Galeria podsumowuje rok. "10 milionów klientów"
18 stycznia 2019
Według naszych czytelników w centrum handlowym przy Światowida jest "przyjemnie, bo pusto". Według właściciela liczba klientów jest bardzo duża i wciąż rośnie.
W 2017 roku na Tarchominie, zaledwie trzy przystanki tramwajowe z Bielan, powstało pierwsze w tej części Warszawy duże centrum handlowe - Galeria Północna. Wiosną zyska ono poważną konkurencję w postaci Galerii Młociny, powstającej tuż obok stacji metra i pętli tramwajowej. Ogromny budynek ma 75 tys. m2 powierzchni handlowo-usługowej, z czego ponad 90% jest już wynajęte. W centrum handlowym znajdzie się 220 sklepów i punktów usługowych, prawie 50 restauracji i kawiarni, kino-multipleks, centrum medyczne, klub fitness i ponad 2000 miejsc parkingowych. Wśród czytelników z Tarchomina pojawiają się opinie, że to "gwóźdź do trumny dla Północnej".
- Już bardziej opustoszała nie będzie - pisze pan Robert. - Można by samochodem po niej jeździć. Aż dziw, jakim cudem tam się w ogóle sklepy utrzymują.
A jednak się kręci
Tymczasem według danych GTC od dnia otwarcia Galerię Północną odwiedzało średnio 750 tysięcy klientów miesięcznie, przy czym największa liczba gości przypada na grudzień i wynosi prawie milion. "To tak, jakby każdy z mieszkańców Białołęki odwiedził Galerię Północną ponad 130 razy" - wylicza właściciel.
- 2018 rok zamknęliśmy liczbą prawie 10 milionów gości - podsumowuje Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej. - Znakomite wyniki pozytywnie przekładają się na obroty najemców, a to dla nas szczególny powód do zadowolenia. Popularność centrum wyszła już poza granice Warszawy. Praktycznie każde wydarzenie w Galerii Północnej cieszy się dużym powodzeniem. To pokazuje doskonały potencjał do dalszego rozwoju i realizacji naszych planów na ten rok.
Czas na Mango
W okresie Bożego Narodzenia w Galerii Północnej otwarto kilka nowych sklepów: Kocca, Saffiano, My Shop, Mayai Enel-Med. W ciągu ostatniego roku pojawiły się też salony firmy Apeks i największy w Polsce Recman, a także sklep z ubrankami dla chłopców Jankes i pasmanteria Szpileczka. Na początku tego roku w Galerii Północnej zostanie otwarty sklep popularnej sieci odzieżowej Mango.
- Nie zwalniamy tempa i już od stycznia ruszamy z kolejnymi ciekawymi projektami - zapowiada dyrektor marketingu Emilia Szkudlarek. - Wtorkowe teatrzyki dla dzieci uzupełnią spotkania teatralne dla dorosłych, organizowane w piątki. Do galerii wrócą lubiane organizacje i fundacje a pod koniec stycznia, wraz z rozpoczęciem ferii szkolnych, zapraszamy do udziału w animacjach dla dzieci. Nasi stali klienci wiedzą, że w Galerii Północnej można zawsze ciekawie spędzić czas. Teraz chcemy, aby przekonała się o tym cała Warszawa.
(dg)