REKLAMA

Białołęka

komunikacja »

 

Z20 do końca roku, a potem?

  17 października 2012

alt='Z20 do końca roku, a potem?'
warszawa.wikia.pl

...a potem zapewne zostanie. Linia zastępcza, utworzona na czas nieprzejezdności Mochtyńskiej, cieszy się taką popularnością, że ZTM poważnie bierze pod uwagę jej pozostawienie.

REKLAMA

Przypomnijmy - Mochtyńską zamknięto w czerwcu, na czas budowy kanalizacji. Zapowiadany koniec tej inwestycji to grudzień tego roku. W związku z zamknięciem ulicy, kursującą nią dotychczas linię 120 skierowano na objazd, a na odcinku Olesin - Żerań uruchomiono linię Z20.

Ta zastępcza linia, jak wykazały pomiary Zarządu Transportu Miejskiego, cieszy się na tyle dużą popularnością - zwłaszcza w godzinach szczytu - że po otwarciu Mochtyńskiej autobusy prawdopodobnie pozostaną na tej trasie. Tak jak obecnie, mają rozpoczynać trasę na pętli Olesin, a dalej jechać ulicą Kobiałka przez most nad Kanałem Żerańskim do Płochocińskiej, do przystanku kolejowego Warszawa-Żerań, gdzie będzie można przesiąść się do pociągów SKM S3 i S9 oraz Kolei Mazowieckich i dalej do Modlińskiej.

Linia ma kursować w dni powszednie, w porannym i popołudniowym szczycie. Taki jest plan, który popierają m.in. władze dzielnicy. ZTM jednak nie podjął jeszcze ostatecznej decyzji.

(wt)

 

REKLAMA

Czytaj na ten temat

Komentarze (9)

# niet

17.10.2012 11:58

nie ma nad czym dumać.
szkoda że nad weekendami się nie zastanawiają. choćby 1 na godzinę...
można by zamiast 4 x 120 na godzinę plus 3 x Z20, puścić 2x 120 i 2xZ20 na godzinę nie rezygnując z weekendów!!

# niet

17.10.2012 12:00

tylko nie świrujcie ze skracaniem!!! niech jeździ jak jeździło do pętli na Żerań FSO!!

# opl

17.10.2012 12:32

Bardzo przydatna dla tych, którzy jeżdżą do pracy/szkoły w weekend a w tygodniu np na 12 i wracają o 21-22... Siedemsetek coraz mniej, jak tak dalej pójdzie to tylko samochód zostaje jako realna komunikacja. Niby dobrze, że autobus zostaje, bo ludzie skorzystają - niestety ja się nie łapię na te przejazdy.
Ale chyba nie skrócą jej tak, żeby zawracała przy PKP? Wydaje mi się to nierealne.

REKLAMA

# qal

17.10.2012 13:06

ale przecież SKM S3 i S9 oraz Kolei Mazowieckich prawie się nie zatrzymują na żeraniu.moim zdaniem puścić linię od razu do metra wilanowska:)

# Zubek

18.10.2012 08:27

Zlikwidować 120 a zostawić Z20,- proste.

# mieszko

18.10.2012 14:00

Tak, Zubek, zlikwidować wszystkie linie i wszystkie autobusy puścić na Regaty!

REKLAMA

# Mieszko I Plątonogi

18.10.2012 14:17

albo zlikwidować Regaty!

# kjh

19.10.2012 13:50

Bez przesady - 120 jest jedyną linią dla wielu rejonów Zielonej, więc likwidacja nie wchodzi w grę. Z tego samego powodu nie jest to linia do szybkiej komunikacji z resztą miasta, chyba że ktoś chce pozwiedzać Białołękę. Nikt nie mówi o tym, żeby na Regaty(w tym również do szkoły na Kobiałce) dać 10 linii, ale może chociaż 1 jeżdżącą 7 dni w tygodniu, o każdej porze. W weekendy może być co 30 min, ale niech będzie jakaś komunikacja. Albo chociaż te mini autobusy, które wyglądają jak zabawki....

# wyborca

23.10.2012 16:18

Na Marymont, bo i tak większość pasażerów wysiada na Konwaliowej, aby dojechać do metra.

REKLAMA

więcej na forum

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Najchętniej czytane na TuBiałołęka

Misz@masz

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

REKLAMA

REKLAMA