REKLAMA

Forum › Wawer

REKLAMA

# Marian

11.01.2021 16:45

Poczebni fachowcy Czaskoś z Puchalskim niech zrobią tam Tempo 30 albo zrobią parkslet.

# wwa

11.01.2021 20:44

Miało być dowcipnie - Marian, albo jesteś głąb albo ze wsi. Trasy S przebiegające przez Warszawę są w gestii GDDKiA ( administracja państwowa ) a nie władz stolicy.

# Marian

11.01.2021 21:11

#wwa napisał(a) 11.01.2021 20:44
Miało być dowcipnie - Marian, albo jesteś głąb albo ze wsi. Trasy S przebiegające przez Warszawę są w gestii GDDKiA ( administracja państwowa ) a nie władz stolicy.
A co to za różnica kto zarządza. Tak cennych fachowców od niszczenia infrastruktury warto zatrudnić.

REKLAMA

# Kukuryku

12.01.2021 12:44

Marian ma chyba niskie IQ, proszę mu wybaczyć.

# Stefan

12.01.2021 12:53

Ekranów brakuje w wielu miejscach, w dodatku są za niskie, zrobione po taniości. Do stojaków okrytych igielitowym materiałem nasypano ziemię, piach i gruz jak leci. Byle było taniej. W dodatku nawierzchnia trasy jest betonowa, co generuje dużo większy hałas spod kół samochodów. Kto na obszarze miasta kładzie beton? Ano pan Adamczyk i jego podwładni. Oni są z Krakowa.

# ateista

12.01.2021 19:03

Już się zaczęło a S2 nie jest jeszcze w pełni wykorzystana. Co będzie jak otworzą tunele? A co będzie jak wreszcie powstanie WOW? Na pewno będzie wreszcie ciszej na S8.
W tej chwili tranzyt jedzie przez Warszawę. Otwarty odcinek POW idzie przez pola.
Ludzie którzy w większości tam mieszkają doskonale wiedzieli, że będzie tam trasa. To nie była wiedza tajemna.
Mogli wykonać jakieś ruchy a nie myśleć roszczeniowo.
Mi przeszkadzają dzwony kościoła, którego nie było w planie...

REKLAMA

# rowerownik

13.01.2021 09:09

Na moście Południowym koniecznie trzeba zrobić znaki poziome. Ten pas 2m jest dla rowerów a czerwony dla pieszych, bo teraz dużo ludzi myśli, że ten metrowy czerwony pas to ścieżka rowerowa. Po drugiej stronie nawet nie ma wylanej warstwy końcowej tylko czysty beton.

# do Stefan

13.01.2021 10:08

To mit, nawierzchnia betonowa wcale nie jest głośniejsza. Poczytaj badania na ten temat. Jest natomiast dużo trwalsza więc przez kilkadziesiąt lat nie trzeba będzie robić remontów co jest niemożliwe przy naw. bitumicznej.

# RRR

13.01.2021 10:12

Wiedzieli również, że trasa na wysokości Aleksandrowa będzie prowadzona estakadą a nie nasypem, z ekranami a nie bez. Dokumentacja jak miało być i co wiedzieli jest np. na stronach SISKOM.

REKLAMA

# Mądrala

13.01.2021 12:45

Nawierzchnia betonowa jest zdecydowanie głośniejsza od asfaltowej. Wystarczy wjechać samochodem z asfaltu na beton. W samochodzie jest dużo głośniej.Beton nie jest walcowany, nie jest więc tak równy jak asfalt. Trzeba być kompletnym ignorantem, aby to podważać.

# Straszny Maruda

13.01.2021 16:55

Jak okoliczni mieszkańcy będą wystarczająco intensywnie protestować to zostanie zastosowane to samo rozwiązanie co zazwyczaj: progi zwalniające. I po problemie!

# Marian

14.01.2021 08:22

#Straszny Maruda napisał(a) 13.01.2021 16:55
Jak okoliczni mieszkańcy będą wystarczająco intensywnie protestować to zostanie zastosowane to samo rozwiązanie co zazwyczaj: progi zwalniające. I po problemie!
A do tego Czaskoski może im z palet ogródek zrobić będą się plażować.

