REKLAMA

Białołęka

komunikacja »

 

Z20 do końca roku, a potem?

  17 października 2012

alt='Z20 do końca roku, a potem?'
warszawa.wikia.pl

...a potem zapewne zostanie. Linia zastępcza, utworzona na czas nieprzejezdności Mochtyńskiej, cieszy się taką popularnością, że ZTM poważnie bierze pod uwagę jej pozostawienie.

REKLAMA

Przypomnijmy - Mochtyńską zamknięto w czerwcu, na czas budowy kanalizacji. Zapowiadany koniec tej inwestycji to grudzień tego roku. W związku z zamknięciem ulicy, kursującą nią dotychczas linię 120 skierowano na objazd, a na odcinku Olesin - Żerań uruchomiono linię Z20.

Ta zastępcza linia, jak wykazały pomiary Zarządu Transportu Miejskiego, cieszy się na tyle dużą popularnością - zwłaszcza w godzinach szczytu - że po otwarciu Mochtyńskiej autobusy prawdopodobnie pozostaną na tej trasie. Tak jak obecnie, mają rozpoczynać trasę na pętli Olesin, a dalej jechać ulicą Kobiałka przez most nad Kanałem Żerańskim do Płochocińskiej, do przystanku kolejowego Warszawa-Żerań, gdzie będzie można przesiąść się do pociągów SKM S3 i S9 oraz Kolei Mazowieckich i dalej do Modlińskiej.

Linia ma kursować w dni powszednie, w porannym i popołudniowym szczycie. Taki jest plan, który popierają m.in. władze dzielnicy. ZTM jednak nie podjął jeszcze ostatecznej decyzji.

(wt)

 

REKLAMA

Czytaj na ten temat

Komentarze (9)

# niet

17.10.2012 11:58

nie ma nad czym dumać.
szkoda że nad weekendami się nie zastanawiają. choćby 1 na godzinę...
można by zamiast 4 x 120 na godzinę plus 3 x Z20, puścić 2x 120 i 2xZ20 na godzinę nie rezygnując z weekendów!!

# niet

17.10.2012 12:00

tylko nie świrujcie ze skracaniem!!! niech jeździ jak jeździło do pętli na Żerań FSO!!

# opl

17.10.2012 12:32

Bardzo przydatna dla tych, którzy jeżdżą do pracy/szkoły w weekend a w tygodniu np na 12 i wracają o 21-22... Siedemsetek coraz mniej, jak tak dalej pójdzie to tylko samochód zostaje jako realna komunikacja. Niby dobrze, że autobus zostaje, bo ludzie skorzystają - niestety ja się nie łapię na te przejazdy.
Ale chyba nie skrócą jej tak, żeby zawracała przy PKP? Wydaje mi się to nierealne.

REKLAMA

# qal

17.10.2012 13:06

ale przecież SKM S3 i S9 oraz Kolei Mazowieckich prawie się nie zatrzymują na żeraniu.moim zdaniem puścić linię od razu do metra wilanowska:)

# Zubek

18.10.2012 08:27

Zlikwidować 120 a zostawić Z20,- proste.

# mieszko

18.10.2012 14:00

Tak, Zubek, zlikwidować wszystkie linie i wszystkie autobusy puścić na Regaty!

REKLAMA

# Mieszko I Plątonogi

18.10.2012 14:17

albo zlikwidować Regaty!

# kjh

19.10.2012 13:50

Bez przesady - 120 jest jedyną linią dla wielu rejonów Zielonej, więc likwidacja nie wchodzi w grę. Z tego samego powodu nie jest to linia do szybkiej komunikacji z resztą miasta, chyba że ktoś chce pozwiedzać Białołękę. Nikt nie mówi o tym, żeby na Regaty(w tym również do szkoły na Kobiałce) dać 10 linii, ale może chociaż 1 jeżdżącą 7 dni w tygodniu, o każdej porze. W weekendy może być co 30 min, ale niech będzie jakaś komunikacja. Albo chociaż te mini autobusy, które wyglądają jak zabawki....

# wyborca

23.10.2012 16:18

Na Marymont, bo i tak większość pasażerów wysiada na Konwaliowej, aby dojechać do metra.

REKLAMA

więcej na forum

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Kup bilet

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

City Break
City Break

Najchętniej czytane na TuBiałołęka

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

Butelki dla dzieci Kambukka
Kambukka Reno

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe