REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Inwestycje

P+R Bródno - zmniejszony bazar, na dachu skatepark
REKLAMA

źródło: Facebook / Innebo Architects


REKLAMA

P+R Bródno - zmniejszony bazar, na dachu skatepark

To będzie bez wątpienia najdziwniejszy parking w Warszawie. 24 listopada poznaliśmy pierwsze detale dotyczące garażu planowanego obok stacji metra.

REKLAMA

24 listopada architekci z pracowni Innebo zaprezentowali koncepcję parkingu P+R planowanego w sąsiedztwie skrzyżowania ulicy Rembielińskiej z Kondratowicza. Będzie on przeznaczony oczywiście dla kierowców z Białołęki i podwarszawskich miejscowości, chcących pozostawić auto przy stacji Bródno i przesiąść się do metra. Będzie to wygodne rozwiązanie m.in. dla osób dojeżdżających do wieżowców w rejonie stacji Rondo ONZ i Rondo Daszyńskiego.



REKLAMA

P+R Bródno - gdzie powstanie?

- Wykonawca koncepcji parkingu proponuje dwa budynki połączone podziemnym przejazdem, w których będzie łącznie 475 miejsc postojowych, w tym m.in. miejsca dla pojazdów osób niepełnosprawnych i punkty do ładowania aut elektrycznych - informuje warszawski ratusz. - Projektanci zadbali też o potrzeby rowerzystów, planując 116 miejsc dla rowerów.

Na dachach obu budynków planowane jest zasadzenie roślin, dzięki czemu mogłaby powstać strefa odpoczynku dla mieszkańców. Dodatkowo, na dachu budynku A mają być zamontowane panele słoneczne, a na budynku B proponowane są skatepark i siłownia plenerowa typu "street workout".



REKLAMA

Bazar przy Kondratowicza

Gdy pojawiły się pierwsze informacje o budowie obok kościoła św. Włodzimierza parkingu, wielu mieszkańców Bródna zaczęło pytać o losy bazaru. Dziś wiemy już, że zachowana zostanie część targowiska o powierzchni 2500 m2. Zapisy w planie zagospodarowania przestrzennego sprawiają, że bezpośrednio przy wyjściu z metra będzie nie parking, ale bazar - odwrotnie, niż podpowiada logika projektowania miasta.

(dg)


  • Poleć
  • Polub Tu Targówek
  • Udostępnij

P+R Bródno - zmniejszony bazar, na dachu skatepark

źródło: Facebook / Innebo Architects


P+R Bródno - zmniejszony bazar, na dachu skatepark

źródło: Facebook / Innebo Architects


P+R Bródno - zmniejszony bazar, na dachu skatepark

źródło: Facebook / Innebo Architects






24.11.2020 20:50 #100krotka
Nikt przy zdrowych zmysłach z Bialoleki na Bródno wyjeżdżał nie będzie...
25.11.2020 10:38 #nusia
Serio? obok park bródnowski, ze skate parkiem, basenami i zielenią a oni obok chcą na dachu budować. Niech ich ktoś uświadomi, bo może okolicznej infrastruktury nie oglądali.
25.11.2020 11:33 #licznik
te 2500m2 zawiera w sobie także parking powierzchni handlowej będzie mniej niż 2000m2
25.11.2020 13:19 #mtirala
Mieszkam w Białołęce, parking P+R to nonsens. Jest mnóstwo innych ważniejszych i sensowniejszych inwestycji, chociażby tramwaj z ZB do stacji Kondratowicza.

W-wa się rozrosła. Owszem, w latach 60 Bródno było peryferiami, dziś jest to "niedalekie" centrum. Zachęcanie kierowców do wjeżdżania na Bródno zakorkowaną w godzinach szczuty Rembielińską to bardzo zły pomysł. Nie rozwiąże też żadnego problemu - nadal TT będzie zakorkowana przez tych, którzy nie mają sensownej altrnatywy na dostanie sie do W-wy - czy to z przedmieść, czy całej północno wschodniej części aglomeracji warszawskiej

Gigantyczny P+R i hub komunikacyjny powinnny być w ok. ronda Małej Brzozy (Głębocka przy Lidlu) - tam tysiące ludzi jadących TT - czy to zpodmiejskim biorkomem, czy to prywatnymi samochodami mogłoby przesiąść się do miejskiego zbiorkomu. Tam też powinna byc ostatnia stacja metra, no ale jej nie będzie, bo decydenci oraz mieszkańcy Bródna uważali, że miasto W-wa kończy się na TT. Od 50 lat już nie.
26.11.2020 21:04 #Zbig
Zostawcie koniecznie bazarek.
REKLAMA
28.11.2020 21:22 #Tadeusz
W centrum Bródna parking P+R!!!??? to kompletne nieporozumienie!
To propozycja zupełnie oderwana od lokalnej sieci komunikacyjnej i potrzeb mieszkańców.

Taki parking proszę wybudować na wolnych terenach między ul. Marywilską a torami PKP - przy istniejącym węźle komunikacyjnym: TT-PKP-MZA. Łatwy zjazd z TT i przesiadka do Szybkiej Kolei Miejskiej.

Nb. w przyszłości zapewne do tego węzła zostanie przedłużona o jeden przystanek (od C21) linia metra. Bo to jest logiczne.
29.11.2020 22:56 #BiałołękaToNieWawa
Niektórzy mówią o zakorkowanej Rembielińskiej, a zapomnieli, że po pierwsze: główna ulica na Bródnie (Kondratowicza) zamknięta, po drugie na czas budowy metra tramwaje na ulicy Rembielińskiej przez czujkę tramwaje wstrzymują ruch na dłużej na ulicy Bartniczej, dokładnie mówiąc. Nikogo nie interesuje wasze bezludzie o nazwie Białołęka czy coś, nie musicie tu przyjeżdżać i nikt was tu nie chce, nikomu nie robicie łaski, płacząc w necie. Na Białołęce nawet nie macie porządnej linii tramwajowej, a co niektórym metro się marzyło i pewnie kończyło na działkach na Głębockiej ha. Nikogo nie obchodzi co jest w Parku Bródnowskim każda taka inicjatywa jest dobra z tym parkiem na dachu bo młodzież nie będzie siedzieć w domu na telefonach czy komputerach, a dwa jeden nie pomieści wszystkich, wyjdźcie w domu i zobaczcie jaki mały jest w parku bródnowskim. Desperaci płaczą, a karawana jedzie dalej. Dobry pomysł.
01.12.2020 07:35 #Marek Lech
Umieszczanie parkingu dla mieszkańców Białołęki w tym miejscu jest błędem. Parking powinien być na osi ulicy Głębockiej, która wyprowadza znaczną część ruchu samochodowego z Białołęki. Kondratowicza ma być po odtworzeniu zawężona i spowolniona.
Absurdalny wydaje się pomysł budowy obiektów sportowych na dachu parkingu. Tuż obok jest wielki park, gdzie takie obiekty są lub właśnie powstają.
Jestem przeciwnikiem ograniczania powierzchni bazarku. Wymaga on niewątpliwie przebudowy, szerszych przejść między budkami. A to wymaga miejsca.

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (tj. adresu IP, który zapisze się automatycznie) przez Echo Media Plus sp. z o.o. z siedzibą w Legionowie, ul. Wspólna 3.
Niniejsza zgoda jest warunkiem koniecznym do skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Dane osobowe są przetwarzane w sposób zapewniający ich bezpieczeństwo i poufność. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się mailowo pod adresem poczty elektronicznej: rodo@gazetaecho.pl.
Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie celu ich podania, tj. skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl.
W tym wypadku nie jest możliwe wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych w postaci adresu IP.
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

komentarz: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 



REKLAMA

REKLAMA
REKLAMA

REKLAMA
REKLAMA


więcej
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Wyprzedaż -55%!
REKLAMA

Najczęściej czytane

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Nowości do -45%
REKLAMA

Najnowsze wydanie

REKLAMA
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
REKLAMA
REKLAMA