# gosc 07.07.2015 23:28 |
|
PO boi się o stolki zobaczycie co będzie na jesieni nie zaczniecir nic robić drodzy włodarze miasta to wylecicie bardzo szybko grunt wam pali się pod nogami.
|
# trochę historii i geografii 08.07.2015 01:23 |
|
pytanie:
A właśnie jak to jest? Tarchomin jest poddzielnicą Białołęki a Nowodwory poddzielnicą Tarchomina? czy obie te poddzielnice są Białołęki. odpowiedź: Wiśniewo jest dzielnicą błędnie nazwaną przez przyjezdnych z tamtego kraju białołęką. Wszak na Wiśniewie znajduje się Pałac Główny stanowiący siedzibę dzielnicy. Przyjezdni, uczcie się geografii Warszawy i Polski i prawidłowo nadawajcie nasze rodzime nazwy. Z perspektywy tamtego kraju Wiśniewo, Dąbrówka, Choszczówka, Tarchomin, Płudy, Żerań zlewają się w Białą Łąkę. |
# ŻĄDACZ 08.07.2015 08:05 |
|
Przybysze z łąki kupili apartamęty w papierowych domach a teraz ŻĄDAJĄ.
|
# gość 08.07.2015 08:23 |
|
błyszczysz intelektem :)
#ŻĄDACZ napisał(a) 08.07.2015 08:05 Przybysze z łąki kupili apartamęty w papierowych domach a teraz ŻĄDAJĄ. |
# Gość 08.07.2015 09:00 |
|
http://www.petycjeonline.com/ zmiana_kocowej_stacji_ii_linii_metra link do petycji.
|
# Taltos2 08.07.2015 10:20 |
|
do żądacza:
na budowę tych osiedli wydały zgodę władze Warszawy (uchwalając bądź nie plany zagospodarowania) oraz władze dzielnicy - pozwolenia na budowę i użytkowanie. To nie są samowole budowlane i obiekty, które powstały z zaskoczenia bez wiedzy urzędu miasta. Te same władze ochoczo ściągają z nas podatek od nieruchomości. Ponieważ wszystkie nowe osiedla mają wymóg budowy miejsc parkingowych dla mieszkańców, a stawka podatku za miejsce w garażu podziemnym jest liczona jako 10 krotnie większa niż stawka za m2 mieszkania, to śmiem twierdzić, że do kasy miejskiej wpłacam kilka razy więcej za swoje mieszkanie niż mieszkaniec Śródmieścia za identyczny lokal, który takiego garażu nie ma. WIĘC KOMU SIĘ BARDZIEJ NALEŻY? Podsumowując, za swoje - 21.000 złotych, kupiłem miejsce w garażu, płacę za to miastu dodatkowo ponad 300 zł rocznie, nie żądam od tego samego miasta zagwarantowania mi miejsca parkingowego na drodze publicznej pod blokiem. Nie żądam od miasta wprowadzenia SPP, żeby zablokować obce blachy, które blokują "moje" miejsce parkingowe, a za postój w SPP płacę prawie 30 zł dziennie, a nie abonament 30 zł rocznie. Powtarzam, KOMU BARDZIEJ się należy i kto ma prawo ŻĄDAĆ bardziej? |
# Taltos2 08.07.2015 10:20 |
|
do żądającego:
na budowę tych osiedli wydały zgodę władze Warszawy (uchwalając bądź nie plany zagospodarowania) oraz władze dzielnicy - pozwolenia na budowę i użytkowanie. To nie są samowole budowlane i obiekty, które powstały z zaskoczenia bez wiedzy urzędu miasta. Te same władze ochoczo ściągają z nas podatek od nieruchomości. Ponieważ wszystkie nowe osiedla mają wymóg budowy miejsc parkingowych dla mieszkańców, a stawka podatku za miejsce w garażu podziemnym jest liczona jako 10 