REKLAMA

Wawer

artykuł sponsorowany »

Nowa lokalizacja, nowe wnętrze, cyfrowe rozwiązania i świetna obsługa. Oddział PKO Banku Polskiego w Wawrze zaprasza

  wczoraj

alt='Nowa lokalizacja, nowe wnętrze, cyfrowe rozwiązania i świetna obsługa. Oddział PKO Banku Polskiego w Wawrze zaprasza'

Oddział 60 PKO Banku Polskiego w warszawskiej dzielnicy Wawer działa od 23 lat. Od czerwca klienci mogą z niego korzystać w nowej siedzibie przy ul. Żegańskiej 15 w nowo wybudowanym budynku i w nowoczesnej, cyfrowej przestrzeni. Zmienił się adres, a przy okazji wnętrze i rozwiązania, jakie są dostępne w placówce.

REKLAMA

- Wierzymy, że nowy oddział z nowoczesnym wnętrzem, zlokalizowany w nowo wybudowanym obiekcie, będzie równie interesujący zarówno dla dotychczasowych, jak i nowych klientów. Będą mogli oni załatwiać wszelkie bankowe sprawy w komfortowych warunkach, korzystając z pomocy naszych profesjonalnych, doświadczonych doradców. Doradcy służą pomocą klientom indywidulanym, a także klientom biznesowym. Od ponad 20 lat działamy w Wawrze obsługując klientów zarówno z rynku warszawskiego jak i lokalnego. Wieloletnia współpraca z każdym naszym klientem owocuje rosnącym zaufaniem. Nadal będziemy służyć pomocą i dbać o relacje tak, aby były one jak najlepsze i aby nasza praca owocowała pozyskiwaniem nowych klientów. Możemy poszczycić się tym, że jesteśmy od lat bankiem dla wielu pokoleń, spełniając oczekiwania a także dostarczając produkty i usługi odpowiadające rosnącym potrzebom - podkreśla Magdalena Szymczyk, dyrektor Oddziału 60 w Warszawie.

Stanowisko samoobsługowe w PKO Banku Polskim

Ważną częścią placówki przy ul. Żegańskiej jest stanowisko samoobsługowe, dzięki któremu klient samodzielnie bądź z pomocą doradcy zaloguje się do swojego konta w serwisie internetowym iPKO i sprawdzi m.in. saldo czy historię rachunku, a także zleci przelew. Doradcy wytłumaczą, jak korzystać z nowych technologii przy zachowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa. Klienci dopiero wdrażający się w obsługę takich urządzeń mogą skorzystać z asysty pracownika oddziału, który pomoże przeprowadzić transakcje skutecznie i bezpiecznie. Doradcy PKO Banku Polskiego zwracają szczególną uwagę na edukowanie i informowanie klientów o zasadach bezpiecznego bankowania oraz o zagrożeniach płynących z internetu czy od telefonicznych oszustów, dbając by dane i finanse klientów były jak najlepiej chronione.

- Nad przeniesieniem Oddziału 60 do nowej lokalizacji pracowaliśmy wiele miesięcy. Szukaliśmy miejsca atrakcyjnego dla naszych klientów i takie znaleźliśmy na Wawrze przy stacji kolejowej Warszawa Międzylesie w najbliższym sąsiedztwie Urzędu Dzielnicy Wawer oraz Centrum Handlowego Ferio. W nowym lokalu oferujemy naszym klientom przestronne pokoje spotkań pozwalające na rozmowy w przyjaznych, dyskretnych warunkach, stanowiska obsługi kasowej, stanowisko internetowe, nowoczesny kącik dla dzieci, a dla spragnionych oferujemy dostęp do stanowiska z kawą i ogólnie dostępną wodą do picia. Przy oddziale dostępne są bankomaty i wpłatomaty przez 24 godziny. Zarówno lokalizacja tego oddziału oraz jego nowoczesna aranżacja pozwalają naszym klientom na obsługę przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi, a pracownikom gwarantują przyjazne warunki pracy. Wierzę, że nowa lokalizacja oddziału 60 w Warszawie będzie ważnym miejscem dla naszych klientów na mapie Wawra - mówi Katarzyna Kowalik, menedżer w Departamencie Sieci i Wsparcia Sprzedaży PKO Banku Polskiego.

Wstąp do księgarni

Nowe, przestronne wnętrze Oddziału PKO Banku Polskiego przy Żegańskiej

Wnętrze oddziału jest przestronne, nowoczesne i przyjazne. Nie widać w nim tradycyjnych ulotek i plakatów - wszystkie najważniejsze informacje o bieżącym funkcjonowaniu oddziału czy ofercie dla klientów wyświetlane są na ogólnodostępnym ekranie. Udogodnieniem dla każdego rodzica jest kącik dla dzieci - to tutaj najmłodsi mogą zająć się zabawą i edukacją, podczas gdy ich opiekunowie załatwiają sprawy, z którymi przyszli.

Na miejscu funkcjonują dwa nowoczesne bankomaty z funkcją wpłat. Do dyspozycji klientów pozostaje 10 doradców, którzy pomogą klientom dobrać rozwiązania finansowe najlepiej odpowiadające ich potrzebom.

Przeniesienie i modernizacja oddziału wynikają ze zmieniających się potrzeb i preferencji klientów, którzy coraz częściej wybierają kanały zdalne (bankowość elektroniczną, aplikację mobilną oraz bankomaty i wpłatomaty) do kontaktu z bankiem. Obecnie wiele spraw bankowych można załatwić samodzielnie, bez wizyty w oddziale.

Liczba cyfrowych funkcji i usług systematycznie rośnie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim ich używanie jest proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Np. wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Sieć urządzeń banku to prawie 3 tys. bankomatów i ponad 1,3 tys. maszyn z funkcją wpłaty.

Właściciele PKO Konta dla Młodych mają darmowe konto, bezpłatne są również wypłaty i wpłaty gotówki ze wszystkich bankomatów PKO w kraju i wypłaty we wszystkich bankomatach na całym świecie. Karta płatnicza, BLIK, Apple Pay, Google Pay, a na zegarkach Garmin Pay i SwatchPay! - to tylko część możliwości, dzięki którym w wygodny i szybki sposób klienci mogą płacić za zakupy stacjonarne lub internetowe, a pieniądze od razu trafiają na konto odbiorcy. Klienci banku mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej oferowanych pod marką iPKO (bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce), jak również z aplikacji mobilnej IKO, którą można zainstalować w telefonie i korzystać z szerokiego wachlarza funkcji bankowych i płatniczych 24 godziny na dobę w dowolnym miejscu. Za pomocą IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę. Klienci mogą również skorzystać z usługi wideodoradcy, gdzie podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie. Każdy kto chce porozmawiać on-line z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych może to zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed komputerem.

REKLAMA

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy...

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Znajdź swoje wakacje

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuWawer

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

Misz@masz

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

REKLAMA

City Break
City Break

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Butelki dla dzieci Kambukka
Kambukka Reno

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe