# pionny 26.02.2015 14:22 |
|
Bardzo dobry pomysł Pani Agnieszko! Super inicjatywa, to czekamy na przyszły rok na rozpoczęcie przebudowy :)
|
# wojciesz 26.02.2015 14:51 |
|
Można to skierować np. Daniszewską, Juranda, Ostródzką, Współczesną do Jesiennych Liści, a powrót przez Magiczną, Skarbki, Berensona, Ostródzką i Juranda (w koordynacji z 204). Przy okazji poprawił by się dojazd do szkoły na Juranda dla mieszkańców Derbów i Jesiennych Liści. Trzymam kciuki za realizację :)
|
# drugastrona 26.02.2015 17:54 |
|
A nie lepiej byłoby po prostu przedłużyć linię tramwajową zamiast robić kolejną przesiadkę?
|
# JacJac 26.02.2015 18:48 |
|
Fajnie by było jeszcze gdyby Pani Radna umiała odróżnić "zajezdnię" od "pętli" :-) Bo do najbliższych zajezdni na Zgr. AK Kampinos, czy na Kawęczyńskiej to jednak z ZB troszkę daleko :-)
|
jkj 26.02.2015 19:47 |
|
@JacJac: w planach jest budowa zajezdni na Annopolu, ale to dopiero za kilka lat ;)
|
# Zuzka 26.02.2015 20:39 |
|
Szkoda, że nie ma gdzie zostawić samochodów przy pętlach, bo już mnóstwo ludzi tam dojeżdża. Kiedyś miał powstać P&R
|
# YES 26.02.2015 21:36 |
|
Świetna wiadomość! Nareszcie :)
|
# Zielony 26.02.2015 22:15 |
|
#wojciesz ale rejon 231 to nie Derby i Jesiennych Lisci wiem , ze szkoła zacna ale prosimy o zabranie dzieci do swoich szkół rejonowych my od przyszłego roku zaczynamy posyłać dzieci na 3 zmiany w 231 przez lewe meldunki
|
# Z Zielonej 27.02.2015 09:15 |
|
Pani Radna nie wie, o czym mówi.
Spójrzcie na mapę na stronie ZTM. DZISIAJ z Zielonej Białołęki dojeżdżają do tramwaju CZTERY linie autobusowe: 104, 204, 132 i 134. Z każdej z nich można się przesiąść do PIĘCIU linii tramwajowych (1, 3, 4, 25, 41). Dodatkowo z tych autobusów można się przesiąść do innych linii autobusowych lub METRA na Żeraniu, Bródnie lub Marymoncie. Pani Radna proponuje stworzenie ŚLEPEJ linii autobusowej, która dojedzie na Annopol, gdzie są tylko DWIE linie tramwajowe (4, 41) i nie ma ŻADNEJ możliwości przesiadki do innego autobusu. Bez sensu ten pomysł. |
# pomysł_bez_sensu 27.02.2015 09:19 |
|
Racja! Przestańcie wydawać bez sensu nasze pieniądze!
#Z Zielonej napisał(a) 27.02.2015 09:15 Pani Radna nie wie, o czym mówi. Spójrzcie na mapę na stronie ZTM. DZISIAJ z Zielonej Białołęki dojeżdżają do tramwaju CZTERY linie autobusowe: 104, 204, 132 i 134. Z każdej z nich można się przesiąść do PIĘCIU linii tramwajowych (1, 3, 4, 25, 41). Dodatkowo z tych autobusów można się przesiąść do innych linii autobusowych lub METRA na Żeraniu, Bródnie lub Marymoncie. Pani Radna proponuje stworzenie ŚLEPEJ linii autobusowej, która dojedzie na Annopol, gdzie są tylko DWIE linie tramwajowe (4, 41) i nie ma ŻADNEJ możliwości przesiadki do innego autobusu. Bez sensu ten pomysł. |
# lewandowski 27.02.2015 09:22 |
|
wielka inwestycja dla niewielu zainteresowanych.
dopóki nie będzie poprawy komunikacji na osiedlach Derby i Lewandów nie można mówić o rewolucyjnej poprawie na Zielonej Białołęce. Poprawi sie owszem dla kilkuset osób, lub dla tych, którzy chcą jechać naokoło. Na Derbach i Lewandowie mieszka ok. 20.000 ludzi i to tutaj potrzebna jest rewolucja w pierwszej kolejności. Tylko proszę nie kazać mi jechać przez Annopol, bo pęknę ze śmiechu. |
# lewandowski 27.02.2015 09:24 |
|
#Z Zielonej napisał(a) 27.02.2015 09:15 BRAWO za głos rozsądku!Pani Radna nie wie, o czym mówi. Spójrzcie na mapę na stronie ZTM. DZISIAJ z Zielonej Białołęki dojeżdżają do tramwaju CZTERY linie autobusowe: 104, 204, 132 i 134. Z każdej z nich można się przesiąść do PIĘCIU linii tramwajowych (1, 3, 4, 25, 41). Dodatkowo z tych autobusów można się przesiąść do innych linii autobusowych lub METRA na Żeraniu, Bródnie lub Marymoncie. Pani Radna proponuje stworzenie ŚLEPEJ linii autobusowej, która dojedzie na Annopol, gdzie są tylko DWIE linie tramwajowe (4, 41) i nie ma ŻADNEJ możliwości przesiadki do innego autobusu. Bez sensu ten pomysł. |
# 132 z Derby 27.02.2015 09:34 |
|
Jaka rewolucja???
Najłatwiej do tramwaju przesiąść się ze 132 na przystanku Toruńska przy Factory. 132 jedzie dalej na Żerań i do metra na Marymoncie. #Z Zielonej napisał(a) 27.02.2015 09:15 Pani Radna nie wie, o czym mówi. Spójrzcie na mapę na stronie ZTM. DZISIAJ z Zielonej Białołęki dojeżdżają do tramwaju CZTERY linie autobusowe: 104, 204, 132 i 134. Z każdej z nich można się przesiąść do PIĘCIU linii tramwajowych (1, 3, 4, 25, 41). Dodatkowo z tych autobusów można się przesiąść do innych linii autobusowych lub METRA na Żeraniu, Bródnie lub Marymoncie. Pani Radna proponuje stworzenie ŚLEPEJ linii autobusowej, która dojedzie na Annopol, gdzie są tylko DWIE linie tramwajowe (4, 41) i nie ma ŻADNEJ możliwości przesiadki do innego autobusu. Bez sensu ten pomysł. |
# 132 z Derby 27.02.2015 09:39 |
|
Ma rację @Z Zielonej. Mamy 4 linie autobusowe do tramwaju.
Proszę spojrzeć na mapę ZTM: http://www.ztm.waw.pl/mapa/mapa_2.htm |
# abrakadabra 27.02.2015 10:13 |
|
Co za beznadziejny pomysł!
Jak się przeliczy te minuty, które radna podaje, to do centrum z 2 przesiadkami (Annopol plus Dw. Wileński lub Dw. Gadański) i do tego dojazd z Derb czy Lewandowa do Annopolu, to potrzeba conajmniej godziny! Czyli więcej, niż teraz jedzie 527 do Bankowego o bezpośrednio! Co więcej, po wystartowaniu II linii metra, do Dw. Wileńskiego ma być uruchomiona linia ekspresowa, którą podejrzewam, ze w ok. 20-25 min można będziwe dojechać do metra. Jaki więc głupek (przepraszam za wyrażenie), będzie jechał w koło przez Annopol z 2 przesiadkami??? Zamiast mysleć o usprawnianiu komunikacji z Derb i Lewandowa, gdzie jest największe skupisko mieskzańców i tworzenie jak najszybszych i najkrótszych dojazdów, to się kombinuje tak na około. Ktoś juz wyzej napisał, do tego tramwaju z Annopola można spokojnie już teraz dojechac 132, tylko nikt nie ma na to ochoty, bo tramwaj jedzie po prostu za długo, a po oddaniu na jesieni mostu Grota, 132 szybko dojedzie się do Marymontu! |
# buahaha 27.02.2015 10:17 |
|
Ależ rewolucja w komunikacji, prawie się popłakałam ze smiechu i....rozpaczy!