krotnie większa niż stawka za m2 mieszkania, to śmiem twierdzić, że do kasy miejskiej wpłacam kilka razy więcej za swoje mieszkanie niż mieszkaniec Śródmieścia za identyczny lokal, który takiego garażu nie ma. WIĘC KOMU SIĘ BARDZIEJ NALEŻY? Podsumowując, za swoje - 21.000 złotych, kupiłem miejsce w garażu, płacę za to miastu dodatkowo ponad 300 zł rocznie, nie żądam od tego samego miasta zagwarantowania mi miejsca parkingowego na drodze publicznej pod blokiem. Nie żądam od miasta wprowadzenia SPP, żeby zablokować obce blachy, które blokują "moje" miejsce parkingowe, a za postój w SPP płacę prawie 30 zł dziennie, a nie abonament 30 zł rocznie. Powtarzam, KOMU BARDZIEJ się należy i kto ma prawo ŻĄDAĆ bardziej? |
# janc 08.07.2015 10:28 |
|
Panie Roszak w żadnej ze strategicznych inwestycji komunikacyjnych Pan i Pana koledzy się nie popisaliście poprostu żenada. Mając tak twarde dowody w postaci statystyk, liczb i widocznych sytuacji jak można było nie wpłynąć na jakies analizy i decyzje miasta. poprostu brak zanagażowania o tyle
|
# gość 08.07.2015 10:28 |
|
#Taltos2 w punkt.
|
# Marco 08.07.2015 11:56 |
|
Tak na dobrą sprawę to ten tramwaj może bardziej zaszkodzić ZB niż jej pomóc. Jeśli zbudują tramwaj to zapewne zlikwidują połowę linii autobusowych, których i tak jest tu mało. Poza tym większość osób będzie chciała się dostać do metra na Kondratowicza, więc jeśli będzie tramwaj, to trzeba będzie zrobić dwie przesiadki, najpierw z autobusu do tramwaju, a potem z tramwaju do metra. Natomiast jazda bezpośrednio tramwajem do centrum nie będzie opłacać się czasowo. Na ZB powinna iść II linia metra!!! Decyzja miasta o ostatniej stacji metra na Bródnie to porażka. Rada dzielnicy powinna teraz walczyć o to, aby w miejscu rezerwy pod TOG zbudować dwupasmową kolizyjną drogę ze światłami, która usprawniła by bardzo komunikację na ZB.
|
# Go%u015B%u0107 08.07.2015 12:05 |
|
II linia metra powinna biec do nas, tramwaj spowoduje tylko zabranie autobusów co całkowicie nie ma sensu. http://www.petycjeonline.com/ zmiana_kocowej_stacji_ii_linii_metra przeczytaj, jeżeli się zgadzasz podpisz, dzięki za glos.
#Marco napisał(a) 08.07.2015 11:56 Tak na dobrą sprawę to ten tramwaj może bardziej zaszkodzić ZB niż jej pomóc. Jeśli zbudują tramwaj to zapewne zlikwidują połowę linii autobusowych, których i tak jest tu mało. Poza tym większość osób będzie chciała się dostać do metra na Kondratowicza, więc jeśli będzie tramwaj, to trzeba będzie zrobić dwie przesiadki, najpierw z autobusu do tramwaju, a potem z tramwaju do metra. Natomiast jazda bezpośrednio tramwajem do centrum nie będzie opłacać się czasowo. Na ZB powinna iść II linia metra!!! Decyzja miasta o ostatniej stacji metra na Bródnie to porażka. Rada dzielnicy powinna teraz walczyć o to, aby w miejscu rezerwy pod TOG zbudować dwupasmową kolizyjną drogę ze światłami, która usprawniła by bardzo komunikację na ZB. |
# Marco 08.07.2015 12:31 |
|
#Go%u015B%u0107 napisał(a) 08.07.2015 12:05 II linia metra powinna biec do nas, tramwaj spowoduje tylko zabranie autobusów co całkowicie nie ma sensu. http://www.petycjeonline.com/ zmiana_kocowej_stacji_ii_linii_metra przeczytaj, jeżeli się zgadzasz podpisz, dzięki za glos. Podpisałem, chociaż nie wierzę, że ta petycja poruszy ten beton w ratuszu na placu bankowym. |
# Go%u015B%u0107 08.07.2015 12:35 |
|
Odpowiednia ilość głosów potrafi skruszyć mur i wytworzyć odpowiednią falę rezonansową ;)
#Marco napisał(a) 08.07.2015 12:31 Podpisałem, chociaż nie wierzę, że ta petycja poruszy ten beton w ratuszu na placu bankowym. |
# Taltos2 08.07.2015 13:07 |
|
Do marco:
oddanie stacji metra przy Ratuszu Targówka I TAK ograniczy liczbę autobusów do centrum, na pewno skrócenie E-7 do tej stacji (za to być może od Regat) i pewnie rozrzedzenie rozkładu 527. Po to w końcu budują metro, żeby ludzie nim jeździli... Trzeba więc zapewnić sprawny dojazd do tej stacji, a tramwaj na wydzielonym torowisku nie stoi w korku. PS. Ideałem byłąby stacja metra Lewandów (koszt budowy taki sam jak stacji Rembielińska), a bonusem miejsce na P&R, ale tu już chyba "po ptakach" |
# babunia 08.07.2015 15:47 |
|
gość - to wiejski sloikowy filozof
|
# trochę historii i geografii 08.07.2015 16:32 |
|
.pytanie:
A właśnie jak to jest? Tarchomin jest poddzielnicą Białołęki a Nowodwory poddzielnicą Tarchomina? czy obie te poddzielnice są Białołęki. .odpowiedź: Wiśniewo jest dzielnicą błędnie nazwaną przez przyjezdnych z tamtego kraju białołęką. Wszak na Wiśniewie znajduje się Pałac Główny stanowiący siedzibę dzielnicy. Przyjezdni, uczcie się geografii Warszawy i Polski i prawidłowo nadawajcie nasze rodzime nazwy. Z perspektywy tamtego kraju Wiśniewo, Dąbrówka, Choszczówka, Tarchomin, Płudy, Żerań zlewają się w Białą Łąkę. |
# fider 08.07.2015 19:12 |
|
W ciągu roku na mojej ulicy pojawiło się 60 domów tzw."bliźniaków" co daje 120 nowych rodzin. Przeciętna rodzina ma 4 osoby, 2 dorosłych i 2 dzieci. To jest 480 nowych mieszkańców! Nie wszyscy mają samochód, więc będą musieli jeździć komunikacją miejską. Wychodzi, że z jednej ulicy będzie 300 dodatkowych pasażerów, a Rada miasta ma to wszystko głęboko w poważaniu.
|
# Mieszkaniec ZB 08.07.2015 22:17 |
|
Rzetelność tego artykułu, jest taka sama jak program Wyborczy Waldemara R i Agnieszki Borowskiej gdzie mówią jasno w swoich ulotkach że będzie metro. Platformerscy poplecznicy elit mokotowskich.
|
# El'Jot 14.07.2015 13:33 |
|
Mieszkańcy starych (obszczanych) dzielnic Warszawy maja kompleks Białołęki. Miejsca gdzie mieszka się wygodnie, w domach, mieszkaniach z ogródkami... Gdzie jest cicho, gdzie sąsiadem nie jest alkoholik... No cóż, jako warszawianka z urodzenia nie dziele ludzi na "słoiki" i "nie-słoiki"... bowiem już od ok 16 roku życia nie przyznawałam się w Polsce że jestem z Warszawy.... bo to do dziś jest WSTYD!
|
# Wars 14.07.2015 15:35 |
|
#El'Jot napisał(a) 14.07.2015 13:33 a to jest już naprawdę przerażające, żeby warszawiacy musieli w własnym mieście udawać przyjezdnych...Mieszkańcy starych (obszczanych) dzielnic Warszawy maja kompleks Białołęki. Miejsca gdzie mieszka się wygodnie, w domach, mieszkaniach z ogródkami... Gdzie jest cicho, gdzie sąsiadem nie jest alkoholik... No cóż, jako warszawianka z urodzenia nie dziele ludzi na "słoiki" i "nie-słoiki"... bowiem już od ok 16 roku życia nie przyznawałam się w Polsce że jestem z Warszawy.... bo to do dziś jest WSTYD! każda dzielnica ma swoje wady i zalety i skończmy tę dyskusję o wyższości świąt Bożego Narodzenia Od Wielkanocy. |
# gość 15.07.2015 12:22 |
|
#trochę historii i geografii napisał(a) 08.07.2015 16:32 .pytanie: A właśnie jak to jest? Tarchomin jest poddzielnicą Białołęki a Nowodwory poddzielnicą Tarchomina? czy obie te poddzielnice są Białołęki. .odpowiedź: Wiśniewo jest dzielnicą błędnie nazwaną przez przyjezdnych z tamtego kraju białołęką. Wszak na Wiśniewie znajduje się Pałac Główny stanowiący siedzibę dzielnicy. Przyjezdni, uczcie się geografii Warszawy i Polski i prawidłowo nadawajcie nasze rodzime nazwy. Z perspektywy tamtego kraju Wiśniewo, Dąbrówka, Choszczówka, Tarchomin, Płudy, Żerań zlewają się w Białą Łąkę. to jest sedno sprawy. |
# Lew II 03.11.2015 12:59 |
|
będzie tramwaj do os. Derby... za 15 lat...
Brawo p. Roszak!!! |
# wyborca 03.11.2015 13:14 |
|
Źródło dla zainteresowanych http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34862,19129114,komunikacja-w-warszawie-ratusz-stawia-na-tramwaje-znamy-liste.html
PO raz kolejny Białołęka została olana przez HGW i jej dwór. Wiecie ile opóźnienia będzie miała budowa tramwaju na Tarchomin, z Żerania? 20 LAT!! Podejście do komunikacji ZB to już w ogóle kpina. Metro: NIE, autobusy: na razie NIE, tramwaj: za 15 lat! Bhawo HGW, na pewno Białołęka poprze cie w referendum! |
# tramwajarze 03.11.2015 13:36 |
|
Panie Tumasz a tam na ZB pan nie zablokuje budowy tramwaju??
:-) |
tarantula01 04.11.2015 00:39 |
|
Gdy w dokumentacji będą błędy, to z pewnością będę je wytykał odpowiednio wcześnie, jak to miało miejsce w przypadku tramwaju na Tarchomin. Ja na swojej stronie mam parę pism - kwiatków autorstwa urzędników wysokiego szczebla z ZTMu. Wystarczy poszukać - na forach je już linkowałem. Oczywiście urzędnikom wygodnie jest mówić, że mieszkańcy, że Tumasz, ze deszcz, śnieg uniemożliwia inwestycję, bo tymi "argumentami" łatwo przykrywają swoją niekompetencję.
Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
tarantula01 04.11.2015 00:39 |
|
Gdy w dokumentacji będą błędy, to z pewnością będę je wytykał odpowiednio wcześnie, jak to miało miejsce w przypadku tramwaju na Tarchomin. Ja na swojej stronie mam parę pism - kwiatków autorstwa urzędników wysokiego szczebla z ZTMu. Wystarczy poszukać - na forach je już linkowałem. Oczywiście urzędnikom wygodnie jest mówić, że mieszkańcy, że Tumasz, ze deszcz, śnieg uniemożliwia inwestycję, bo tymi "argumentami" łatwo przykrywają swoją niekompetencję.
Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
# kolega z wawkomu 04.11.2015 04:16 |
|
wytykaj i blokuj kompetentny specjalisto od siedmiu boleści (przyganiał kocioł garnkowi niekompetencje)
|
# Lew II 04.11.2015 08:12 |
|
jak są błędy to trzeba je zgłaszać, nie ma co się czepiać
|
LINKI SPONSOROWANE