REKLAMA

# Realista

14.01.2021 11:12

#Mądrala napisał(a) 13.01.2021 12:45
Nawierzchnia betonowa jest zdecydowanie głośniejsza od asfaltowej. Wystarczy wjechać samochodem z asfaltu na beton. W samochodzie jest dużo głośniej.Beton nie jest walcowany, nie jest więc tak równy jak asfalt. Trzeba być kompletnym ignorantem, aby to podważać.

Nie ma to jak zarzucać komuś ignorancję a samemu nie mieć pojęcia o sprawie. Beton nie jest walcowany za to wykańcza się taką nawierzchnię w odpowiedni sposób. Dzięki temu jest ciszej.

# Rozum

16.01.2021 10:49

Szyszko wiecznie żywy...

# Antyrusek

16.01.2021 10:55

A co na to burmistrz Wawra, filozof? Może wygłosi jakąś tyradę przeciwko protestującym miszkańcom? To by było w jego stylu, zamiast pomóc to jeszcze dowalić.

REKLAMA

# Marianek

19.01.2021 22:30

Wszyscy narzekają, ale pomiarów jakoś nikt nie zrobił - w innych częściach Warszawy ludzie mają tak od dawna i nie narzekają.

# Stefan

20.01.2021 06:46

Wystarczy żeby samochody jeździły z dopuszczalna prędkością i już będzie ciszej. Odcinkowe pomiary prędkości to załatwia. Duży hałas niesie sie z mostu wzdłuż Wisły co słychać. Ekrany są dopiero przed samym węzłem Wał Miedzeszynski.

# Andej

22.01.2021 10:13

Konieczne ekrany na całym odcinku warszawskim. Najlepiej takie, jak na Trasie Toruńskiej.
* Zbudować pełne (jak na TT) lub przynajmniej ziemne ekrany,
* Należy ograniczyć prędkość do 80 km/h,
* Zakazać ruchu tranzytowego pojazdów pow. 8 t,
* Wprowadzić odcinkowy pomiar prędkości.

REKLAMA

 Korekworek

22.01.2021 15:15

Ekrany by pomogły, ale to i tak zawsze będzie słychać jakiś szum.

# Rudi

24.01.2021 06:44

Marian ma rację ! Teraz pomoże tylko Rafał ! Zbuduje ekrany z Palet _ poskleja je "na taśmę" , i położy poziome policjanty , będą Warszawiaki jeździć po tej trasie ekologicznie 40 km na godzinę!

# E&N

28.01.2021 14:38

To jakaś zbiorowa amnezja. Czy nikt już nie pamięta tej ogromnej fali medialnych ataków na ekrany przy drogach oraz absurdalnych oskarżeń o "wyśrubowane" normy hałasu z sugestią korupcji? Czy nikt nie pamięta że gdy po dwóch latach odeszła w niesławie tamta zła władza, to nowa władza (demokratyczna i prospołeczna) obniżyła te normy, umożliwiając inwestorom rezygnację z ekranów w wielu miejscach? Czy to przypadek, że nowe normy hałasu pozwalają zastosować nawierzchnię betonową nawet na obszarach zurbanizowanych? Gdzie byli zieloni, aktywiści, organizacje i rzecznicy różnych praw? Dlaczego wtedy nikt nie stanął w obronie ekranów? Czy polityczna zajadłość odebrała nam wszystkim zdrowy rozsądek?

REKLAMA

# Trinit

28.01.2021 15:26

To jakaś zbiorowa amnezja. Czy nikt już nie pamięta tej ogromnej fali medialnych ataków na ekrany przy drogach oraz absurdalnych oskarżeń o "wyśrubowane" normy hałasu z sugestią korupcji? Czy nikt nie pamięta że gdy po dwóch latach odeszła w niesławie tamta zła władza, to nowa władza (demokratyczna i prospołeczna) obniżyła te normy, umożliwiając inwestorom rezygnację z ekranów w wielu miejscach? Czy to przypadek, że nowe normy hałasu pozwalają zastosować nawierzchnię betonową nawet na obszarach zurbanizowanych? Gdzie byli zieloni, aktywiści, organizacje i rzecznicy różnych praw? Dlaczego wtedy nikt nie stanął w obronie ekranów? Czy polityczna zajadłość odebrała nam wszystkim zdrowy rozsądek?
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Znajdź swoje wakacje

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuWawer

REKLAMA

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Butelki dla dzieci Kambukka
Kambukka Reno

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe