REKLAMA

Puls Warszawy

różne

 

Jedyną miarą jest skuteczność

  21 marca 2007

Reklama dźwignią handlu. Jasna sprawa! Wiemy to my, nasza konkurencja i wszyscy dookoła. Pieniądze na reklamę jest łatwo wydać. Jak jednak zainwestować nawet niewielkie kwoty, aby to właśnie nasza reklama była skuteczna i przyniosła nam zysk?

REKLAMA

Musimy dotrzeć z naszą ofertą do jak największej liczby klientów. Jakie mamy możliwości? Billboardy są fajne, widoczne i skuteczne, ale bardzo drogie, a żeby kampania dała efekt, trzeba kupić ich co najmniej kilkadziesiąt. Można się rekla-mować wieszając ogłoszenia na słupach, ale to prędzej czy później dla każdego kończy się słonym mandatem.

Można rozpatrywać reklamę w dodatkach stołecznych prasy ogólnopolskiej, ale koszty takiej reklamy zdecydowanie nie są na każdą kieszeń. Poza tym, czy jest sens, żeby warsztat samochodowy lub fryzjer z Białołęki reklamował się na Ursy-nowie. Pozostają ulotki lub prasa lokalna. Te pierwsze są skuteczne. Nie ma jednak mowy o dotarciu do tej grupy ludzi, którzy nie patrząc, co dostają - wyrzucają je do kosza. Wadą ulotek jest także wysoka cena druku i roznoszenia. Te drugie z reguły proponują bardzo tanią reklamę. Jednak większość prasy lokalnej ma niski nakład i stosunkowo małą skuteczność. Czy jest zatem alternatywa?

Tak! Gazeta Bezpłatna "Echo", dostarczana bezpośrednio pod drzwi łączy skuteczność ulotek z niską ceną reklamy, a efekt ten dodatkowo wzmacnia dotarcie do tej grupy, która ulotek nie czyta, zaś chętnie sięga po gazetę lokalną.

Co nas wyróżnia? Po pierwsze nakłady gazet. Prawie każdy dom, każde miesz-kanie w bloku dostaje "Echo" pod drzwi. Tam, gdzie dotarcie pod drzwi nie jest możliwe (osiedla strzeżone, domofony i kraty na klatkach schodowych) zostawiamy egzemplarze na parterach. Montujemy w tym celu setki naszych firmowych stelaży. Coraz więcej gazet zostawiamy w euroskrzynkach pocztowych, systematycznie montowanych w blokach spółdzielczych i innych. Zdając sobie sprawę, że nikt nie jest w stanie dotrzeć w stu procentach do każdego domu czy mieszkania, uzupeł-niamy dystrybucję wykładając gazety w kilkudziesięciu stałych najczęściej odwie-dzanych punktach (np. urzędach i sklepach).

To, co wyróżnia "Echo" od innych tytułów prasy stołecznej i aglomeracyjnej, to dziennikarstwo lokalne. Nasze pismo - dzięki mutacjom - zajmuje się sprawami niewielkich obszarów: dzielnic, osiedli czy podwarszawskich miejscowości. Tematy-ka taka gwarantuje zainteresowanie ze strony czytelników, a co za tym idzie - za-dowolenie reklamodawców. Nasi dziennikarze czerpią tematy z licznych telefonów i listów do redakcji. Dobrym ich źródłem jest także forum na naszej stronie interne-towej.

Ceny reklam na naszych łamach są dostosowane do realiów rynkowych. Rów-nie skutecznie może zareklamować się mały salon fryzjerski, gabinet dentystyczny, jak i lokalna galeria handlowa. Naszymi klientami są zarówno firmy małe, jak i du-że koncerny. Podział "Echa" na wydania lokalne pozwala nam na współpracę zarówno z działającymi lokalnie małymi biurami czy sklepami, które interesuje reklama w jednym osiedlu, jak i wielkimi przedsiębiorstwami, które "sięgają" po wszystkich naszych czytelników.

Nasi handlowcy przyjeżdżają do klienta i każdorazowo przygotowują indywidu-alne wyceny oraz propozycje kampanii. Doświadczenia, którym dysponujemy, na-braliśmy przez 15 lat wydawania "Echa" we współpracy z Państwem. Wiemy, jaka powierzchnia i częstotliwość reklamy wystarczy dla warsztatu samochodowego, a jaka dla większego salonu meblowego. Nie będziemy namawiać kosmetyczki, by kupiła całą stronę ponieważ wiemy, że mały moduł lub ogłoszenie drobne, ale pow-tarzane w każdym wydaniu da o wiele większy efekt.

Przygotowanie projektu reklamy, który skutecznie przyciągnie wzrok klienta, jest wliczone w cenę.

Jeśli chcecie Państwo dowiedzieć się więcej na temat reklamy w naszych tytu-łach, proszę dzwonić. Odpowiemy na wszystkie pytania.

Telefon: (0-22) 614-58-03, 0-502-280-720.

 

REKLAMA

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy...

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Znajdź swoje wakacje

REKLAMA

Najnowsze informacje w Pulsie Warszawy

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

City Break
City Break

Najchętniej czytane w Pulsie Warszawy

Misz@masz

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Butelki dla dzieci Kambukka
Kambukka Reno

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy