze dzielnicy powinny raczej zainteresować się budową Trasy Olszynki Grochowskiej i innych dróg, bo jeden przystanek tramwajowy zaraz obok trasy Toruńskiej nie rozwiąże głównego problemu, czyli dojazdu w tą okolicę
|
platformers 28.06.2012 23:36 |
|
Nowa zajezdnia ma być wybudowana na Annopolu
|
# Jaś 03.07.2012 14:53 |
|
Jaki jest sens budowy linii tramwajowej z Bródna do Zieloną Białołęki kiedy za moment 100-tysięczny Tarchomin z Nowodworami się zakorkuje?. Chyba tylko po to aby okoliczni rolnicy na pastwiska i pola mieli lepszy dojazd :)))))
|
# bucksik 17.07.2012 22:52 |
|
Kto planuje wiadukt i tunel pod lub nad budowanym Lidl'em?
|
# aciek 16.08.2012 17:12 |
|
Chyba nie zajezdnię, tylko pętlę... Oj pachnie mi to koleżanką z pracy - nigdy tego nie odróżni... ;-)
#milka napisał(a) 28.06.2012 15:04 A czy zaplanowano również zajezdnię dla tramwajów? bo gdzieś te tramwaje muszą dojeżdżać i zawracać, a na wysokości ul. Magicznej Głębocka się zwęża i nie ma miejsca na przeprowadzenie dalej torów tramwajowych. Planowanie tej inwestycji przypomina sytuację z mostem północnym, gdzie mieszkańcy tarchomina chcieli oczywiście tramwaje ale przez problemy z lokalizacją pętli nadal ich nie ma. Tu może być podobnie, więc po co te wszystkie drogie analizy? Aby później okazało się, że mieszkańcy poszczególnych osiedli oprotestują każdą decyzję bo nie chcą hałasu? Władze dzielnicy powinny raczej zainteresować się budową Trasy Olszynki Grochowskiej i innych dróg, bo jeden przystanek tramwajowy zaraz obok trasy Toruńskiej nie rozwiąże głównego problemu, czyli dojazdu w tą okolicę |
# z Dąbrówki 17.08.2012 16:08 |
|
Powiedz jej, że w zajezdni autobusy śpią ;)
|
platformers 17.08.2012 23:16 |
|
#z Dąbrówki napisał(a) 17.08.2012 16:08 Powiedz jej, że w zajezdni autobusy śpią ;) Śpią i się leczą |
# abrakadabra 16.01.2013 12:57 |
|
Przecież to oczywiste, że powinno się zrezygnowac z tych kosztownych analiz i planów budowy linii tramwajowej w tym miesjcu. Najrozsądniejszym rozwiązaniem jest właśnie NACISKANIE NA BUDOWĘ METRA!!! Byłoby dużo taniej i sprawniej, a na Bródnie przecież już są tory tramwajowe, więc ludzie mogą dojechać do metra bez jego dociągania do samych klatek schodowych. Zresztą na Bródnie i tak jest sprawna komunikacja i szerokie arterie drogowe, tam nigdy nie spotyka sie kotków takich, jak na Głębockiej. Poza tym - powinno sie naciskać na utworzenie wielkiego węzła przy TT i Głębockiej (dobry punkt przesiadkowy, miejsce na P+R i możłiwość kiedyś dalszej kontynuacji metra).
RADNI, WEŹCIE SIĘ DO ROBOTY!!! |
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Zapraszamy na zakupy
Najnowsze informacje na TuBiałołęka
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.