Nie udało się z metrem, nie wychodzi z tramwajem, więc próbuje się zamydlić oczy jakimś prowizorycznym roziwązaniem. Ot, rewolucja :) abrakadabra - ma rację. |
# radna pisiura 27.02.2015 11:52 |
|
Najpierw zrzuta na most Łazienkowski
|
# lewandowski 27.02.2015 11:59 |
|
#abrakadabra napisał(a) 27.02.2015 10:13 Co więcej, po wystartowaniu II linii metra, do Dw. Wileńskiego ma być uruchomiona linia ekspresowa, którą podejrzewam, ze w ok. 20-25 min można będziwe dojechać do metra. Jaki więc głupek (przepraszam za wyrażenie), będzie jechał w koło przez Annopol z 2 przesiadkami??? Po pierwsze: PANI BOROWSKA ręce precz od komunikacji! Nie znasz się, to nie mąć! Już widzę, jak za pół roku na skutek szkodliwej działalności p. Borowskiej ZTM zabiera nam połowę 527, tłumacząc, że wspiera komunikację szynową, więc możemy sobie dmuchać z Annopola. Oczywiście korzystając przy tym z dogodnej przesiadki. Po drugie. 20-25 mi to jest max co się da wycisnąć, i to jest rzeczywiście bardzo dobry czas. Nie oszukujmy się, nikt w Warszawie nie przejedzie 10 km w 25 min, tylko my :) Porównajcie sobie czasy z innych dzielnic peryferyjnych. Nawet metrem z Kabat jedzie się 20 min. Więc tu widzę zadanie dla radnych: - pilnować, żeby 527 i E7 jeździły z maksymalną częstotliwością - ewent. starać się o poszerzenie Głębockiej od TT do Kondratowicza i dalej Wincentego do Żaby. - nie wpierdzielać się ponad to p. Borowska niech swoje pomysły realizuje na swoim podwórku, tzn w swoim ogródku. Więcej szkód niż dobrego to nam przyniesie, bo zaraz ZTM się ucuepi, że mamy tramwaj, więc skasują 527. |
# eryk 27.02.2015 18:12 |
|
Ldwandowski ma rację. Pomysł radnej beznadziejny.
|
# Olech 27.02.2015 18:31 |
|
Może będzie to okazją do uruchomienia nowej linii na Olesin?
|
# Olesinianin 27.02.2015 18:32 |
|
#Olech napisał(a) 27.02.2015 18:31 Może będzie to okazją do uruchomienia nowej linii na Olesin? Proponuję, aby pojechało tam E-7 i 527 oraz 532 do Metra Marymont. |
# mieszkaniec Biało 28.02.2015 11:54 |
|
A nie lepiej byłoby zbudować linię tramwajowy aż do Lewandowa?
|
# Lewandów 28.02.2015 13:41 |
|
Pewnie, że lepiej :) Przekonaj tylko radnych do tej myśli ;)
|
# rozsądny jan 28.02.2015 17:36 |
|
#Olesinianin napisał(a) 27.02.2015 18:32 Proponuję wysłać tam wszystkie linie warszawskie i nie tylko. Ponadto metro, pociągi i samoloty. Olesin uber alles! Czy wy na tych Regatach to wszyscy pogłupieliście, czy tylko ci, którzy piszą na forum?Proponuję, aby pojechało tam E-7 i 527 oraz 532 do Metra Marymont. |
# harnaś 02.03.2015 10:43 |
|
Bardzo mi się podoba sformułowanie "Jeśli rada miasta poprze wniosek radnych Białołęki, droga powstanie już w przyszłym roku"
Przecież ten kawałek powinien powstać dobre kilka lat temu. Na jesieni wybory - to dopiero się rozpocznie licytacja obiecywanek. |
# maciek 03.03.2015 11:19 |
|
To jeszcze przydałby się jakiś parking koło pętli Żerań Wschodni lub Annopol!
|
# mundek 03.03.2015 20:41 |
|
Po co parking?
Przecież nikt o zdrowych zmysłach nie będzie jechał na Annopol Skoro na Bródnie czy Targówku ma znacznie więcej możliwości Komunikacyjnych połączeń. |
# Hanna 03.03.2015 21:20 |
|
A na tym Bródnie czy Targówku to gdzie zaparkuje? Nie każdy z ZB ma utobus pod domem
|
# mundek 04.03.2015 07:19 |
|
A na Annopolu to gdzie zaparkuje ?
|
# asda 10.03.2015 14:21 |
|
Czy jest przewidziany jakis szybki i bezpośredni autobus z petli olesin, jadacy mochtynska, to tej przesiadki do tramwaju???
