# Marian 11.01.2021 16:45 |
|
Poczebni fachowcy Czaskoś z Puchalskim niech zrobią tam Tempo 30 albo zrobią parkslet.
|
# wwa 11.01.2021 20:44 |
|
Miało być dowcipnie - Marian, albo jesteś głąb albo ze wsi. Trasy S przebiegające przez Warszawę są w gestii GDDKiA ( administracja państwowa ) a nie władz stolicy.
|
# Marian 11.01.2021 21:11 |
|
#wwa napisał(a) 11.01.2021 20:44 A co to za różnica kto zarządza. Tak cennych fachowców od niszczenia infrastruktury warto zatrudnić.Miało być dowcipnie - Marian, albo jesteś głąb albo ze wsi. Trasy S przebiegające przez Warszawę są w gestii GDDKiA ( administracja państwowa ) a nie władz stolicy. |
# Kukuryku 12.01.2021 12:44 |
|
Marian ma chyba niskie IQ, proszę mu wybaczyć.
|
# Stefan 12.01.2021 12:53 |
|
Ekranów brakuje w wielu miejscach, w dodatku są za niskie, zrobione po taniości. Do stojaków okrytych igielitowym materiałem nasypano ziemię, piach i gruz jak leci. Byle było taniej. W dodatku nawierzchnia trasy jest betonowa, co generuje dużo większy hałas spod kół samochodów. Kto na obszarze miasta kładzie beton? Ano pan Adamczyk i jego podwładni. Oni są z Krakowa.
|
# ateista 12.01.2021 19:03 |
|
Już się zaczęło a S2 nie jest jeszcze w pełni wykorzystana. Co będzie jak otworzą tunele? A co będzie jak wreszcie powstanie WOW? Na pewno będzie wreszcie ciszej na S8.
W tej chwili tranzyt jedzie przez Warszawę. Otwarty odcinek POW idzie przez pola. Ludzie którzy w większości tam mieszkają doskonale wiedzieli, że będzie tam trasa. To nie była wiedza tajemna. Mogli wykonać jakieś ruchy a nie myśleć roszczeniowo. Mi przeszkadzają dzwony kościoła, którego nie było w planie... |
# rowerownik 13.01.2021 09:09 |
|
Na moście Południowym koniecznie trzeba zrobić znaki poziome. Ten pas 2m jest dla rowerów a czerwony dla pieszych, bo teraz dużo ludzi myśli, że ten metrowy czerwony pas to ścieżka rowerowa. Po drugiej stronie nawet nie ma wylanej warstwy końcowej tylko czysty beton.
|
# do Stefan 13.01.2021 10:08 |
|
To mit, nawierzchnia betonowa wcale nie jest głośniejsza. Poczytaj badania na ten temat. Jest natomiast dużo trwalsza więc przez kilkadziesiąt lat nie trzeba będzie robić remontów co jest niemożliwe przy naw. bitumicznej.
|
# RRR 13.01.2021 10:12 |
|
Wiedzieli również, że trasa na wysokości Aleksandrowa będzie prowadzona estakadą a nie nasypem, z ekranami a nie bez. Dokumentacja jak miało być i co wiedzieli jest np. na stronach SISKOM.
|
# Mądrala 13.01.2021 12:45 |
|
Nawierzchnia betonowa jest zdecydowanie głośniejsza od asfaltowej. Wystarczy wjechać samochodem z asfaltu na beton. W samochodzie jest dużo głośniej.Beton nie jest walcowany, nie jest więc tak równy jak asfalt. Trzeba być kompletnym ignorantem, aby to podważać.
|
# Straszny Maruda 13.01.2021 16:55 |
|
Jak okoliczni mieszkańcy będą wystarczająco intensywnie protestować to zostanie zastosowane to samo rozwiązanie co zazwyczaj: progi zwalniające. I po problemie!
|
# Marian 14.01.2021 08:22 |
|
#Straszny Maruda napisał(a) 13.01.2021 16:55 A do tego Czaskoski może im z palet ogródek zrobić będą się plażować.Jak okoliczni mieszkańcy będą wystarczająco intensywnie protestować to zostanie zastosowane to samo rozwiązanie co zazwyczaj: progi zwalniające. I po problemie! |
# Realista 14.01.2021 11:12 |
|
#Mądrala napisał(a) 13.01.2021 12:45 Nawierzchnia betonowa jest zdecydowanie głośniejsza od asfaltowej. Wystarczy wjechać samochodem z asfaltu na beton. W samochodzie jest dużo głośniej.Beton nie jest walcowany, nie jest więc tak równy jak asfalt. Trzeba być kompletnym ignorantem, aby to podważać. Nie ma to jak zarzucać komuś ignorancję a samemu nie mieć pojęcia o sprawie. Beton nie jest walcowany za to wykańcza się taką nawierzchnię w odpowiedni sposób. Dzięki temu jest ciszej. |
# Rozum 16.01.2021 10:49 |
|
Szyszko wiecznie żywy...
|
# Antyrusek 16.01.2021 10:55 |
|
A co na to burmistrz Wawra, filozof? Może wygłosi jakąś tyradę przeciwko protestującym miszkańcom? To by było w jego stylu, zamiast pomóc to jeszcze dowalić.
|
# Marianek 19.01.2021 22:30 |
|
Wszyscy narzekają, ale pomiarów jakoś nikt nie zrobił - w innych częściach Warszawy ludzie mają tak od dawna i nie narzekają.
|
# Stefan 20.01.2021 06:46 |
|
Wystarczy żeby samochody jeździły z dopuszczalna prędkością i już będzie ciszej. Odcinkowe pomiary prędkości to załatwia. Duży hałas niesie sie z mostu wzdłuż Wisły co słychać. Ekrany są dopiero przed samym węzłem Wał Miedzeszynski.
|
# Andej 22.01.2021 10:13 |
|
Konieczne ekrany na całym odcinku warszawskim. Najlepiej takie, jak na Trasie Toruńskiej.
* Zbudować pełne (jak na TT) lub przynajmniej ziemne ekrany, * Należy ograniczyć prędkość do 80 km/h, * Zakazać ruchu tranzytowego pojazdów pow. 8 t, * Wprowadzić odcinkowy pomiar prędkości. |
Korekworek 22.01.2021 15:15 |
|
Ekrany by pomogły, ale to i tak zawsze będzie słychać jakiś szum.
|
# Rudi 24.01.2021 06:44 |
|
Marian ma rację ! Teraz pomoże tylko Rafał ! Zbuduje ekrany z Palet _ poskleja je "na taśmę" , i położy poziome policjanty , będą Warszawiaki jeździć po tej trasie ekologicznie 40 km na godzinę!
|
# E&N 28.01.2021 14:38 |
|
To jakaś zbiorowa amnezja. Czy nikt już nie pamięta tej ogromnej fali medialnych ataków na ekrany przy drogach oraz absurdalnych oskarżeń o "wyśrubowane" normy hałasu z sugestią korupcji? Czy nikt nie pamięta że gdy po dwóch latach odeszła w niesławie tamta zła władza, to nowa władza (demokratyczna i prospołeczna) obniżyła te normy, umożliwiając inwestorom rezygnację z ekranów w wielu miejscach? Czy to przypadek, że nowe normy hałasu pozwalają zastosować nawierzchnię betonową nawet na obszarach zurbanizowanych? Gdzie byli zieloni, aktywiści, organizacje i rzecznicy różnych praw? Dlaczego wtedy nikt nie stanął w obronie ekranów? Czy polityczna zajadłość odebrała nam wszystkim zdrowy rozsądek?
|
# Trinit 28.01.2021 15:26 |
|
To jakaś zbiorowa amnezja. Czy nikt już nie pamięta tej ogromnej fali medialnych ataków na ekrany przy drogach oraz absurdalnych oskarżeń o "wyśrubowane" normy hałasu z sugestią korupcji? Czy nikt nie pamięta że gdy po dwóch latach odeszła w niesławie tamta zła władza, to nowa władza (demokratyczna i prospołeczna) obniżyła te normy, umożliwiając inwestorom rezygnację z ekranów w wielu miejscach? Czy to przypadek, że nowe normy hałasu pozwalają zastosować nawierzchnię betonową nawet na obszarach zurbanizowanych? Gdzie byli zieloni, aktywiści, organizacje i rzecznicy różnych praw? Dlaczego wtedy nikt nie stanął w obronie ekranów? Czy polityczna zajadłość odebrała nam wszystkim zdrowy rozsądek?
|
LINKI SPONSOROWANE