Giną rachunki, infolinia nie odbiera
26 września 2008
- Jestem mieszkanką jednego z bloków przy Rembielińskiej. Od kilku tygodni mamy problem z telefonami stacjonarnymi. Telekomunikacja Polska S.A. od jakiegoś czasu w ogóle nie przysyła nam rachunków.
- O rachunkach nic nie wiadomo. Kiedy zdenerwowani próbowaliśmy ponownie połączyć się z operatorem, oka-zało się, że numer, na który dzwonimy - jest zablokowany - mówi wzburzona. - Wcale nie można się dodzwonić. Nie chcemy doprowadzić do sytuacji, że za parę miesięcy do-staniemy tak wysoki rachunek za telefon, że nie będzie można jednorazowo uiścić opłaty, ale jak skontaktować się z operatorem?
Sprawa nie jest łatwa. Jedyną formą kontaktu z TP S.A. jest infolinia. Jej pra-cownicy jedynie notują problem i przekazują go dalej. Nie da się inaczej.
Okazuje się, że podobne zwyczaje są w biurze prasowym. Nasz dziennikarz próbował kontaktować się z przedstawicielami TP S.A. Niestety i w stosunku do nas firma nie wywiązała się z obowiązku. Odpowiedzi na zadane pytania nie uzyska-liśmy, mimo usilnych starań. Okazało się, że nasza ciekawość zagubiła się gdzieś między notatkami. Każdy kolejny pracownik, z którym rozmawialiśmy, po raz pierwszy słyszał o sprawie, oczywiście obiecując szybkie jej wyjaśnienie. Starania te jednak spełzły na niczym. W jaki sposób firma funkcjonuje, skoro giną zarówno rachunki, jak i pytania dziennikarzy?
Będziemy nadal starali się wyjaśnić tę sprawę.
Agnieszka Pająk-Czech