|
# choszcz 10.03.2015 15:35 |
|
#asda napisał(a) 10.03.2015 14:21 tak, 6 nowych linii.Czy jest przewidziany jakis szybki i bezpośredni autobus z petli olesin, jadacy mochtynska, to tej przesiadki do tramwaju??? Ludzie, opamiętajcie się. Małe osiedle na krańcu miasta, hen z apolami i lasami, z kilkoma liniami i jeszcze wam mało? Większa i starsza od was Choszczówka ma 2 rzadko kursujące linie, Białołęka Dworska 1, a wam jeszcze tynk nie wysechł a płaczecie, że chcecie więcej. |
# gosc 11.03.2015 11:58 |
|
może wrócić do tematu metra na Białołękę? HGW odmówiła, ale zanim metro dojdzie do Kondratowicza to już będą kolejne wybory. Fajnie byłoby mieć stację metra nieopodal Lidla. Wtedy kilka linii autobusowych obsłużyłoby i Olesin i Zieloną Dolinę i Derby i Lewandów, nie wspominając o innych osiedlach. W planie miejscowym mamy "wrysowany" tramwaj, wiec panie Roszak, kiedy zaczną się przygotowania do inwestycji? najwyższa pora począć przygotowania do projektów i przetargów na realizację. Bo niby kiedy linia tramwajowa ma powstać? w 2050?
|
# gośc 11.03.2015 12:21 |
|
najpierw niech się wioski zasiedlą bo co powietrze tramwaje mają wozić a 2050 to może realne ale też trochę na wyrost
|
# gosc 11.03.2015 14:50 |
|
zapraszamy na tą "wioskę", bo widzę, że ktoś nie wie o czym pisze.
|
# hoho 12.03.2015 14:10 |
|
Czy ktoś wie, na jakiej zasadzie wydano zgodę na budowę bloków przy ul. Ostródzkiej, w okolicach mostu na Mochtyńskiej? Są to bloki z garażami podziemnymi - jak to się ma do zakaz budowania domów podpiwniczonych na tym obszarze. Co z kanalizacją, której w tej okolicy nie ma? Jaki chory umysł godzi się na budowę bloczysk na terenie zabudowanym domami jednorodzinnymi lub szeregowcami. Cy ktoś z włodarzy Białołęki jeździ ul. Mochtyńską? Ulica dojazdowa do szkoły,wąska, bez chodników, jak na zakręcie komuś ześlizgnie się koło z asfaltu to może jedynie modlić sie żeby w miarę bezszkodowo wylądować na nieutwardzonym, niższym o 30 cm od poziomu jezdni poboczu. Sukces za sukcesem ...
|
# hoho 13.03.2015 08:20 |
|
Cenzura działa. Nie zamieszczono mojego wczorajszego, grzecznego komentarza. Dotyczył m.in. nowobudowanych bloków w okolicach mostku łączącego ul. Mochtyńską i Ostródzką. Kto wydał na to zgodę? Temat niewygodny, drażliwy, czyli znany i omijany przez włodarzy Białołęki?
|
# abrakadabra 13.03.2015 11:05 |
|
do hoho
Jeśli w planie zagospodarowania jest mozliwośc lokalizacji tam takiej zabudowy, to na tej podstawie wydawane są pozwolenia. Trzeba było protestować na etapie sporządzania planu miejscowego, potem to juz musztarda po obiedzie! |
# abrakadabra 13.03.2015 11:07 |
|
do hoho
Chyba, ze plan nie dopuszcza tam takiej zabudowy.....to wówczas mozesz zaskarzyć inwestycję i zostanie wydany nakaz jej rozbiórki :) Zajrzyj do planu i dokładnie się w niego wczytaj. |
# mi6 16.03.2015 23:01 |
|
Każdy kawałek drogi jest potrzebny. Mimo wszystko trzymam kciuki by ta droga powstała.
Problem jest taki, że aktualnie rano korek na Daniszewskiej jest taki, że szybciej można ją przejść na piechotę :/ Pani Agnieszko, może Pani sprawdzić jaka jest szansa na przedłużenie Daniszewskiej do Marywilskiej? Chodzi mi np. o grunty.. Wtedy autobus mógłby podjechać aż do PKP Toruńska... Nie muszę przypominać, że z tej stacji w ciągu 15 minut możemy znaleźć się na dworcu Warszawa Centralna. A może jeszcze lepsze rozwiązanie.. do PKP Żerań a dalej do Urzędu Dzielnicy?? Może w końcu Zielona Białołęka doczekała się tam bezpośredniego połączenia! Trochę mi się również nie zgadza koncepcja przedłużenia Daniszewskiej na tym odcinku z powiększeniem petli Annopol. Czy nie lepiej byłoby połączyć Białołęcką z Annopol za pomocą INOWŁODZKIEJ ?? |
# jurand 27.03.2015 11:56 |
|
Droga Pani fatalny pomysł. Po pierwsze Szkoła na Juranda nie jest dla dzieci z Derby obecnie aplikuje do niej już 200 dzieci do 1 klasy na 100 miejsc. I od 2015/2016 prawdopodobnie będzie 3 zmiana. o ile wiem dzieci z Derby maja inny rejon. Przy takiej polityce okaże się, że dzieci z Juranda będą jeździły na Głębocką do szkoły bo u nich miejsca nie będzie. chociażby z tego punktu widzenia to bzdura. po drugie dlaczego Derby nie będzie miało swojego dojazdu do trasy i swojego tramwaju. Dlaczego Juranda i Ostródzka i inne ulice z małymi domkami mają być tranzytem dla Derby. Porażka. Szkoda, że mamy taką radną.
|
# ANd 07.04.2015 20:17 |
|
A czy przy okazji powstanie tam parking P+R?
|
# lolka 07.04.2015 22:00 |
|
Nie powstanie.
|
# atom 13.04.2015 21:12 |
|
Rabiczko, do dzieła.
|
# Lew II 05.11.2015 09:42 |
|
http://sejm.yum.pl/2015/11/ realizacja-zespolu- budynkow-mieszkalnych- z-garazami-podziemnymi-wraz- z-otoczeniem-i- niezbedna-infrastruktura-na-dz-ew- nr-436-obreb-4-16- 36-przy-ul-glebockiej-w- dzielnicy-bialoleka-w- m-st-warszawi/ (usun spacje)
ktoś mi to wyjaśni? |
# gość 05.11.2015 11:24 |
|
#Lew II napisał(a) 05.11.2015 09:42 Tumasz wyjaśni.http://sejm.yum.pl/2015/11/ realizacja-zespolu- budynkow-mieszkalnych- z-garazami-podziemnymi-wraz- z-otoczeniem-i- niezbedna-infrastruktura-na-dz-ew- nr-436-obreb-4-16- 36-przy-ul-glebockiej-w- dzielnicy-bialoleka-w- m-st-warszawi/ (usun spacje) ktoś mi to wyjaśni? |
# sddd 05.11.2015 12:02 |
|
#Lew II napisał(a) 05.11.2015 09:42 ASBUD chce budować między starą stadniną a starym osiedlem domków przy Okrągłej.http://sejm.yum.pl/2015/11/ realizacja-zespolu- budynkow-mieszkalnych- z-garazami-podziemnymi-wraz- z-otoczeniem-i- niezbedna-infrastruktura-na-dz-ew- nr-436-obreb-4-16- 36-przy-ul-glebockiej-w- dzielnicy-bialoleka-w- m-st-warszawi/ (usun spacje) ktoś mi to wyjaśni? |
# gość 05.11.2015 12:04 |
|
#sddd napisał(a) 05.11.2015 12:02 Nie wyręczaj Tumasza.ASBUD chce budować między starą stadniną a starym osiedlem domków przy Okrągłej. |
# sddd 05.11.2015 12:12 |
|
a co ma do tego Tumasz?
|
# gość 05.11.2015 12:14 |
|
On jest wszechwiedzący przemądrzały i wchodzący w kompetencje innych, taki panaceum na wszystko.
|
# Lew II 05.11.2015 12:17 |
|
dzięki za info ;)
#sddd napisał(a) 05.11.2015 12:02 ASBUD chce budować między starą stadniną a starym osiedlem domków przy Okrągłej. |
# sddd 05.11.2015 13:02 |
|
#gościu, nie troluj.
|
# jnaksdjfakjd 05.11.2015 14:05 |
|
Ja bym zlikwidował pętle na żeraniu Wschodnim ( zrobił tam zajezdnię ) a tory dobudował w okolice szkoły na Juranda ze Spychowa, albo nawet poszedłbym dalej do Berensona
|
# ddds 08.11.2015 13:06 |
|
#sddd napisał(a) 05.11.2015 13:02 trolla la, tralla li, trolla la, tralla li....#gościu, nie troluj. |
# NSp 22.02.2016 14:02 |
|
Proponuję by zatrzymywać się na Danusi tam budują się nowe osiedla a 1autobus co 30minut !
|
# taki ciężar 23.02.2016 13:08 |
|
#NSp napisał(a) 22.02.2016 14:02 Czy Danusia wytrzyma ?Proponuję by zatrzymywać się na Danusi... |
# Edemobrzyk 27.02.2016 00:35 |
|
Tyle lat nie mogli i proszę jak wszystko przyspieszyło
i znowu najnizsza cena wygrała |
# gośc 27.02.2016 13:18 |
|
Raczej najniższa kobieta. hehehe.
|
LINKI SPONSOROWANE