Targówek

47/1721 




24.11.2020 20:50
#100krotka
Nikt przy zdrowych zmysłach z Bialoleki na Bródno wyjeżdżał nie będzie...
25.11.2020 10:38
#nusia
Serio? obok park bródnowski, ze skate parkiem, basenami i zielenią a oni obok chcą na dachu budować. Niech ich ktoś uświadomi, bo może okolicznej infrastruktury nie oglądali.
25.11.2020 11:33
#licznik
te 2500m2 zawiera w sobie także parking powierzchni handlowej będzie mniej niż 2000m2
25.11.2020 13:19
#mtirala
Mieszkam w Białołęce, parking P+R to nonsens. Jest mnóstwo innych ważniejszych i sensowniejszych inwestycji, chociażby tramwaj z ZB do stacji Kondratowicza.
W-wa się rozrosła. Owszem, w latach 60 Bródno było peryferiami, dziś jest to "niedalekie" centrum. Zachęcanie kierowców do wjeżdżania na Bródno zakorkowaną w godzinach szczuty Rembielińską to bardzo zły pomysł. Nie rozwiąże też żadnego problemu - nadal TT będzie zakorkowana przez tych, którzy nie mają sensownej altrnatywy na dostanie sie do W-wy - czy to z przedmieść, czy całej północno wschodniej części aglomeracji warszawskiej
Gigantyczny P+R i hub komunikacyjny powinnny być w ok. ronda Małej Brzozy (Głębocka przy Lidlu) - tam tysiące ludzi jadących TT - czy to zpodmiejskim biorkomem, czy to prywatnymi samochodami mogłoby przesiąść się do miejskiego zbiorkomu. Tam też powinna byc ostatnia stacja metra, no ale jej nie będzie, bo decydenci oraz mieszkańcy Bródna uważali, że miasto W-wa kończy się na TT. Od 50 lat już nie.
W-wa się rozrosła. Owszem, w latach 60 Bródno było peryferiami, dziś jest to "niedalekie" centrum. Zachęcanie kierowców do wjeżdżania na Bródno zakorkowaną w godzinach szczuty Rembielińską to bardzo zły pomysł. Nie rozwiąże też żadnego problemu - nadal TT będzie zakorkowana przez tych, którzy nie mają sensownej altrnatywy na dostanie sie do W-wy - czy to z przedmieść, czy całej północno wschodniej części aglomeracji warszawskiej
Gigantyczny P+R i hub komunikacyjny powinnny być w ok. ronda Małej Brzozy (Głębocka przy Lidlu) - tam tysiące ludzi jadących TT - czy to zpodmiejskim biorkomem, czy to prywatnymi samochodami mogłoby przesiąść się do miejskiego zbiorkomu. Tam też powinna byc ostatnia stacja metra, no ale jej nie będzie, bo decydenci oraz mieszkańcy Bródna uważali, że miasto W-wa kończy się na TT. Od 50 lat już nie.
26.11.2020 21:04
#Zbig
Zostawcie koniecznie bazarek.
REKLAMA
28.11.2020 21:22
#Tadeusz
W centrum Bródna parking P+R!!!??? to kompletne nieporozumienie!
To propozycja zupełnie oderwana od lokalnej sieci komunikacyjnej i potrzeb mieszkańców.
Taki parking proszę wybudować na wolnych terenach między ul. Marywilską a torami PKP - przy istniejącym węźle komunikacyjnym: TT-PKP-MZA. Łatwy zjazd z TT i przesiadka do Szybkiej Kolei Miejskiej.
Nb. w przyszłości zapewne do tego węzła zostanie przedłużona o jeden przystanek (od C21) linia metra. Bo to jest logiczne.
To propozycja zupełnie oderwana od lokalnej sieci komunikacyjnej i potrzeb mieszkańców.
Taki parking proszę wybudować na wolnych terenach między ul. Marywilską a torami PKP - przy istniejącym węźle komunikacyjnym: TT-PKP-MZA. Łatwy zjazd z TT i przesiadka do Szybkiej Kolei Miejskiej.
Nb. w przyszłości zapewne do tego węzła zostanie przedłużona o jeden przystanek (od C21) linia metra. Bo to jest logiczne.
29.11.2020 22:56
#BiałołękaToNieWawa
Niektórzy mówią o zakorkowanej Rembielińskiej, a zapomnieli, że po pierwsze: główna ulica na Bródnie (Kondratowicza) zamknięta, po drugie na czas budowy metra tramwaje na ulicy Rembielińskiej przez czujkę tramwaje wstrzymują ruch na dłużej na ulicy Bartniczej, dokładnie mówiąc. Nikogo nie interesuje wasze bezludzie o nazwie Białołęka czy coś, nie musicie tu przyjeżdżać i nikt was tu nie chce, nikomu nie robicie łaski, płacząc w necie. Na Białołęce nawet nie macie porządnej linii tramwajowej, a co niektórym metro się marzyło i pewnie kończyło na działkach na Głębockiej ha. Nikogo nie obchodzi co jest w Parku Bródnowskim każda taka inicjatywa jest dobra z tym parkiem na dachu bo młodzież nie będzie siedzieć w domu na telefonach czy komputerach, a dwa jeden nie pomieści wszystkich, wyjdźcie w domu i zobaczcie jaki mały jest w parku bródnowskim. Desperaci płaczą, a karawana jedzie dalej. Dobry pomysł.
01.12.2020 07:35
#Marek Lech
Umieszczanie parkingu dla mieszkańców Białołęki w tym miejscu jest błędem. Parking powinien być na osi ulicy Głębockiej, która wyprowadza znaczną część ruchu samochodowego z Białołęki. Kondratowicza ma być po odtworzeniu zawężona i spowolniona.
Absurdalny wydaje się pomysł budowy obiektów sportowych na dachu parkingu. Tuż obok jest wielki park, gdzie takie obiekty są lub właśnie powstają.
Jestem przeciwnikiem ograniczania powierzchni bazarku. Wymaga on niewątpliwie przebudowy, szerszych przejść między budkami. A to wymaga miejsca.
Absurdalny wydaje się pomysł budowy obiektów sportowych na dachu parkingu. Tuż obok jest wielki park, gdzie takie obiekty są lub właśnie powstają.
Jestem przeciwnikiem ograniczania powierzchni bazarku. Wymaga on niewątpliwie przebudowy, szerszych przejść między budkami. A to wymaga miejsca.
Dodaj wpis