REKLAMA
Legionowski poseł, a zarazem minister spraw wewnętrznych i administracji Mariusz Błaszczak, na 2019 rok zapowiada budowę wojskowego, czterooddziałowego szpitala z oddziałem ratunkowym w Legionowie. W tej sprawie prowadzi ponoć rozmowy z... ministrem Antonim Macierewiczem. To realne plany czy kolejne obietnice wyborcze?
Mieszkańcy osiedla Piaski w końcu doczekają się remontu peronu kolejowego.
Dobiega końca kapitalny remont ulicy Husarskiej. Mieszkańcy mogą liczyć na nowe chodniki, równą drogę, przybędzie także miejsc parkingowych.
Jak na drożdżach rośnie nowy budynek na rogu ul. Warszawskiej i Sobieskiego. Kto się do niego wprowadzi?
Uroczyste wmurowanie aktu erekcyjnego pod nową pływalnię na osiedlu Piaski już za nami. Kiedy skorzystamy z basenu?
W Łajskach tuż przy granicy z Legionowem już wkrótce może powstać spore osiedle mieszkaniowe. Stanie się tak w momencie, gdy działająca na przeszło 5-hektarowym gruncie wytwórnia asfaltu Polhild wygasi swoją produkcję i pozwoli deweloperom budować bloki.
W wakacje miała ruszyć budowa drugiego skrzydła DH Maxim w którym ma znaleźć się m.in. długo oczekiwane w Legionowie sześciosalowe kino. Dlaczego wciąż nie widać robotników?
Największa legionowska spółdzielnia stawia kolejne bloki. Na życzenie spółdzielców - jak przekonuje jej prezes.
Leroy Merlin Inwestycje sp. z o.o. stała się właścicielem ogromnego i bardzo atrakcyjnego terenu przy obwodnicy Jabłonny. Działkę o pow. 9,2 ha z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, który zezwala na budowę w tym miejscu ogromnych obiektów handlowych, firma nabyła od Polskiej Akademii Nauk za ponad 18 mln zł netto.
W wakacje podpisano umowę na modernizację ostatniego fragmentu drogi krajowej nr 61.
Wszystko wskazuje na to, że teren pomiędzy pocztą przy ul. Zwycięstwa a apartamentowcem Faktoria zyska już wkrótce nowe oblicze, nie tracąc zarazem tego dawnego, czyli sportowego charakteru.
Ponad 22 mln zł trafi do 24 mazowieckich gmin na budowę i modernizację lokalnych targowisk, a wśród nich znalazł się bazar w Legionowie. Na rewitalizację placu targowego położonego pomiędzy ulicami Sobieskiego, Piłsudskiego i Wysockiego otrzymaliśmy blisko milion złotych unijnego dofinansowania. Jak zmieni się legionowski targ?
Na atrakcyjnej działce położonej pomiędzy ulicami Sobieskiego i Wysockiego w Legionowie już wkrótce powstanie wybieg i plac zabaw dla czworonogów zwany "Psim rajem".
Galeria Północna sukcesywnie zdradza sekrety swojego otwarcia, które przewidziane jest na zakończenie lata. I chociaż szczegółowej daty jeszcze nie podano, znamy wstępne plany atrakcji czekających na pierwszych klientów galerii. Będą to warsztaty z konkursami, rabaty na nowe kolekcje, koncerty, pokazy i spotkania z celebrytami.
W czerwcu wystartowała jedna z najbardziej wyczekiwanych powiatowych inwestycji - budowa ronda na skrzyżowaniu Al. Róż i Al. Legionów w Legionowie.
Czy powstanie wiadukt drogowy nad torami kolejowymi w ciągu ulic gen. Bolesława Roi i Przemysłowej na legionowskim Bukowcu? Taką inwestycję na poważnie rozważają władze miasta w porozumieniu z kolejarzami. Czy są to realne plany, czy całkiem nowa "kiełbasa wyborcza" na zbliżające się za rok samorządowe wybory?
Kamienica przy Zegrzyńskiej 1 kupiona dwa lata temu za półtora miliona złotych przez urząd gminy - to nieodłączna część krajobrazu Jabłonny. Jak ją zagospodarować?
Łochów to niewielkie miasteczko w północno-wschodniej części Mazowsza, w którym PKP PLK wybuduje wiadukt, tunel i przejście dla pieszych. Zielonka w powiecie wołomińskim zyska od kolejowej spółki dwa przejścia podziemne dla pieszych, tunel oraz wiadukt. Podobnych przykładów można znaleźć więcej. Tymczasem w 55-tysięcznym Legionowie kolejarze sfinansowali na dobrą sprawę tylko jeden tunel. Kto pokpił sprawę?
Centrum ratownictwa czy raj dla żeglarzy? Trwa blisko dwuletni spór o wizję i kształt portów w Nieporęcie. Może się zdarzyć, że teren zostanie odebrany gminie i wróci do Skarbu Państwa.
Już od ponad roku Ciechanów i kilka mniejszych miejscowości w okolicy cieszą się z innowacyjnych kolejowych dworców wybudowanych w ciągu kilku miesięcy, za znacznie niższą cenę niż legionowski, a dodatkowo ich niewielki koszt eksploatacji opłaca kolejowa spółka. Dlaczego nie mogliśmy liczyć na podobną przychylność ze strony PKP?
LINKI SPONSOROWANE